Assassin's Creed Brotherhood v1.0 2784 3

O temacie

Autor Asztar

Zaczęty 3.01.2012 roku

Wyświetleń 2784

Odpowiedzi 3

Asztar

Asztar

Użytkownicy
posty33
Propsy4
  • Użytkownicy

Asztar

Assassin's Creed Brotherhood v1.0
2012-01-03, 07:02(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 23:07)
Witam.


Mam AC.B i gdy uruchomię grę to na początkowych filmikach mnie wywala do pulpitu.
Myślałem ,że reinstalacja pomoże ,a tu dupa. Pobrałem też patcha 1.1 ,ale gdy wybieram język wyświetla się komunikat ,że nie można odnaleźć wersji gry.
Dodam ,że na filmikach jest tylko głos oraz na zakończeniu (tak wnioskuję) pojawia się białe tło po czym znika i wywala.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

// EDIT

W jedynce się podobnie dzieje tylko nie ma filmików. Od razu pojawia się komunikat ,że program nie odpowiada i nie ma żadnych przycisków innych niż "Zamknij program".
 
[/b]
[/b]

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Nie grałem, ale spytam. Czy twój komputer spełnia wymagania gry?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A ja spytam inaczej... Czy masz oryginał? AC ma dość silne zabezpieczenia przed ekhem kopiami zapasowymi. Grając z oryginałów nie uświadczyłem żadnych takich niespodzianek pomimo że gra nawet nie powinna się u mnie uruchomić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dam rade:
A) Jeżeli masz orginał, to napisz do supportu
B) Jak masz pirata, to musisz szukać na forach, ale na nich nie masz 100% pewności, że ktoś pomoże.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry