3ds max 2012 unwrap UVW 2838 3

O temacie

Autor Komuchpl

Zaczęty 20.04.2012 roku

Wyświetleń 2838

Odpowiedzi 3

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?

Komuchpl

3ds max 2012 unwrap UVW
2012-04-20, 20:44(Ostatnia zmiana: 2012-04-20, 20:46)
Pytanie jest takie:
Co jest z tym nie tak? Max tak jakby powiększa jednego seama do wielkości ~50 normalnych.
Przeżyłbym bym to, ale po imporotowaniu tego samego modelu ta skala robi się normalna i tekstura się strasznie rozciąga.

tutaj widać jaka jest mapa, a jak to wygląda na modelu:


EDIT 1:
wcześniej używałem maxa 2010 i nie było tego problemu, dopiero po zainstalowaniu 2012 się ujawnił (na wersji 2012 ofc)
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Może tekstura ma coś skopane z tillingiem?
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Niet, każda tekstura tak ma. Pozatym jeśli to by była jednak wina tekstury, wtedy w maxie 2010 też by nie działało.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Problem tkwił w sterowniku viewportów.
trzeba po ptrostu wejść w customize -> preferences -> viewports -> choose driver -> wybrać direct 3D i zatwierdzić.


po kliknięciu powinno pojawić się inne okienko gdzie zaznacza się inny driver, to na screenie pojawia się po kliknięciu w advanced options direct'a 3D.
Oczywiście można wybrac OpenGL, ale w viewporcie będzie widać wyraźne pixele na modelu.
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry