JohnMod (Gothic2nk) 7972 12

O temacie

Autor KrzysiuM

Zaczęty 11.03.2012 roku

Wyświetleń 7972

Odpowiedzi 12

KrzysiuM

KrzysiuM

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy

KrzysiuM

JohnMod (Gothic2nk)
2012-03-11, 22:20(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 22:22)
Witam chciałem pokazać moda , którego obecnie tworzę.

Fabuła moda: (JohnMod)

Historia moda opowiada o młodym człowieku , którego spotkał sztorm. John główny bohater  płynął z wyspy Feshyr do Khorinis aby uciec od problemów i kłopotów. Budzimy się na tajemniczej wyspie , która ma w sobie jedną wielką zagadkę jaką John musi odkryć.

Mod oferuje:
-Nową fabułe (całkowicie niepowiązaną z fabuła Gothica)
-Nowe Questy
-2 nowe gildie
-Jarkendar(Stary Świat z Gothica ale wiele zmieniony)                                        
-Nowe postacie (oraz kilka starych z zwykłego gothica)
- 3-4 godzin rozgrywki.

Oto  screenshot na dowód ,że coś robie.
http://img814.imageshack.us/img814/6356/johnmod.png





 Wiem , że troche lipny screenshot ale wkrótce dodam lepsze.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Co to kurwa jest?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Co to kurwa jest? 5 vobków na krzyż w jakimś dziwnym miejscu?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Temat bez sensu, nie masz nic do pokazania a już piszesz temat? Zostaniesz zhejtowany i na tym się skończy, poczekaj z pokazaniem że coś robisz jak będziesz miał 50+ ciekawych screenów a zobaczysz jaki ruch będzie wokół modyfikacji.

Oraz unikaj takich kwiatków jak "zmieniny". Zainstaluj sobie np. Operę podkreśla błędnie napisane wyrazy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Co za syf :facepalm:
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

JohnMod (Gothic2nk)
#5 2012-03-11, 22:32(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 22:33)
Cytuj
Budzimy się na tajemniczej wyspie , która ma w sobie jedną wielką zagadkę jaką John musi odkryć.
John mod? Chyba John Lock. A te dwie gildie to pewnie jacyś rozbitkowie i tubylcy zwani Tamci. Weź lepiej przeczytaj kilka książek.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Zapewne będzie małe zainteresowanie, oraz "trochę" hate'u . Zanim zareklamujesz moda powinieneś zrobić o wiele więcej. Wtedy, też można dać screeny, gdyż ten co dałeś tak na prawdę nic nie pokazuje. Opis modyfikacji mieści w 3 wersach. Popracuj nad fabułą. Ciekawy opis + dobre screeny + ciężka praca = Duże zainteresowanie, oraz mniej hate'erów.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

KrzysiuM

KrzysiuM

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy
Chciałem powiedzieć tylko , że jestem nowy jako modder popełniam też błędy jak to początkowy modder. A co do postu Sawika to chciałem powiedzieć , że zmieniłem odrazu to zmieniny na zmieniony i nie wiem po co się czepia i mówię , że nie potrzebny mi jest słownik bo znam poprawną polszczyznę. Do do postu Reversa to powiem ci 9 lat nie mam tylko 15 a nad pisaniem fabuły jestem dość kiepski ale nie musisz oceniać tego po mojej fabule. Widać zapewne (jak tak Reverse patrzył na mój profil) , że jestem nowy i początkujący więc proszę o wyrozumiałość i przepraszam za założenie takiego tematu zanim nie wykazałem większej pracy. Wszyscy na themodders tylko krytykujecie a wiecie , że dużo osób jest nowych ale jak chcecie.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Nie chodzi, o to, czy ktoś jest nowy, czy nie. Pamiętam, że gdzieś w dziale Tutoriale był nawet temat opisujący, jak opisać fabułę, żeby inni jej nie hate'owali. Poradnik był autorstwa, bodajże MaciejaH.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

KrzysiuM

KrzysiuM

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy
Kojarzę ten temat co mówisz następnym razem zanim coś napiszę oblukam całe forum kilka razy i dopiero napiszę post. Myślę temat do zamknięcia chyba , że ktoś jeszcze chce dodać.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie byłem krytyczny w ocenie bo gdybym był ocenił bym to podobnie do Rybopiotra czy Aruśa, wytknięcie twojego błędu było tylko wskazówką byś sprawdził swój tekst przed wysłaniem oraz jeżeli masz z tym problem to użycie programu który zrobi to za ciebie.
Ja ogólnie popieram każdą modyfikację, oraz staram się w miarę możliwości pomagać jeżeli ktoś ma problem, od tego jest forum. Mój post miał na celu pokazanie Ci twoich błędów byś mógł je poprawić. Community Gothic jest bardzo srogie, szczególnie polskie, więc niestety jeżeli nie jesteś w stanie tego przyjąć na klatę najprawdopodbniej wykruszysz się przed pierwszą modyfikacją. Naprawdę nie chce mi się tutaj rozpisywać ponieważ za każdym razem jak dochodzi do takiego tematu mogę pisać bez końca, lecz wystarczy używać tego co się ma pomiędzy uszami, popatrzeć jak się inne modyfikacje prezentowały i wyciągnąć z tego wnioski, tak jak zrobiło wiele osób na tym forum. Taki Edeksumo kiedyś zaczynał podobnie jak ty, a teraz? Tworzy jedną z ciekawszych modyfikacji do Gothic 2 Noc Kruka oraz ma ogólne uznanie na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wszyscy na themodders tylko krytykujecie a wiecie , że dużo osób jest nowych ale jak chcecie.
Dla nowych polecam działy problematyka i tutoriale wiem ze zacząć jest trudno nad 1 moja modyfikacja siedziałem miesiac dodałem chyba z 15 dialogów i 5 postaci :D  Ale mojej pierwszej modyfikacji nie zapowiadałem bo to był na tyle mały projekt ze nie było potrzeby.

Nie licz ze będziemy łaskawi przynajmniej dzięki nam wiesz ze biblioteka na pustyni to czysta głupota xD Mam nadzieje ze te biblioteczkę usuniesz :P Jeśli tak to powodzenia w modzie ;)

KrzysiuM

KrzysiuM

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy

KrzysiuM

JohnMod (Gothic2nk)
#12 2012-03-12, 18:02(Ostatnia zmiana: 2012-03-12, 21:39)
Tak wiem na początek jest ciężko zacząć i cały czas myślałem , że tego nie dodam a dodałem. Ta biblioteka na pustyni to dawałem byle jakie voby aby był tylko screenshot wiem , że głupio zrobiłem i gwarantuję , że nie napiszę już takich postów jak ten.
Dzięki za powodzenie w modzie i przepraszam za powtarzające się "że".

Wiem np że taki edeksumo tak zaczynał i kumam tylko napisałem ci sawik , że poprawiłem ten błąd. Temat założyłem i błąd zauwazyłem po 20 sekundach od napisania i zmieniłem tylko na the modders wszyscy są tak aktywni , że dobre 20 sekund i komentarz :) . Przesadziłem z tym 20 sekund ale niewiele więcej. Uważam , że temat powinien zostać usunięty oraz wszystkie moje tematy ktore zostały zamknięte lub iż nie .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry