Spacer - Umiejscowienie itema 1868 2

O temacie

Autor Diego456PL

Zaczęty 8.01.2012 roku

Wyświetleń 1868

Odpowiedzi 2

Diego456PL

Diego456PL

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam. Mam pytanie. Chciałbym za pomocą spacera umieścić itema, żeby jak się rozpocznie grę leżał np. koło tawerny. Da się coś takiego zrobić? Albo np. broń żeby w moim modzie leżała u bandytów.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodajesz normalnie itema? I go ustawiasz gdzie chcesz? Obejrzyj tutek Rafała Budzis tam chyba pokazywał jak to się robi. No chyba że cię źle zrozumiałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dokładnie 3:02 części 4 ;)
https://www.youtube.com/watch?v=TULUolVc3X0


Jak by coś tu masz pozostałem części opisane ko w której
http://themodders.org/index.php?/topic/13518-videotutorial-dokladnie-omowione-podstawy/


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry