Inicjalizacja 2773 6

O temacie

Autor Robar IX

Zaczęty 1.12.2011 roku

Wyświetleń 2773

Odpowiedzi 6

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Robar IX

Inicjalizacja
2011-12-01, 20:09(Ostatnia zmiana: 2011-12-01, 21:21)
Jak można uniknąć inicjalizacji przy włączaniu np. Spacer'a? Ta nie dogodność się pojawia przy włączaniu Gothic'a, a potem właśnie Spacer'a.
 

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy
Mamy podoany awatar :lol2:  .  A wracając do tematu tego nie można chyba pominąć, chociaż tak mi się wydaje ;)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Można go ominąć bardzo łatwo :)  wypakuj wszystkie paczki vdfs'em to one są inicjowane jak je wypakujesz problem znika :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki, no tak trochę pomyśleć xD. A ta inicjanizacja to vdfs
 

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Robar IX

Inicjalizacja
#4 2011-12-01, 20:51(Ostatnia zmiana: 2011-12-01, 20:55)
A mógłbyś jaśniej? Tzn. gdzie są te pliki znajdują itd.
 

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy

Bezi17

Inicjalizacja
#5 2011-12-01, 21:09(Ostatnia zmiana: 2011-12-04, 08:52)
Pliki znajdują się w np. Gothic2ZłotaEdycja/Data  a najlepiej zainstaluj g2mdk i zaznacz wszystko. Pobierz jeszcze skrypty pl i gothicgame pl linki w poprzednim temacie.
 

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Do zamknięcia...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry