Ciągle pokazujący się napis 2199 2

O temacie

Autor Gundeln

Zaczęty 11.04.2012 roku

Wyświetleń 2199

Odpowiedzi 2

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Witam, stworzyłem sobie Tick-Tock'a (co do niego, nie mam pewności że jest tutaj potrzebny  :pokerface:  ) i razem z nim taki prosty skrypt :

[ramka]func void tick_tock()
{
    if (other.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 25)
    {
   PrintScreen    ("Nie jest ze mną najlepiej", -1,-1,FONT_Screen,2);
   };
};[/ramka]

I miewam wrażenie, że skopałem coś w warunku. Ponieważ napis wyświetla się cały czas, nawet jeśli życie jest powyżej 25 pkt. Proszę o pomoc ?   :huh:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Other w gothicu przyjmuje wartość praktycznie każdego npc przez chwilę(cały czas się zmienia jeżeli nie jesteśmy w dialogu czy coś) daj tam hero ponieważ podejrzewam że chodzi Ci o życie bohatera.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Okey, dzięki wielkie. Props dla ciebie.  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry