Nowinki ze świata Game-Artu 32588 284

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 1.03.2012 roku

Wyświetleń 32588

Odpowiedzi 284

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1440
Propsy850
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Wowoz
To Houdini nadal istnieje i jest wspierane? Myślałem, że to padło lata temu.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3553
Propsy4458
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jest i ma się dobrze z tego co widzę. Wykorzystywali to w jednej z nowych gier, tytułu zapomniałem, do produkcji proceduralnych budynków.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1440
Propsy850
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Afaik jest to soft do grafiki 3D ogólnego zastosowania. Możliwość proceduralnego modelowania była tutaj chyba jedyną z przewag nad resztą tego typu programów. Myślałem, że ten jeden ficzer to za mało, a tu niespodzianka.

A tak na boku... Mayi niewiele brakuje by się też do tego nadawać.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3553
Propsy4458
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Maya nie nadaje się do niczego :F
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1440
Propsy850
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Maya nie nadaje się do wielu rzeczy, co nie znaczy, że nie da się w niej tych rzeczy zrobić. Jakiś czas temu dla znajomego ogarnąłem jak w Mayi zorganizować system malowania terenu podobny jak w silnikach do gier. Nie powiedziałbym, że Maya jest do tego dobrym narzędziem, ale da się to zrobić gdy zajdzie potrzeba.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry