Plik konfiguracyjny gothicgame.ini 6006 14

O temacie

Autor damian86

Zaczęty 16.03.2012 roku

Wyświetleń 6006

Odpowiedzi 14

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
Z góry sorry ale nie wiedziałem gdzie ten temat umieścić.

A teraz do rzeczy. Stworzyłem swój świat i chciałbym teraz go dodać do paczki z modem. Tyle że potrzebny kępy gothicgame.ini. I teraz pytanie do was jak taki plik zrobić?
 
3D Max Studio 2011

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Bierzesz taki plik i w linijce world podajże dajesz nazwę swojego świata z rozszerzeniem  *.zen

[INFO]
title=Czas zapłaty
description=Opis
authors=The Modders
version=0.8.4 BETA
webpage=http://www.themodders.org
icon=CzasZaplaty.ico

[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension .mod]
vdf=CZASZAPLATY.MOD

[SETTINGS]
world=WORLD.zen
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters=-time:18:38
force_subtitles=1
force_animatedWindows=0
show_info=1

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
GAME.invSwitchToFirstCategory=1
GAME.bloodDetail=3
VIDEO.zStartupWindowed=0
 

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
I wystarczy tylko tą linijkę zmienić? Resztę przepisać i zmienić np nazwę i tak dalej?
 
3D Max Studio 2011

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i w files dać plik VDF swojego moda.

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
I wystarczy tylko tą linijkę zmienić? Resztę przepisać i zmienić np nazwę i tak dalej?


No i w files dać plik VDF swojego moda.
Tak.
Zresztą temat ten był tyle razy poruszany na forum iż myślałem że każdy o tym wie  :)
 

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
gzie jest to files ?????
 
3D Max Studio 2011

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
gzie jest to files ?????


Cytuj
vdf=CZASZAPLATY.MOD
To ta linijka, musisz spakować swojego moda i dać jego nazwę tutaj z rozszerzeniem *.mod
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz się pobawić z bardziej zaawansowanymi opcjami pobawić polecam
http://themodders.org/index.php?/topic/13876-ini-maker-budzis-162/

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Tu masz jakiś generator do tego: http://themodders.org/index.php?/topic/13007-inigenerator-10/
W narzędziach też są inne generatory INI. Pozdrawiam.
 

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
Ok. Tylko dlaczego mój mod  nie jest widoczny w gothicstarterze?

nazwa paczki z modem - pierwszymod
a w pliku ini:
vdf=pierwszymod.MOD

world=PROBLEM.zen

jeszcze jedno. Plik defaultmod ma w ikonce koło zębate a mój gothicgame nie. Czemu? Paczka z modem jest wklejona do data\modVDF a ini do sytem.
 
3D Max Studio 2011

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrób to przez jeden z 2 generatorów jakie podaliśmy

bo zanim wytłumaczę ci co to rozszerzenie pliku xD ...

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
A jak mam ściągnąć ten generator?
 
3D Max Studio 2011

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Plik konfiguracyjny gothicgame.ini
#12 2012-03-17, 13:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 14:19)
nie wiem czy dać :facepalm:  czy :lol2:  
masz link DIRECT LINK

Down, ale nie o to chodzi, on nawet znaleźć linku nie mógł w danym temacie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Sawik, on dopiero zaczyna... No ale fakt trochę słabo kontaktuje bo stworzenie INI moda to akurat najprostsza rzecz pod słońcem.
 

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
Ok już działa wszystko. Dzięki.
 
3D Max Studio 2011


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry