Używanie moverów 3467 10

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 17.03.2012 roku

Wyświetleń 3467

Odpowiedzi 10

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Witam, mianowicie mam taki problem - robię zCMovery do mojego moda, ale po "wyprowadzeniu" ich na ziemię (uaktywnieniu keya) NPC'e nie będą mogli pracować.
 
Cytuj
Konkretnie:
Jest piła do drewna (oCMobInter, czyli Vob, którego można używać) i taką samą piłę (z tą różnicą, że to jest zCMover, czyli Vob, którego nie można używać). Jak zrobić, by Movera można było używać?  
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Używanie moverów
#1 2012-03-17, 20:45(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 20:45)
łatwe robisz movera pustego a piłę dodajesz jako dziecko tego moviera i InterMob

Polecam mój tutorial o spacerze link w sygnaturce "[VideoTutorial] Dokładnie omówione podstawy" tam znajdziesz bramy z dodatkami i to włącz sobie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Okej, ale można jakby "wklejać" dzieci? Bo nie chce mi się robić 3 takich pił połączonych z moverami  :confused:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Używanie moverów
#3 2012-03-18, 10:52(Ostatnia zmiana: 2012-03-18, 10:54)
No ta piła jest właśnie dzieckiem tego movera do tego samego movera możesz robić w ch** dzieci xD

Jeśli domek ma się wysuwać razem z tym to połącz wszystko z domkiem nie rób 2 movera wystarczy ten jeden

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Używanie moverów
#4 2012-03-18, 11:32(Ostatnia zmiana: 2012-03-18, 11:43)
Wiem o tym, że movery mogą być "wielodzietne" xD

Chodzi mi o to, jak można przydzielić MobIntera ze schowka do movera.
Czyli kopiuję piłę i nie wiem, jak ją wkleić, by była dzieckiem movera.

P.S Dzięki za radę w sprawie jednego movera, do tej pory wszystkie moje voby były moverami, a to bezsensowna i żmudna praca :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie wiem czy jest to warte no ale ok zaznaczasz te piłę dajesz prawym >>VOB>>save treevob ...

wtedy piła zapisze się jako osobny zen potem żeby wstawić jako dziecko zaznaczasz movera i prawym >>VOB>>Insert treevob ...

zazwyczaj przydaje się to do wstawiania jakiś większych rzeczy np. palących pochodni w których mamy jako dziecko dźwięk, efekt ognia, światło no i model pochodni wtedy fajnie sobie wyimportwac pochodnie z dziećmi żeby szybciej wstawiać

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Okej, działa, ale tylko w przypadku ogniska (dodałem dźwięki i lighta). Ruszyłem moverem i poruszył się cały obóz, ale piły pozostały nieruchome. Zrobiłem nawet oddzielnego movera do pił, a i tak nie działają, a po usunięciu niewidzialnego Voba (uwaga) piła też się usunęła! Pomożesz? xD
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No usuwasz obiekt główny to usuwasz tez jego dzieci czego tu nie rozumieć ??

Ruszasz obozem (obietem głównym) to dzieci obiektu też się ruszają czego tu nie rozumiesz ? Dlatego jeśli mover się ruszy przy dialogu reszta też się wysunie.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wiem, ale ruszam obiektem głównym to dzieci się nie ruszają. Dodam, że to tylko w przypadku pił.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wiem, ale ruszam obiektem głównym to dzieci się nie ruszają. Dodam, że to tylko w przypadku pił.
Na pewno dodałeś je jako dzieci ?? Zobacz na liście vob`ów może nie złapało

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Dobra, nie działa i nie mam zamiaru się z tym chrzanić. Piły będą od razu, tylko obóz będzie do zbudowania i pracownicy do zatrudnienia.
Na szczęście reszta MobInterów będzie rudami już obecnymi w grze i nie będzie potrzeba z tym nic robić.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry