Play ani w dialogu 3018 4

O temacie

Autor Ridic530

Zaczęty 10.04.2012 roku

Wyświetleń 3018

Odpowiedzi 4

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam problem nie wiem jak wstawić animację w dialogu bo jak dam samo
PLAY ANI T_Potion_random_1 to nie działa
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Podczas dialogu wykonują się animacje gestykulacji więc inne odpadają chyba ze zrobisz useitem

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
w Sryptach do dialogu dodaj
B_GiveInvItems (other, self, ItPo_Health_03, 1);B_UseItem (self, ItPo_Health_03);
Czyli dajesz mu przedmiot a on go używa
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam problem nie wiem jak wstawić animację w dialogu bo jak dam samo
PLAY ANI T_Potion_random_1 to nie działa


A jakie play ani ma być wykonywane?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobra znalazłem trzeba dać:
AI_PlayAni (self, T_SEARCH);

AI_PlayAni - Funkcja animacji (jeśli o animację chodzi to to zawsze trzeba w dialogu dać przed animką)(stałe)
self - to powinien każdy wiedzieć że wykonuje to npc który z nami rozmawia jeśli damy other to oznacza że bohater
T_SEARCH - Kod animacji T_Search to rozglądanie się np. T_Joint_random_1 - pali ziele

Temat uważam za do zamknięcia!!!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry