Skrypty i itemy w Spacerze 3584 6

O temacie

Autor Gameboy007

Zaczęty 5.03.2012 roku

Wyświetleń 3584

Odpowiedzi 6

Gameboy007

Gameboy007

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Mam problem przy tworzeniu moda, albowiem stworzyłem nowy miecz. Wszystko robiłem jak w poradniku pokazanym na YouTube. Pliki .3ds .tex i .tga wkleiłem tam gdzie powinny być, a teraz skrypty wchodzę w /_work/data/scipts/content/items i otwieram plik o nazwie IT_Addon_Weapons za pomocą notatnika. Dodaję nową broń o nazwie ItMW_Addon_pret(kopiuję skrypt wklejam go na sam dół i go przerabiam), ok wszystko super itd. Wchodzę w Gothic 2 Noc Kruka wpisuję kod na broń którą stworzyłem i jest, działa. Ale wchodzę w spacera2 w zgodności ustawionej we właściwościach zgodności z: Windows XP (Service Pack 3) bo inaczej mi się wiesza i nie działa, a mam Windowsa 7. Otwieram plik: /_work/data/worlds/NewWorld/ i tu mam plik NewWorld.zen otwieram go wyświetla mi się świat i wybieram oCVob(abstract) potem oCItem(scripted) klikam prawym przyciskiem w wybrane miejsce i wybieram: Insert oCItem. Szukam mojego miecza, wpisuję szukam...Nie ma...tak samo z resztą itemów jakie stworzyłem... :angry:           Piszcie jak dodać itemy stworzone przez siebie do spacera... Mam zainstalowanie G2MDK
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Skrypty i itemy w Spacerze
#1 2012-03-05, 15:09(Ostatnia zmiana: 2012-03-05, 15:11)
Zreparsuj skrypty lub po prostu daj Scripte Parsen w Gothic Starter i zostaw tak. Włącz editor mod przez GS i powinno działać.
 

Gameboy007

Gameboy007

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
To nie działa :(
 

Gameboy007

Gameboy007

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Gameboy007

Skrypty i itemy w Spacerze
#3 2012-03-05, 17:16(Ostatnia zmiana: 2012-03-05, 20:04)
Jak włączam Gothica 2NK na skryptach to mam error: U:PAR: Unexpected End of File. (line 2481)

ok oto skrypt pierwszej broni:

INSTANCE ItMw_Addon_naszakosa (C_Item)
{   
   name             =   "Kosa";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   1000;

   damageTotal                =    120;
   damagetype          =   DAM_EDGE;   
   range             =     110;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   100;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

   description      = name;
   TEXT[1]                 = "Ta broń ładnie kosi";
        TEXT[2]         = NAME_Damage;      COUNT[2]= damageTotal;
   TEXT[3]       = NAME_Str_needed;   COUNT[3]= cond_value[2];
   TEXT[4]       = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]         = NAME_Value;      COUNT[5]= value;
};

A oto skrypt drugiej:


INSTANCE ItMw_pret (C_Item)
{   
   name             =   "Pręt";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_AXE;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   250;

   damageTotal        =    35;
   damagetype          =   DAM_EDGE;   
   range             =     65;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   10;
   visual             =   "pret.3DS";

   description      = name;
   TEXT[1]                 = "Stary zgrzybiały pręt";
        TEXT[2]         = NAME_Damage;      COUNT[2]= damageTotal;
   TEXT[3]         = NAME_Str_needed;   COUNT[3]= cond_value[2];
   TEXT[4]        = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]         = NAME_Value;      COUNT[5]= value;
};

Ale dlaczego, nawet wtedy kiedy nie wyświetlał mi się error U:PAR: Unexpected End of File. (line 2481) i wchodziłem w gothica2 NK na skryptach to i tak nie miałem tych plików w spacerze2...

Aha i jeszcze jedno, editor mod to Editor Starten? i jak tak to na skryptach go włączać?
Jestem zielony w moddingu... :\
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Daj skrypt i nie pisz posta pod postem.
 


Gameboy007

Gameboy007

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry