[Warcraft3] Tajniki Filmu cz1. - Kamera, ustawienia, ruchy jednostek 5771 0

O temacie

Autor Bezifabr

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 5771

Odpowiedzi 0

Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam. Tworzę ten poradnik po to aby każdy w poradniku tworzenia kampanii potrafił stworzyć film.
Poziom trudności - ||||
Potrzebna wiedza - Podstawy wyzwalaczy
Dowiesz się tu   - Jak tworzyć podstawowy film

Zaczynamy!

Stwórzmy najpierw nowy wyzwalacz, który będzie się zaczynał na wydarzeniu lub uruchomieniu przez inny wyzwalacz.
W tym przypadku:

Wydarzenie - Map Initialization
Warunek    - (brak)
Akcja      - <Film,Cinematic mode wł.>
<Kamera, apply camera object, camera_1 for gracz czerwony (sekundy)>

W miejscu sekundy trzeba wpisać w ile sekund kamera z poprzedniego ustawienia przeniesie się w ustawienie danej kamery
Zostaw 0 jeśli chcesz aby nastąpiło szybkie przełączenie.

Teraz zajmiemy się akcją w naszym filmie.

akcja - <Jednostka, pauze all units>
<jednostka, unpauze jednostka_1>
<Jednostka, issue order targeting a point, jednostka_1 idzie do region_1>
<Film, Transmision from unit, Unit name TEST Description TESTUJE TESTOWY TEST (sekundy)

(Sekundy) tak jak wcześniej wspomniałem w tym poradniku są zmienną sekund działania akcji :)

Dalej można kombinować. To już zależy od twojej znajomości wyzwalaczy. Być może zrobię jeszcze następne cześci aby wspomóc w tworzeniu filmów. :)

Do zobaczenia.

Zapraszam do subskrypcji mojego nowego kanału na youtube:
http://www.youtube.pl/user/bezifabr
oraz na moją stronę o modowaniu/tworzeniu gier:
http://www.vikingsmodders.pun.pl

Znajdziecie tam wszystko o modowaniu Wc3.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry