Flame: gothic1210 vs Sawik 8186 24

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 11.04.2012 roku

Wyświetleń 8186

Odpowiedzi 24

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@sawik- akurat na tym filmiku co podałeś, kompletnie nic nie widać. Nie wiem co on tak w ogóle pokazuje...
Brzydkie twarze postaci, jakiegoś zwierzaka i kilka screenów z oknem dialogowym...

Spoiler
Akurat ty się w sprawie screenów nie powinieneś udzielać, powyższy przykład to jeden z lepszych screenów jakie pokazałeś.

Pokazałem tylko najnowszy filmik, gdzieś była strona z screenami z tego moda/patcha jak ją znajdę to podeślę.

Co do tego patchowania - Mogą, właściwie to źle sformułowałem zdanie, chociaż druga część tamtego zdania mówi mniej więcej to co chciałem napisać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Flame: gothic1210 vs Sawik
#1 2012-04-11, 21:04(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 21:05)
@sawik- akurat na tym filmiku co podałeś, kompletnie nic nie widać. Nie wiem co on tak w ogóle pokazuje...
Brzydkie twarze postaci, jakiegoś zwierzaka i kilka screenów z oknem dialogowym...

Spoiler
Akurat ty się w sprawie screenów nie powinieneś udzielać, powyższy przykład to jeden z lepszych screenów jakie pokazałeś.

Pokazałem tylko najnowszy filmik, gdzieś była strona z screenami z tego moda/patcha jak ją znajdę to podeślę.

Co do tego patchowania - Mogą, właściwie to źle sformułowałem zdanie, chociaż druga część tamtego zdania mówi mniej więcej to co chciałem napisać.
Ale ty jesteś kurwa żałosny.  :facepalm:   teraz nie będę mógł żadnej krytyki wnieść, bo się zaraz będziesz pizgał... Co to ma w ogóle do rzeczy?!  :ayfkm:

Cytuj
Wiecznie narzekający noob.
Aha. nie odpowiadaj...
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Flame: gothic1210 vs Sawik
#2 2012-04-11, 21:10(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 21:10)
spokoj panowie! bo ścierwojadami poszczuje :lol2:


i was zjedza :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gdybyś przedstawiał jakiś poziom swoimi pracami nie byłoby problemu że krytykujesz innych. Ja np. wiem że jestem noobem i dlatego żadnej mojej pracy na forum nie uświadczysz.
I co to ma do rzeczy? Pierdolisz na innych to przynajmniej miej podstawy do hejtowania, ponieważ oni robią coś o wiele lepiej niż ta twoja so called "Edycja rozszerzona". I w przeciwieństwie do ciebie nie rzucają wszystkiego za każdym razem jak zamiast instance npc wklepią kod dialogu. No i w końcu oni COŚ robią, a nie tylko siedzą i szukają gdzie by tu trollować.
Oraz jeżeli chcesz mnie wyzywać proszę bardzo, ale nie rób tego w miejscu publicznym ponieważ inni mogą sobie nie życzyć by być zmuszanym do czytania żalów niespełnionego modera gothiczka.
Co do ostatniej części twojej wypowiedzi to tak, jestem noobem i się do tego przyznaję. Bo ja w przeciwieństwie to ciebie nie udaję że się na czymś znam gdy to prawdą nie jest. Przykładów podawał nie będę ponieważ jak dobrze pamiętam pochodzą z naszych prywatnych rozmów na GG.

Na koniec: "Nie mam przyjaciół w raelu, nie potrzebni mi i w necie" <- Cudowny cytat by you, szczerze? to nie dziwię się że nie masz przyjaciół.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Flame: gothic1210 vs Sawik
#4 2012-04-11, 21:19(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 21:21)
ostrzegalem :lol2:



gothic1210 DIGESTED
sawik UNDIGESTED
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
kiedy skończy się ta moda na bycie żałosnym?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Flame: gothic1210 vs Sawik
#6 2012-04-11, 21:31(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 21:49)
kiedy skończy się ta moda na bycie żałosnym?
Chyba nigdy, na przykład mi się podoba bycie żałosnym :lol2:


Down :lol:  :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sawik - z tobą problem jest taki, że ty nie starasz się być żałosny - a mimo to jesteś. :lol2:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Przestancie obrzucać się błotem. Robicie z tego tematu burdel większy niż arcania
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba

Vierzba

Flame: gothic1210 vs Sawik
#9 2012-04-11, 22:10(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 22:10)
Powinieneś dziękować, że twój temat zmierza w jakimkolwiek sensownym kierunki, zamiast nawracać go na pierwotne, goticzkowe tory
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Screen ze ścierwojadami przypomina mi jak bardzo podrasowane, oszukańcze i niewiele mające wspólnego z produktem końcowym były ich pierwsze screeny, którymi nas karmili - aż się łezka w oku kręci :P
 

gothic1210
  • Gość
Gdybyś przedstawiał jakiś poziom swoimi pracami nie byłoby problemu że krytykujesz innych. Ja np. wiem że jestem noobem i dlatego żadnej mojej pracy na forum nie uświadczysz.
I co to ma do rzeczy? Pierdolisz na innych to przynajmniej miej podstawy do hejtowania, ponieważ oni robią coś o wiele lepiej niż ta twoja so called "Edycja rozszerzona". I w przeciwieństwie do ciebie nie rzucają wszystkiego za każdym razem jak zamiast instance npc wklepią kod dialogu. No i w końcu oni COŚ robią, a nie tylko siedzą i szukają gdzie by tu trollować.
Oraz jeżeli chcesz mnie wyzywać proszę bardzo, ale nie rób tego w miejscu publicznym ponieważ inni mogą sobie nie życzyć by być zmuszanym do czytania żalów niespełnionego modera gothiczka.
Co do ostatniej części twojej wypowiedzi to tak, jestem noobem i się do tego przyznaję. Bo ja w przeciwieństwie to ciebie nie udaję że się na czymś znam gdy to prawdą nie jest. Przykładów podawał nie będę ponieważ jak dobrze pamiętam pochodzą z naszych prywatnych rozmów na GG.

Na koniec: "Nie mam przyjaciół w raelu, nie potrzebni mi i w necie" <- Cudowny cytat by you, szczerze? to nie dziwię się że nie masz przyjaciół.
Czy ja kogoś hejtję? Napisałem tylko, że modele twarzy są brzydkie. Naprawdę tak cię uraziłem i tych co to robią? jestem pewien że nie jedna osoba na forum się ze mną zgodzi. A ty robisz aferę nie wiadomo o co. Uczepiłeś się togo gg jek pojebany i masz kurwa jeden argument raptem. Wygrzebujesz screeny z tematu z przed pół roku... Czy to jest normalne? Nie, bo najlepiej jest pisać pierdoły. Fochnąć się, że i tak się jest noobem, a potem pisać postulat o czyszczeniu forum....

Spoiler
czy ja kiedyś wykorzystywałem twoje rozmowy na gg i dawałem je na forum? no zauważ, że nie, bo wszyscy dawno już by wiedzieli o twoim strajku w szkole "bo zimno"... panie sawicki  :facepalm:  :lol2:  
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
czy ja kiedyś wykorzystywałem twoje rozmowy na gg i dawałem je na forum? no zauważ, że nie, bo wszyscy dawno już by wiedzieli o twoim strajku w szkole "bo zimno"... panie sawicki :facepalm:  :lol2:
Nie takie rzeczy się robiło żeby lekcji nie było :D
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
My planujemy zrobić happening i na lekcji plastyki odwiedzić dyrekcje (z własnej woli (WTF?!)) Co do tematu:
Mam nadzieje, że będzie kompatybilny z QP4
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Flame: gothic1210 vs Sawik
#14 2012-04-12, 14:48(Ostatnia zmiana: 2012-04-12, 14:55)
Cytuj
czy ja kiedyś wykorzystywałem twoje rozmowy na gg i dawałem je na forum? no zauważ, że nie, bo wszyscy dawno już by wiedzieli o twoim strajku w szkole "bo zimno"... panie sawicki :facepalm:  :lol2:
Nie takie rzeczy się robiło żeby lekcji nie było :D
Akurat tu nie o to chodziło, szkoła zabroniła nam nosić jakiekolwiek ubrania wierzchnie, praktycznie wszystko co mogliśmy nosić była galowa koszula. Zorganizowałem "strajk" i po kilku tygodniach kłótni wywalczyłem zniesienie tego zakazu
Spoiler
Inną sprawą jest że dyrektorka kilka dni po tym odeszła :lol2:

No skoro już i tak pisze posta to odpowiem i Gothic1210; nie chodziło o hejtowanie tyko o bezpodstawną krytykę, twarze może najlepsze jakościowo nie są, ale i tak w porównaniu z innymi tego typu modyfikacjami stoją na wysokim poziome, oraz jeżeli masz zamiar kogoś krytykować to przynajmniej miej pewność że potrafisz zrobić to lepiej, lub przynajmniej wydać krytykę konstruktywną. Argumentów tez mam o wiele więcej niż jeden i nie tylko ze mną masz ten "problem" Edeksumo oraz chyba ThorusOrc też mi mówili o twoich fochach, a co do "fochania się" to nie ja ignoruję wszystkich na GG i hejtuję ludzi za ich plecami czy na forum.
Postulat o czyszczeniu forum tez nie ja napisałem, a Luk.
Spoiler
Ja wygrzebuję screeny z tematu z przed pół roku, ty wyszukujesz moje obrazki ma imageshack "tylko po to by mieć co hejtować" i kto tu jest nienormalny?
Na następne twoje posty nie mam zamiaru odpowiadać, masz problem? Pisz na PW/GG.




Edit: Przed chwilą przeczytałem twój postulat o warna dla mnie, dziwne się złożyło, ale ja tak piałem ci to kilkukrotnie na forum byś takie sprawy załatwiał poza forum/na PW oraz TY ani razu czegoś takiego nie napisałeś, w każdym razie nie do mnie. Osoba prowokującą nie jestem, jedynie wyraziłem swoją opinię OD CZEGO SŁUŻY FORUM, to ty rozpętałeś tą żałosną sprzeczkę będąc agresywnym i wyzywając mnie, więc patrząc na to z twojego punktu widzenia to ty zasługujesz na "wielkiego warna".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Flame: gothic1210 vs Sawik
#15 2012-04-12, 14:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-12, 16:52)
Cytuj
No skoro już i tak pisze posta to odpowiem i Gothic1210; nie chodziło o hejtowanie tyko o bezpodstawną krytykę, twarze może najlepsze jakościowo nie są, ale i tak w porównaniu z innymi tego typu modyfikacjami stoją na wysokim poziome, oraz jeżeli masz zamiar kogoś krytykować to przynajmniej miej pewność że potrafisz zrobić to lepiej, lub przynajmniej wydać krytykę konstruktywną.
Nie porównuje się takich rzeczy z innymi "fanowskimi" produkcjami, bo to jest raczej oficjalny path. A twarze stoją na poziomi niższym niż te Piranii więc się doczepiłem, a raczej stwierdziłem fakt. po co pisać tutaj konstruktywną krytykę? Czy ktoś  z ich teamu tu zajrzy i weźmie to sobie do serca? rozumiem dyskutować głębiej o czymś z osobami z forum, no ale tak to bez sensu...
Spoiler
"Ja wygrzebuję screeny z tematu z przed pół roku, ty wyszukujesz moje obrazki ma imageshack "tylko po to by mieć co hejtować" i kto tu jest nienormalny?"
LOL. Nie wygrzebuję twoich screenów. Przeglądałem tylko na IS co wrzuciłeś i rzekłem, ze 4 paski wyglądają dziwnie. ty poprostu nie umiesz przyjąć cudzej opini różnej od "bardso fajny mot",
Cytuj
Na następne twoje posty nie mam zamiaru odpowiadać, masz problem? Pisz na PW/GG.
nie. Bo jak ja cię o to prosiłem to dalej robiłeś swoje...
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Zamiast się kłócić umówcie się w moim mieście na promenade. Będziecie mogli sobie skoczyćć do gardeł. Robicie z tego tematu Pierwszą Miłość.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja pierdole, co za smuty
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raz już użyłem tego tekstu na SB, ale nie mogę wymyślić już nic co by bardziej pasowało...
Zróbcie sobie loda na zgodę i po sprawie : |
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry