[Wspólne granie] Company of Heroes 154185 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154185

Odpowiedzi 774

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To że go nie posiadam :D  Sprawdzałem nawet w pobliskim sklepie, ale akurat nie mieli, w sobotę robię podejście drugie.

Wymagania bardzo się różnią od normalnego CoH'a?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#141 2012-06-07, 00:29(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 00:29)
Ja grałem w demko zwykłego i pełniak tales of valor: nie. Właściwie chyba nie różnią się wcale, działa tak samo.

Jak chcesz oryginalny key to da się go łatwo zdobyć. No chyba że tak bardzo lubisz pudełka.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wolę wersję pudełkową, jednak nie widzę problemu z użyciem "kopii zapasowej" gdy wiem że grę będę kupował na 100% za kilka dni.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tym razem, Wehrmacht, najpierw w składzie Adanos i Hard Computer, a potem Adanos i Normal Computer, pokonali aliantów, w składzie Aztek i Zkirtaem. Jak widać zostały wyciągnięte odpowiednie wnioski z wczorajszej przegranej bitwy, które pozwoliły dziś rozgromić dwukrotnie siły aliantów.

Dziękuję za uwagę.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A kto byl CPU, Adanos czy CPU?  :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#146 2012-06-07, 23:52(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 00:02)
1000001 100000110101011000011101011 1000001101101111100111111111100111001101100110100111100111111010111111

Spoiler
Dla ułatwienia dodałem kropki:
1000001. 100000.1101010.1100001.1101011. 100000.1101101.1111001.1111111110011100.1101100.1101001.1110011.1111010.111111.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1000001 100000110101011000011101011 1000001101101111100111111111100111001101100110100111100111111010111111

Spoiler
Dla ułatwienia dodałem kropki:
1000001. 100000.1101010.1100001.1101011. 100000.1101101.1111001.1111111110011100.1101100.1101001.1110011.1111010.111111.
Tłumaczenie dla nieznających kodu binarnego.
A jak myślisz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
ech, przejmowałem się moimi kłopotami z pamięcią RAM niż samą bitwą :D
 
Комиссар RBT


Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Mów co chcesz, ale ty jesteś za cwany jak grasz Wehrem. :D
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam niejasne wrażenie, że Adanos dorwał się tych moich kodów :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym powiedzieć, że z Meatem udało nam się osiągnąć to, czego nie udało z nikim innym :D  Razem ukończyliśmy Operację Skała, gdzie zawiedli Adanos, Kereth, Eto i reszta CoHowej ferajny :D  
Tutaj, w ramach pochwalenia się, powtórka z rozgrywki: http://speedy.sh/TFpES/stonewall-boucamps.2012-06-11.04-09-33.rec

Mea, HIGH FIVE : DDD
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#154 2012-06-11, 08:37(Ostatnia zmiana: 2012-06-11, 12:08)
Ej, cipki lejdis end dzentelmen. Poszło by mi to na moim sprzęcie sprzed II Wojny Światowej? (Hitler to łajza/JEBAĆ NAZISTÓW/!!ONE!ONE!ONE!!)

[list=1]
  • System operacyjny: Windows XP Professional+ Service Pack 3
  • Procesor: AMD Athlon XP, 1666 MHz (12.5 x 133) 2000+
  • Pamięć RAM: 1024 MB(DDR SDRAM)
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6600  (128 MB)
  • Karta dźwiękowa: nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface / nVIDIA MCP2 - Audio Processing Unit (Dolby Digital)
  • Napęd: DVD-Rom x8 (chyba xd)
@down:

Uraziłem? Wybacz ;p
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#155 2012-06-11, 09:42(Ostatnia zmiana: 2012-06-11, 09:45)
Pójdzie. Masz shadery w grafice, jak będzie cięło to najwyżej kupisz mocniejszy procek za pięć-dziesięć złotych na allegro. Poza tym gra ma demo, możesz ściągnąć i sprawdzić.


naprawdę nie musiałeś dodawać tej żałosnej "cipki".
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Skąd to pobrać najlepiej? Jeżeli nie pobrać to gdzie kupić bo nie chce mi się znowu biegać po empikach i innych sklepach, w których i tak nic nie znajdę.
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
piratbej
darkłarez
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co to za operacja skała? Nie przypominam sobie bym w niej uczestniczył.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Da rade jakiegoś linka podrzucić z tą gierką?
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry