[Wspólne granie] Company of Heroes 154853 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154853

Odpowiedzi 774

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeby było ciekawiej :D  16 osób to już 4 grupy, można wtedy bawić się na poważnie :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Polska nie wyjdzie z grupy?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W tej było osiem, jakby się namówiło, Eto, Kaczusia i Luka, oraz chyba z dwoma "nołnejmami" z forum gadałem że też by kiedyś mogli pograć na multi, to wtedy dużych braków już nie ma.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Relacje dziennikarzy z gry w CoHa2 na gamescom:
gram.pl: http://www.gram.pl/art_9gTqGu5_Company_of_Heroes_2_juz_gralismy.html
ign.com: http://www.ign.com/articles/2012/08/17/company-of-heroes-2-small-tweaks-make-big-differences

Ogółem wszystko sprowadza się do tego, że...
Cytuj
Pierwsza Kompania Braci była najlepiej ocenianą grą strategiczną w historii. Miałem okazję zagrać w cześć drugą i muszę przyznać, że sequel ma ogromne szanse napoprawienie rekordu ustanowionego przez swojego poprzednika.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek, Adanos, jak u was teraz będzie z graniem? Od jutra miałem zamiar znów zacząć grać (mam też nieoficjalne info że niejaki Javik również planuje zacząć) tylko się zastanawiam jak u was z internetem w akademiku będzie? Dacie radę pograć?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W akademiku jest net 20mb jak się orientuję, a ja będę miał u siebie 30mb (meat jest przekonany, że symetryczny), więc nie będzie absolutnie żadnego problemu.

A Cedric jak się orientuje to miał zacząć już naprawdę dawno temu :I Do nowych graczy dołączył niedawno hwep :ok:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okazało się, że kupiłem bez Tales of Valor, tylko podstawka i na linii frontu
a ostatnim razem tak się pobierało, że podziękowałem
Teraz mam koło 40 %

Prawdopodobnie nie zagram w przyszły weekend, bo wyjeżdżam na działkę z paroma osobami z dawnej klasy i prawdopodobnie nie będzie netu, albo iplusowy.
W sumie może i dobrze, bo zmiażdżylibyście mnie na samym początku  
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
W sumie może i dobrze, bo zmiażdżylibyście mnie na samym początku :lol2:
I tak to zrobimy :lol2:  Zobaczysz, że droga do bycia Pattonem jest długa i kręta :I
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale po małych przygotowaniach może uda mi się wyjść z twarzą, będę  przegranym, ale  po ciężkiej walce a nie.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
naprawdę w to wierzysz? : |
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja myślę, że Javik tylko cwaniakuje.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jak każdy warszawiak  :lol:  i tak dostaniesz wpierdol
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zostawilibyście mi chociaż jakąś nadzieję :C

Chyba, że  CoH jest podobny do Dawn of War, wtedy nie trzeba


Edit
Już pobrane  
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozchorowałem się, więc w sumie można grać już dzisiaj,  bo chyba będę miał dłuższy weekend
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
skopalbym ci dupe na dzien dobry, ale chwilowo nie mam na czym. masz mozliwosc potrenowania przez ten czas, w nadziei, ze to cos da. chociaz hwep szybko sie wyuczyl... razem z nim skopalem adanosa i meata... a oni juz jakis czas graja :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ja bym was jednym palcem... ale mi sie nie chce. jestescie mentalnie za slabi :lol:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
skopalbym ci dupe na dzien dobry, ale chwilowo nie mam na czym. masz mozliwosc potrenowania przez ten czas, w nadziei, ze to cos da. chociaz hwep szybko sie wyuczyl... razem z nim skopalem adanosa i meata... a oni juz jakis czas graja :D
Zapomniałeś dodać, że się później zrewanżowaliśmy się :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ojtam ojtam, to tylko dlatego, że Hwepa wyrzuciło z gry :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale i tak mieliśmy z meatem przewagę. Myślę, że reszta potwierdzi. :ok:


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry