[Wspólne granie] Company of Heroes 154261 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154261

Odpowiedzi 774

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Do czytania tej, tej? :D  
tej, tej :lol2:
 


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chętny, ale ciebie jak zwykle nie ma na gg :lol2:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawdę mówiąc, mógłbym zagrać na laptopie, ale nienawidzę tego urządzenia :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przecież ja gram na laptopie i nie widzę żadnych problemów w graniu :D

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Prawdę mówiąc, mógłbym zagrać na laptopie, ale nienawidzę tego urządzenia  
nie ma to jak grac w strategie na touchpadzie :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Przecież ja gram na laptopie i nie widzę żadnych problemów w graniu :D  
Dlatego przegrywałeś :lol2:
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra dobra, mam nagrania :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No to wytłumacz mi, czemu nikt z tego forum nie chce ze mną grać? Odpowiedź jest dość prosta: boją się mnie :lol2:

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Really? Mam ci przypomnieć ostatnią twoją porażkę, gdy tobie brakowało 10 punktów do wygranej? :lol2:

Ja się boje tylko Azteka, bo stosuje brudne zagrywki: rangers spam, tupolew spam, arty spam.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
No to wytłumacz mi, czemu nikt z tego forum nie chce ze mną grać? Odpowiedź jest dość prosta: boją się mnie :lol2:  
Pfff... nawet eto chciał Ci stawić czoła :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#133 2012-06-06, 20:02(Ostatnia zmiana: 2012-06-06, 20:04)
Really? Mam ci przypomnieć ostatnią twoją porażkę, gdy tobie brakowało 10 punktów do wygranej? :lol2:

Ja się boje tylko Azteka, bo stosuje brudne zagrywki: rangers spam, tupolew spam, arty spam.  :lol2:

Ale kiedy to było? :lol2:  Od kilku dni nie grałem z żadnym z was :D

Cytuj
No to wytłumacz mi, czemu nikt z tego forum nie chce ze mną grać? Odpowiedź jest dość prosta: boją się mnie :lol2:  
Pfff... nawet eto chciał Ci stawić czoła :lol2:
Kiedy, jak go nigdy nie ma? :lol2:

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No twoja ostatnia porażka ze mną była niedawno.  :lol2:  Po tym zwycięstwie poczułem się jak nowy Patton.  :ok:
 
Комиссар RBT

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Niestety, Wehrmacht, w składzie Adanos i Kereth, uległ aliantom, w składzie Aztek i Zkirtaem. To że przegraliśmy bitwę nie oznacza, że przegraliśmy wojnę. Wojna na froncie wciąż trwa. Postaramy się wyciągnąć odpowiednie wnioski z dzisiejszej lekcji.

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Doskonała taktyka Aliantów pozwoliła nam powoli przesuwać linię frontu w głąb aż do waszej bazy. Broniłem naszych terenów, by Sierżant Mea mógł zgromadzić armię, która potem runęła na was jak pociski artylerii na oddział :D  Nawet Tygrysy - asy w rękawie Hitlera nie były w stanie nam sprostać :D

Jak komuś strzeli w tył głowy, żeby przyjrzeć się walce to niech trzyma ten link:
http://speedy.sh/36RCQ/Aztek-i-Mea-vs-Adanos-i-Kereth.rec
...i wrzuci plik do Moje Dokumenty\My Games\Company of Heroes\Playback\
a następnie odtworzy w grze w odpowiedniej zakładce (w polskiej wersji: zapisane gry, w angielskiej: ta środkowa zakładka) :D

edit.
Choć armią mieliście zdecydowaną przewagę liczebną, kiedy atakowaliście na linię frontu. Aż nie raz myślałem, że po nas :D  Ale mieliśmy w armii z pewnością jakichś polaków :lol2:
https://www.youtube.com/watch?v=Faut0rSheTk
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jest ktoś chętny na zwykłego CoH'a? Jak tak to sawikowe mięso armatnie mogłoby rozegrać kilka partii.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jest ktoś chętny na zwykłego CoH'a? Jak tak to sawikowe mięso armatnie mogłoby rozegrać kilka partii.
a co Cię powstrzymuje przed Tales of Valor? :D
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry