Wlasnie przegladam stare foldery zwiazane z modem. Z ciekawostek ktore planowalismy a ktore nie weszly, badz zostaly zapomniane to;
- kostury magiczne
- zbroja szpinaku:
http://i43.tinypic.com/2wd9jkw.jpg- aury (wpiszcie w g grafika warcraft 3 aura) - te byly nawet w grze ale uznalismy ze to glupie
- granatnik, bylismy o lata przed AC2 jesli chodzi o wprowadzanie do "epok" dziwnych innowacji
,
z mniej spektakularnych to:
-- kuznia, ale taka z prawdziwego zdarzenia, gdzie pelno syfu i narzedzi. dalismy sobie spokoj ze wzgl na poly, niski priorytet i brak checi do modelowania tego calego koromysla,
- twierdza na wodzie, ktora poprostu zmienila polozenie
- dawno temu mielismy w grupie oszusta, ktory "robil" nam muzyke, ktora w istocie byla ukradziona bodaj z wow. koles mial dostep do bety i chyba tylko cud lub jego glupota doprowadzila do tego ze nie poszlo to nigdy w net,
- orc zaczynal moda, gdy byl w gimnazjum. "skonczyl" juz na studiach,
- poczatkowo mial byc to maly projekt obejmujacy historie grupy piratow i mysliwych, gdzie ostatecznie mial sie rozrosnac do modyfikacji opowiadajacej konflikt miedzy obozami. co bylo dalej wie kazdy,
- w mod na przelomie lat zamieszana byla mysle ze ponad setka osob,
- mialo sie pojawic wiecej retrospekcji z przeszlosci i zycia ricka. jedna z nich byl epizod, kiedy rick nie bedac jeszcze piratem obudzil sie podczas oblezenia miasta. ciekawostka jest, ze model miasta zostal zrobiony,
- w modzie mial sie pojawic starter, ktory byc moze powroci:
http://ifotos.pl/img/Untitled-_xhherq.jpg- dla bardzo opornych przewidzielismy lektor ivona
,
- miecz runiczny zmienial wyglad 3 razy, gdzie 1 z nich zostal stworzony jeszcze w programie z modkita. pod koniec 2008 r. miecz wygladal tak:
http://i44.tinypic.com/2wnv91z.jpg Ostatecznie w 2010 r znalazl miejsce jeszcze inny, moim zdaniem najlepszy projekt:
http://i47.tinypic.com/2zpjwhg.jpg- Do moda swego czasu powszalo wiele mniej lub bardziej sensownych broni i pancerzy. Tarcza legionow rzymskich, katany, orkowa tarcza grubosci 2 pancerzy tygrysa, helm berserkera, 2 przerosniete tasaki na dualu, jakies bezsensowne topory, miecze, czy:
http://i31.tinypic.com/16lb3mv.jpg- Z gry wywalilismy magiczne szpony bo byly glupie i zbyt malo efekciarskie. Do glowy przychodza mi rowniez problemy z modelem - gdzie LoD, od tak sobie wycinal rozne polygony. Mialy zostac zastapione kosturami magicznymi z ktorych ostatecznie zrezygnowano,
- Mimo, ze grupa dzialala pod patronatem wszelkich liczacych sie serwisow, my korzystalismy ze wszelkich mozliwych znajomosci a w projekt zaangazowano tyle osob to aktywny rdzen stanowilo 3-4 czlonkow przez co czesto mielismy problemy z trywialnymi rzeczami typu vobowanie jakiegos zena,
- Luke fabularna miedzy g1-nk mialy zajmowac wykopalniska magow wody wysoko w gorach,
- Dla poprawienia dynamiki fabuly glowny bohater mial miec rywala, ktory bylby zawsze o krok przed nim,
- W modzie mialo sie znalesc wiele nawiazan do wyspy khorinis w postaci opowiesci, ksiag i innych poszlakow,
- Pod Centralna czescia koloni mial sie znajdowac system podziemnych przejsc i korytarzy,
- Swego czasu intensywnie pracowalismy nad roslinnoscia dodajac nowe sety drzew, tekstury, zmieniajac swiatlo, zageszczenie. Byla nawet sugestia dodania zwierzat lesnych. Niestety gra ma swoje duze ograniczenia i nie bylo to warte zachodu,
- dodano-
- W SO miala powstac prawdziwa arena gladiatorow oraz zycie na zamku. Zrezygnowalismy ze wzgledu na ograniczone znaczenie tego obszaru w grze.
- Nowy oboz mial wygladac jak prawdziwy oboz zaglady wliczajac w to szubienice, mnustwo trupow, krwi, barykady, egzekucje, mgle i pelno niewolnikow zaciagietych do pracy w zwiazku z tym co powstalo nad obozem. Pomysl udalo sie zrealizowac tylko po czesci,
- W obozie rebeliantow, pod karczma mialo znajdowac sie wielkie ognisko, centrum obozu, gdzie co wieczor grupa biesiadnikow prowadzilaby rozmowy i plotki,
- Zostal opracowany dzialajacy system dajacy mozliwosc podzielenia pancerza na segmenty typu rekawice, tors, buty etc. Zostal opracowany przy okazji i niejako poza modem, bo od poczatku nie planowano jego uzycia,
- dodano-
- Z powodu agonii jaka dopadla projekt nie udalo sie wprowadzic wiekszosci easter eggow. W zasadzie nie myslelismy jeszcze nad tym za bardzo bo zostawialismy to na sam koniec,