Vectis 18739 42

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 7.03.2012 roku

Wyświetleń 18739

Odpowiedzi 42

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Masz 30 minut na zbudowanie osady ,kupinei orenża, zeby to zrobić muszisz wydobywać zasoby .Nasepnie po tych minutach przyjdzie czas na walkę.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Vectis
#21 2012-03-11, 15:20(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 15:29)
Coś podobnego do zajebistej gry Stranded II tylko mniej nudne. Ekstra! Już zasysam i props.


EDIT: Nie dostosowaliście gry do rozdzielczości? Gdy wybralem 800x600 to napisy pol mialem uciete...

EDIT2: Pojebało? Nie gram w to. Po ustawieniu grafiki na najgorszą muli mi jeszcze bardziej niż G2NK ustawione na maxa.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#22 2012-03-11, 15:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 15:37)
rodzielczości nie zmieniaj gdyż gui jest ustawione tylko na 1024x768.Co do mulenia nam nie muliło wogóle , więc to chyba nie problem, a usatwiłeś grafike na "fastes" z rozdziałka 1024x768 ?  ?

@edit gra nie ma wcale mocnych wymagań....
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ustawilem na fastest z taka rozdzialka i muli jak nie wiem.

GUI nie dostosowane do rozdzialki. Zajebisty profesjonalizm :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
GUI jest dostosowane tylko do jednej rozdzieloczości jak narazie, dla tego ta do której jest dostosowana ustawiona jest w webplaer i w demie w exe jak standardowa.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam to samo co Thorus_Orc a szkoda bo chciałem zagrać :(

Jedynie co w moim kompie może zawinić to grafa 256 dość stara oraz jedno-rdzeniowiec.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Wiecie co spróbuję wieczorem zrobić bulida nowego specjalnie dla Was, z jakąś słabszą grafiką choć nic nie obiecuję , jednka to unity 3d i trochę wymaga.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Vectis
#27 2012-03-11, 19:17(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 19:34)
No to czekamy ;)


EDIT: Albo wiem, Sawik. Hoć sropimy fuasnom gre :3
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Gra fajnie się zapowiada, grafika jeszcze bardziej bajkowa niż w fable.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wiec?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#30 2012-03-14, 19:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-15, 09:15)
Witam, jak kogoś interesuję projekt dziś lub jutro ukaże się kolejna aktualizacja co do projektu.....

Niestey nic nie wyszło z wersji dla "ubogich" gra była testowanan na starszych kompach i cieło niemiłosiernie.W najbliższych chwilalch powinna ukazać się kolejna aktualizjca co do projektu, z większą instrukcją a reszte zmian napiszę jak qyjdzie, ale w najbliższym czasie.

edit lista zmian :
-stojące pochodnie
-ułatwione budowanie, przez zablokowanie gracza
-poprawionych kilka grafik
-zmniejszenie siły kuli ognia
-poprawiona plansza
-zmienione koszty budowy

@edit3
Vectis 1.1 <<wersja webplayer

@edit4 Jednak będzie możliwość grania na słabszym sprzęcie, dodamy do menu opcje wyłaczenie particli lisci i innych takich(a jest tego wpizde) i sówaczek do zmiany zasięgu kamery, co zwiększy płynność gry na słabszym kompi.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i co z wersją dla ubogich...?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nie da sie w to gracz ..
dlugie wydobivanie i glupie...
niepisze co ile kosztuje ...
udoskonalcie to
 


Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#33 2012-04-15, 10:56(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 12:25)
nie da sie w to gracz ..
dlugie wydobivanie i glupie...
niepisze co ile kosztuje ...
udoskonalcie to
Wszystko to co opisałeś zostało zrobione.Koszty budynków,broni i narzędzi są już pokazane w grze.Dodany został samouczek, który przeprowadzi graczy przez podstawową rozgrywkę.Trwają prace nad ulepszenie modlei, i nad zwiększeniem płynności gry - która to już i tak się poprawiła dość mocno ale staramy się jeszcze bardzije zrobić... Dziękuję za każdą opinie a szczególnie za te złe ;d  , bo to one pomogają w naprawię błędów ;d

Oczywiście to wszystko pokaze się w następnej aktualizacji ..
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jak w to się gra?
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#35 2012-04-15, 12:26(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 12:28)
Dla początkujących narazie jest poradnik :
http://dl.dropbox.com/u/25345874/Vectis%20Poradnik%20pocz%C4%85tkuj%C4%85cego..pdf

Ale jak pisałem będzie samouczek wewnątrz gry który wszystko wyjaśnij
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
chyba 3 razy restartovalem zanim normalnie v to "zagralem"
proponuje by zrobiono pasek ktory rośnie jak sie trzyma LMB bo neviem kiedy juz jest dosic silny zamach, tez taky progress wydobywania który pokazuje ile jeszcze trzeba uderzać by dostać jednego ubogiego kawałka drzewa (bardzo wolne to jest, jak porównam in-game time który jest chyba 1 dzien = 5 minut  :confused:  ) ale najlepiej by
vydobyvanie odbyvalo sie jak sie trzyma LMB z animacja uderzania tak jak v minecrafcie...
 


Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#37 2012-04-15, 13:00(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 13:00)
Owy pasek też istnieje już , i bardzo ułatwia wydobywanie ,które też jest przyspieszone. Wszystko idzie do przodu.Ale cały czas optymalizujemy grafikę żeby nie cieło tak.Jak się z tyym uporamy to będzie kolejna aktualizacja.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak prace? Mieliście dość dynamiczny start, a potem nagle wszystko ucichło, projekt nadal jest w realizacji?
Jakiś czas temu widziałem wasz posta na unity community i jestem trochę zdziwiony że nie dodaliście tutaj screenów, chociażby by pokazać że coś robicie.
Szkielet na jednym ze screenów pochodzi z darmowych assetów unity, czy mi się wydaje?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak prace?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry