Zmiana ciała Face Helpera 4192 9

O temacie

Autor Ukrainieccc

Zaczęty 12.04.2012 roku

Wyświetleń 4192

Odpowiedzi 9

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Chciałbym się zapytac czy ktoś z obecnych tutaj ma skrypt na zmianę ciała face helpera. Na Googlach szukałem i niczego nie znalazłem. Jedyny to Askar155, który stworzył kiedyś fh z opcją zmiany koloru skóry, jednak zakończył swą działaności i usunął wszystkie filmy i pliki, które zuploadował. Próbowałem także sam takiego fh zrobić. Po paru godzinach stwierdziłem, że jestem zbyt zielony, by to zrobić. Prosiłbym o pomoc lub sam skrypt :)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana ciała Face Helpera
#1 2012-04-12, 19:56(Ostatnia zmiana: 2012-04-12, 20:00)
Świąteczny prezent mojej modyfikacji to właśnie FH ;d  Testowane pod G1

Możemy w nim zmienić
teksturę twarzy
Model głowy
teksturę zębów
Karnacje
Teksture ciała
Ustalenie czynności wykonywanej (idź za mną, rozmawiaj)
Wielkości
Grubości

http://themodders.org/index.php?topic=15053.msg1030752#msg1030752

W paczce rar skrypty.d oraz paczka .mod z plikiem ini

Zapraszam tez do oglądnięcia zapowiedzi modyfikacji

https://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Świąteczny prezent mojej modyfikacji to właśnie FH ;d  Testowane pod G1

Możemy w nim zmienić
teksturę twarzy
Model głowy
teksturę zębów
Karnacje
Teksture ciała
Ustalenie czynności wykonywanej (idź za mną, rozmawiaj)
Wielkości
Grubości

http://themodders.org/index.php?topic=15053.msg1030752#msg1030752

W paczce rar skrypty.d oraz paczka .mod z plikiem ini

Zapraszam tez do oglądnięcia zapowiedzi modyfikacji

https://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Szczerze mówiąc to bardziej interesuje mnie skrypt do gothica 2, więc niezbyt mi pomogłeś :C

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy