Zmiana ciała Face Helpera 4192 9

O temacie

Autor Ukrainieccc

Zaczęty 12.04.2012 roku

Wyświetleń 4192

Odpowiedzi 9

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Chciałbym się zapytac czy ktoś z obecnych tutaj ma skrypt na zmianę ciała face helpera. Na Googlach szukałem i niczego nie znalazłem. Jedyny to Askar155, który stworzył kiedyś fh z opcją zmiany koloru skóry, jednak zakończył swą działaności i usunął wszystkie filmy i pliki, które zuploadował. Próbowałem także sam takiego fh zrobić. Po paru godzinach stwierdziłem, że jestem zbyt zielony, by to zrobić. Prosiłbym o pomoc lub sam skrypt :)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana ciała Face Helpera
#1 2012-04-12, 19:56(Ostatnia zmiana: 2012-04-12, 20:00)
Świąteczny prezent mojej modyfikacji to właśnie FH ;d  Testowane pod G1

Możemy w nim zmienić
teksturę twarzy
Model głowy
teksturę zębów
Karnacje
Teksture ciała
Ustalenie czynności wykonywanej (idź za mną, rozmawiaj)
Wielkości
Grubości

http://themodders.org/index.php?topic=15053.msg1030752#msg1030752

W paczce rar skrypty.d oraz paczka .mod z plikiem ini

Zapraszam tez do oglądnięcia zapowiedzi modyfikacji

https://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Świąteczny prezent mojej modyfikacji to właśnie FH ;d  Testowane pod G1

Możemy w nim zmienić
teksturę twarzy
Model głowy
teksturę zębów
Karnacje
Teksture ciała
Ustalenie czynności wykonywanej (idź za mną, rozmawiaj)
Wielkości
Grubości

http://themodders.org/index.php?topic=15053.msg1030752#msg1030752

W paczce rar skrypty.d oraz paczka .mod z plikiem ini

Zapraszam tez do oglądnięcia zapowiedzi modyfikacji

https://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Szczerze mówiąc to bardziej interesuje mnie skrypt do gothica 2, więc niezbyt mi pomogłeś :C
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
To go wyciągnij z jego paczki, choć te skrypty są pod G1 to pewnie zadziała na G2 (a jeśli nie to go przerób).
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
To go wyciągnij z jego paczki, choć te skrypty są pod G1 to pewnie zadziała na G2 (a jeśli nie to go przerób).
Po podstawieniu go do Gothica 2 nie można z nim nawet rozmawiać.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc to bardziej interesuje mnie skrypt do gothica 2, więc niezbyt mi pomogłeś :C
W g2 NK przecież jest FH więc o co chodzi ??
Jeśli chodzi ci o zwykłego G2 to nie można go modyfikować Player kity i paser w nim jest pod G2 NK.

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc to bardziej interesuje mnie skrypt do gothica 2, więc niezbyt mi pomogłeś :C
W g2 NK przecież jest FH więc o co chodzi ??
Jeśli chodzi ci o zwykłego G2 to nie można go modyfikować Player kity i paser w nim jest pod G2 NK.
Tylko że fh w g2 nie ma opcji zmiany ciała, a to jest mi całkiem potrzebne.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Zmiana ciała Face Helpera
#7 2012-04-13, 18:18(Ostatnia zmiana: 2012-04-13, 18:20)
Tylko że fh w g2 nie ma opcji zmiany ciała.
W G1 też nie ma! Zacznij myśleć, bo chyba pykanie w klawiaturę ci cały RAM zajmuje i nie ma pamięci na proces myślenia.
Jeśli masz G2 nic nie zrobisz jeśli masz G2NK wystarczy zedytować skrypt z paczki Rafała
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zmiana ciała Face Helpera
#8 2012-04-13, 22:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-13, 22:57)
Nie testowałem tego, ale uruchomienie moda na czystym Gothic 2 oraz zreparsowanie skryptów POWINNO być możliwe, uruchamiając moda przez starter uruchomiamy go jedynie z parametrem który powinien być znany samemu silnikowi, świadczy o tym chociażby fakt że taka opcja była już w Gothic 1. Avallach napisał listę parametrów oraz jak ich użyć odsyłam do tutoriali.
Moddowanie czystego G2 jest po prostu niewygodne chociaż, jeżeli skopiujesz sobie zawartość G2MDK i przeniesiesz do czystego Gothic powinno być łatwiej.

Ukrainieccc sprecyzuj co chcesz osiągnąć, dziś lub jutro sam będę siadał do skryptów helperów ponieważ chcę ich przebudować pod mojego moda, więc dodanie czegoś dodatkowo dla ciebie nie będzie problemem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Nie testowałem tego, ale uruchomienie moda na czystym Gothic 2 oraz zreparsowanie skryptów POWINNO być możliwe, uruchamiając moda przez starter uruchomiamy go jedynie z parametrem który powinien być znany samemu silnikowi, świadczy o tym chociażby fakt że taka opcja była już w Gothic 1. Avallach napisał listę parametrów oraz jak ich użyć odsyłam do tutoriali.
Moddowanie czystego G2 jest po prostu niewygodne chociaż, jeżeli skopiujesz sobie zawartość G2MDK i przeniesiesz do czystego Gothic powinno być łatwiej.

Ukrainieccc sprecyzuj co chcesz osiągnąć, dziś lub jutro sam będę siadał do skryptów helperów ponieważ chcę ich przebudować pod mojego moda, więc dodanie czegoś dodatkowo dla ciebie nie będzie problemem.
Tak, wiem, mam G2mdk do nocy kruka. Kiedyś robiłem w machinimie i chce do tego powrócić. Jednak chciałbym uniknąć sytuacji gdzie fh ma głowę murzyna, a ciało białe. Czy znacie jakiegoś ulepszonego fh bądź skrypt pozwalający na zmianę karnacji skóry?
P.S. Wstawić skrypt z podanego wyżej fh do g2nk nie udało mi się. Gdy próbuję zacząć z nim rozmowę on nawet nie drgnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry