Ciekawostki 38156 66

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 11.03.2012 roku

Wyświetleń 38156

Odpowiedzi 66

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Ciekawostki
2012-03-11, 11:15(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 12:00)
Wlasnie przegladam stare foldery zwiazane z modem. Z ciekawostek ktore planowalismy a ktore nie weszly, badz zostaly zapomniane to;

- kostury magiczne
- zbroja szpinaku: http://i43.tinypic.com/2wd9jkw.jpg
- aury (wpiszcie w g grafika warcraft 3 aura) - te byly nawet w grze ale uznalismy ze to glupie :lol2:
- granatnik, bylismy o lata przed AC2 jesli chodzi o wprowadzanie do "epok" dziwnych innowacji :D ,

z mniej spektakularnych to:

-- kuznia, ale taka z prawdziwego zdarzenia, gdzie pelno syfu i narzedzi. dalismy sobie spokoj ze wzgl na poly, niski priorytet i brak checi do modelowania tego calego koromysla,
- twierdza na wodzie, ktora poprostu zmienila polozenie :lol2:
- dawno temu mielismy w grupie oszusta, ktory "robil" nam muzyke, ktora w istocie byla ukradziona bodaj z wow. koles mial dostep do bety i chyba tylko cud lub jego glupota doprowadzila do tego ze nie poszlo to nigdy w net,
- orc zaczynal moda, gdy byl w gimnazjum. "skonczyl" juz na studiach,
- poczatkowo mial byc to maly projekt obejmujacy historie grupy piratow i mysliwych, gdzie ostatecznie mial sie rozrosnac do modyfikacji opowiadajacej konflikt miedzy obozami. co bylo dalej wie kazdy,
- w mod na przelomie lat zamieszana byla mysle ze ponad setka osob,
- mialo sie pojawic wiecej retrospekcji z przeszlosci i zycia ricka. jedna z nich byl epizod, kiedy rick nie bedac jeszcze piratem obudzil sie podczas oblezenia miasta. ciekawostka jest, ze model miasta zostal zrobiony,
- w modzie mial sie pojawic starter, ktory byc moze powroci: http://ifotos.pl/img/Untitled-_xhherq.jpg
- dla bardzo opornych przewidzielismy lektor ivona :D ,
- miecz runiczny zmienial wyglad 3 razy, gdzie 1 z nich zostal stworzony jeszcze w programie z modkita. pod koniec 2008 r. miecz wygladal tak: http://i44.tinypic.com/2wnv91z.jpg Ostatecznie w 2010 r znalazl miejsce jeszcze inny, moim zdaniem najlepszy projekt: http://i47.tinypic.com/2zpjwhg.jpg
- Do moda swego czasu powszalo wiele mniej lub bardziej sensownych broni i pancerzy. Tarcza legionow rzymskich, katany, orkowa tarcza grubosci 2 pancerzy tygrysa, helm berserkera, 2 przerosniete tasaki na dualu, jakies bezsensowne topory, miecze, czy: http://i31.tinypic.com/16lb3mv.jpg
- Z gry wywalilismy magiczne szpony bo byly glupie i zbyt malo efekciarskie. Do glowy przychodza mi rowniez problemy z modelem - gdzie LoD, od tak sobie wycinal rozne polygony. Mialy zostac zastapione kosturami magicznymi z ktorych ostatecznie zrezygnowano,
- Mimo, ze grupa dzialala pod patronatem wszelkich liczacych sie serwisow, my korzystalismy ze wszelkich mozliwych znajomosci a w projekt zaangazowano tyle osob to aktywny rdzen stanowilo 3-4 czlonkow przez co czesto mielismy problemy z trywialnymi rzeczami typu vobowanie jakiegos zena,
- Luke fabularna miedzy g1-nk mialy zajmowac wykopalniska magow wody wysoko w gorach,
- Dla poprawienia dynamiki fabuly glowny bohater mial miec rywala, ktory bylby zawsze o krok przed nim,
- W modzie mialo sie znalesc wiele nawiazan do wyspy khorinis w postaci opowiesci, ksiag i innych poszlakow,
- Pod Centralna czescia koloni mial sie znajdowac system podziemnych przejsc i korytarzy,
- Swego czasu intensywnie pracowalismy nad roslinnoscia dodajac nowe sety drzew, tekstury, zmieniajac swiatlo, zageszczenie. Byla nawet sugestia dodania zwierzat lesnych. Niestety gra ma swoje duze ograniczenia i nie bylo to warte zachodu,

- dodano-

- W SO miala powstac prawdziwa arena gladiatorow oraz zycie na zamku. Zrezygnowalismy ze wzgledu na ograniczone znaczenie tego obszaru w grze.
- Nowy oboz mial wygladac jak prawdziwy oboz zaglady wliczajac w to szubienice, mnustwo trupow, krwi, barykady, egzekucje, mgle i pelno niewolnikow zaciagietych do pracy w zwiazku z tym co powstalo nad obozem. Pomysl udalo sie zrealizowac tylko po czesci,
- W obozie rebeliantow, pod karczma mialo znajdowac sie wielkie ognisko, centrum obozu, gdzie co wieczor grupa biesiadnikow prowadzilaby rozmowy i plotki,
- Zostal opracowany dzialajacy system dajacy mozliwosc podzielenia pancerza na segmenty typu rekawice, tors, buty etc. Zostal opracowany przy okazji i niejako poza modem, bo od poczatku nie planowano jego uzycia,

- dodano-

- Z powodu agonii jaka dopadla projekt nie udalo sie wprowadzic wiekszosci easter eggow. W zasadzie nie myslelismy jeszcze nad tym za bardzo bo zostawialismy to na sam koniec,
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Jedna zasada: Im wiecej wpisow i komentow tym wiecej ciekawostek opublikuje z naciskiem na screeny czy nawet wideo :D  Z pominieciem elementow fabularnych, ktore weszly.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
te kostury, zbroja, aura i granatnik calkowicie nie pasowalyby do gothica
miecz runiczny z 2010 r super
tarcze tez glupi pomysl by dac je do gothica, ale helmy moglby ujsc
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
@up
Co ci przeszkadzają kostury? Szkoda, że z nich zrezygnowaliście. Kilka hełmów też byłoby mile widzianych.
Poza tym Thoro zrobiłeś mi smaczek na niektóre eventy. No szkoda, że nie wszystko udało się dodać.  :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Lepsze tarcze niż duale, tarcza to kiedyś była standardowym elementem wyposażenia wojennego. Zresztą nie tylko wojennego, milicja czy też ochroniarze, z tarczą się nie rozstawali.
Nie widziałem natomiast żadnych zapisków o osobach posługujących się dwoma mieczami ba, nawet wzmianki o tym, tutaj pomijam takie sytuacje gdzie rzekomo wojownik użył by miecza przeciwnika przez chwilę, nie upuszczając swojego.


Szkoda że kostury i pazury odpadły, aur zresztą też szkoda no fajny bajer mógłby być.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
do nocy kruka dodali kostury, ale wg mnie kostury to glupi pomysl, kostur jest przeznaczony dla magow, ale mag powinien sie zajmowac magia, a nie dodatkowo jeszcze walka bronia dwureczna
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie zapomnij o wazelinie :lol2: . Kostury mogły zostać szpony raczej nie bo do gothiczka to nie pasuje.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Ciekawostki
#7 2012-03-11, 11:40(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 11:56)
Granatnik to byl akurat genialny pomysl (jeden z wielu). Na tle wszystkich mieczy runicznych, magicznych szponow jest akurat najbardziej racjonalny.

Pozatym nikt nie mowi o etatowej broni, bardziej jako "dziele szatana" ktore nagle pojawia sie, robi duzo zamieszania i zostaje zniszczone czy to przez bledy konstrukcyjne czy przez jakies dzialanie. To rowniez przychodzi mi na mysl AC2 i machiny Leonarda ktore robia duzo szumu i zostaja zniszczone 0 pamietajcie ze mielismy to wiele lat przed tym :lol2: . Przypomnial mi sie nawet quest z tym zwiazany. Otoz ludzie z OR dostali cynk o wyjatkowo dobrze strzezonej dostawie dla Gomeza. Oddzial rebeliantow zostaje wyslany w okolicy punktu wymian, gdzie toczy walke i przejmuje dostawe a tajemnicza bron wpada w rece rebeliantow. Ze wzgl. na priorytetowosc ladunku powracajacy oddzial wpada w duza zasadzke w wawozie z ktorej udaje sie wyjsc jedynie dzieki potedze nowej broni. Granatnik ulega zniszczeniu podczas walki, lub wpada w rece magow ktorzy dowiedziawszy sie o jego straszliwej mocy decyduja sie na jego zniszczenie :lol2: .

Zbroja to artefakt-zlom z dawnych czasow wzmocniony przez wspolczesnego kowala wiec nie dziwota ze nie pasuje
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Ciekawostki
#8 2012-03-11, 11:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 11:52)
Lepsze tarcze niż duale, tarcza to kiedyś była standardowym elementem wyposażenia wojennego. Zresztą nie tylko wojennego, milicja czy też ochroniarze, z tarczą się nie rozstawali.
Nie widziałem natomiast żadnych zapisków o osobach posługujących się dwoma mieczami ba, nawet wzmianki o tym, tutaj pomijam takie sytuacje gdzie rzekomo wojownik użył by miecza przeciwnika przez chwilę, nie upuszczając swojego.


Szkoda że kostury i pazury odpadły, aur zresztą też szkoda no fajny bajer mógłby być.

Odnosnie tarcz przekonywujacy argument dal kiedys Shergar. Tarcze sa bezsesowne w przypadku prowizorycznych i lekko wyposazonych jednostek typu straznicy pilnujacy niedozywionych skazancow. Pozatym i tak tego nie uwaglednialismy. To miala byc wylacznie ozdoba. Byly jeszcze problemy techiczne.

Dwurecznosc, mimo ze swego czasu bezposrednio kojarzona z CZ rowniez jest swego rodzaju ciekawostka. Przede wszystkim nie jest powszechna  (chyba tylko bohater to potrafi). Pozatym wymaga 100% mistrzostwa w poslugiwaniu sie bronia jedno i 2 reczna.

Cytuj
do nocy kruka dodali kostury, ale wg mnie kostury to glupi pomysl, kostur jest przeznaczony dla magow, ale mag powinien sie zajmowac magia, a nie dodatkowo jeszcze walka bronia dwurecz

Kostury mialy u nas sluzyc wlasnie DO MAGII.

Ps Sledzcie pierwszy post bo jak cos mi sie przypomni to zaraz dopisuje. Materialy graficzne wkrotce.
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty206
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Ciekawe rzeczy miały być, może jeszcze kiedyś będą, a tak pozatym to:
Cytuj
mnustwo trupow
:lol2:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ciekawe rzeczy miały być, może jeszcze kiedyś będą, a tak pozatym to:
Cytuj
mnustwo trupow
:lol2:

przeciez wiekszosc fanow i tak sie nie zorientuje :lol2:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
- Nowy oboz mial wygladac jak prawdziwy oboz zaglady wliczajac w to szubienice, mnustwo trupow, krwi, barykady, egzekucje, mgle i pelno niewolnikow zaciagietych do pracy w zwiazku z tym co powstalo nad obozem. Pomysl udalo sie zrealizowac tylko po czesci,
orle gniazdo posvstalo nad novym obozem ?
 


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
orle gniazdo posvstalo nad novym obozem ?
Tak jest od pierwszej wersji bety na swoim miejscu :)

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
zaraz ide zerknac
 


maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ogólnie to dzięki za opowiedzenie o tym co miało być. Thoro, czy jeśli np. shergar lub edeksumo zechcieliby kontynuować/ naprawiać CZ, udostępniłbyś materiały?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ale co ja mam udostepniac? Wiekszosc tych rzeczy odpadla dawno w przedbiegach. Powiem w skrocie, ze prace sa kontynowane poniewaz znalezli sie ludzie ktorzy to robia. Sa to jednak rzeczy tyczace sie latania bugow i zakonczenia linii fabularnej moda.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Ciekawostki
#16 2012-03-11, 15:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 15:39)
Z innych ciekawostek to bywalo, ze gdy rejestrowalem sie na jakichs forach pod nickiem (warezy, komputerowe, jakies dziwne tematyczne) to ludzie samoistnie pytali o moda. Zdarzalo mi byc rowniez swiadkiem/uczestnikiem dyskusji nt. Mrocznych Tajemnic i Czas Zaplaty. Slyszalem rzecz jasna rowniez kurwianie na ekipe i moja bufonade na yt a nawet posadzenia o komercje ktore rzecz jasna gorliwie podkrecalem :lol2: . Oczywiscie nikt z tych osob nie wiedzial ze ja to ja ani nawet o tym, ze takimi rzeczami sie zajmuje :lol2: .
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Do ciekawostek warto byłoby dodać udany żart primaaprilisowy. :D
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Do ciekawostek warto byłoby dodać udany żart primaaprilisowy. :D
Czas zapłaty na półkach sklepowych :D  W sumie to zapłaciłbym za to jako standalone dodatek :-)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Granatnik to byl akurat genialny pomysl (jeden z wielu). Na tle wszystkich mieczy runicznych, magicznych szponow jest akurat najbardziej racjonalny.

Najbardziej racjonalny? W jakim sensie? Stopnia trudności w stworzeniu go czy "realizmu" gry?
Szkoda, że tyle pomysłów odpadło, niektóre były naprawdę ciekawe.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry