Problem z "visual" obiektu 3938 12

O temacie

Autor Skrypter Naczelny

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 3938

Odpowiedzi 12

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jestem nowy w vobowaniu. Gdy wstawiam nowe obiekty do świata to w grze mi ich nie pokazuje. Daję takie opcje:



Proszę o szybką odpowiedź co się dzieje bo chcę jak najszybciej zrobić moda.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1. Pole visual masz puste więc to razcej nic dziwnego.
2. Sprawdź czy masz wyłączone World.VDF
3. Sprawdź czy spacer zapisuje zmiany.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie mogę nic pisać w polu visual.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Zrób po kolei.
1. Jeśli nie masz zainstaluj Meshes przy G2MDK.
2. Otwórz Spacera i Insert cVob.
3. Wklep visual bez vobname i reszty.
4. Jak nie działa to ściągnij nowego Spacera.
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dolne visual MA być puste, to chodzi o górne visual(które masz już zapełnione). Sawik dobrze Ci poradził Sprawdź czy w folderze data masz "World.vdf" zamienione na "World.vdf.disabled" jeżeli nie zrób to.:)

Mogą być tez problemy z zapisem mapy więc:

Jak zapisujesz mapkę, to zapisz ją pod inną nazwą. Wywal World.zen i zastąp go Swoją mapką dając jej nazwę world.zen.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1. Pole visual masz puste więc to razcej nic dziwnego.
A może okularki :)  visual gdzie wpisujesz .3ds masz 2 od góry

Skrypter Naczelny po wpisaniu dajesz zatwierdź ?? w tym samym okienku przycisk u góry ;)

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
RafalBudzis, tak.
Uber Cyrus The Virus, zmieniłem na World.vdf.disabled, bo nie było, i świat jest cały czarny.

A, i jeszcze jedno. Robię to na orginalnej mapie.
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Hmmm... odkąd pamiętam, to zawsze wypakowuje, wszystkie pliki ".vdf"z Data, programem GothicVDFS, po czym dopisuje do World.vdf, ".disabled" i wszystko działa...

Gdzie trzymasz zapisanego .ZEN? W "...\Gothic\_Work\Data\WORLDS"?

Jeżeli nie, to wklej go tam.

Jeżeli tak, to skopiuj przerobiony .Zen na pulpit, rozpakuj VDFS-em wszystkie(najlepiej) pliki .vdf z Data i zastąp World.zen swoim .Zenem dając mu nazwę World.zen... Powinno już działać...

...CHYBA...
 

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie działa z WORLD.ZEN, nadal wszystko jest czarne.
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Masz zrobiony plik "NazwaModa.ini" i zawarta w nim jest nazwa World.zen? I włączasz grę przez Gothicstarter?
 

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeśli GothicMod.ini może być, to tak, i włączam przez GothicStarter.
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Masz wypakowane Tekstury i Meshes?

Po włączeniu gry, widać Bezia?

Może weź skompiluj świat i światło.
 

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Spoko, problem rozwiązany.
A właśnie, mógłby ktoś podesłać orginalny świat NewWorld.zen z G2 NK?Spoko, problem rozwiązany.
A właśnie, mógłby ktoś podesłać orginalny świat NewWorld.zen z G2 NK?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry