Gothic 2 Noc Kruka : Ostatni 9874 11

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 30.11.2011 roku

Wyświetleń 9874

Odpowiedzi 11

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Gothic 2 Noc Kruka : Ostatni
2011-11-30, 17:09(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 17:32)
   "Khorinis, niegdyś piękne i tętniące życiem miasto. Teraz, rok po tym, gdy Bezimienny Wybraniec opuścił wyspę.
Ulice miasta spłynęły krwią, czarną krwią ostatnich paladynów. Przybyliśmy, ja Inkwizytor, było nas kilkunastu,
ludzie okrzykiwali nas hucznie, myśleli, że im pomożemy, wyczyścimy wyspę z bandyckiego ścierwa, że mamy lekarstwo
na plagę... Tak się nie stało, o tych ludziach, zapomniał sam król Rhobar III, nie miałem prawa głosu, to miasto
już dawno umarło..." - Księgi Taliosa Inkwizytora


Ostatni, to wciąż tworzona modyfikacja do gry Gothic 2 Noc Kruka, która przedstawia graczowi kompletnie nową i wciągającą fabułę, która w pewnym stopniu nawiązuje również do sagi Gothic'a. Fabuła jak i rozgrywka pozostawię w tajemnicy, w końcu kto z was chciałby wiedzieć o wszystkim, przed premierą? Szepnę słówkiem, że nie wcielimy się już Bezimiennego, lecz postać dobrze nam znaną z Gothic 2. Nie będziemy toczyć walki z orkami, smokami czy bandyckim ścierwem. Czeka na nas, coś zupełnie nowego.

Modyfikacja oczywiście wniesie sporo nowych rzeczy jak i smaczków m.in :
  • Nowe pancerze, również o nowym lub zmodyfikowanym modelu
  • Dodane itemy(broń, pierścienie, itp)
  • Nowa ścieżka dźwiękowa
  • I sporo innych

A teraz, by nie było że nic nie robię, proszę screeny w spoilerze :
Spoiler




I proszę o krytykę, tylko nie w stylu "chujowe", bo naprawdę nie wiem co wtedy poprawić  :huh:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
I sporo innych
TYTANY!!!
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nawet mi nie mów o tytanach, to nie ma być Risen ;]
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
ah ok. czyli.... chujowe



Cytuj
chucznie
zgiń

cholera jasna no. naprawdę, w XXI w. nie róbcie zbliżeń na goticzkowe modele
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A co z tym modem?

Jakoś nie jestem zbytnio zainteresowany modem. Mówisz że będzie ciekawie ale jedyne co mówisz to to że nic nie powiesz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Gothic 2 Noc Kruka : Ostatni
#5 2011-11-30, 17:22(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 17:32)
Tharona jest ciągle w zawieszeniu, i pewnie nie powstanie bo nie dostałem świata. Starałem się jak najlepiej przygotować prezentacje moda, no nie zawsze się udaję, przyznam że troszkę z tym sprawę spieprzyłem.

@down
O Jezu, jakie ja podstawowe błędy robię. Nie wiem jak to napisałem, przepraszam was za to. Nie długo powinno pojawić się więcej informacji. Okey, błędy poprawione
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Gothic 2 Noc Kruka : Ostatni
#6 2011-11-30, 17:28(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 17:29)
Cytuj
opóścił
Umrzyj.
Poza tym kilka przecinków jest tam, gdzie ich być nie powinno.

Cytuj
Nie będziemy toczyć walki z orkami, smokami czy bandyckim ścierwem. Czeka na nas, coś zupełnie nowego.
Czekam na informacje dotyczące czegoś "zupełnie nowego".
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
stare babcie z laskami albo żule z pod sklepu ew.
TYTANY xD
Aha.

zommer... znam Cię już chwilę i myślę, że jednak jesteś w stanie wysilić się i dodać nieco więcej barw tej zapowiedzi. Napisz chociaż przeciw komu będziemy musieli wypruwać gardło i flaki, żeby przejść Ostatniego.
 

Master722

Master722

Użytkownicy
posty49
Propsy1
  • Użytkownicy
Jaki los spotkał ten mod bo nie ma zadnych info od dłuższego czasu...? Powodzenia dla autora w dalszych pracach.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytat: Profil zoomera#msgote author=Profil zoomera
Ostatnio     2011-12-04 09:28
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
sawicki, zapytać nie zaszkodzi xD
 

ThePanko

ThePanko

Użytkownicy
posty43
Propsy2
  • Użytkownicy
szkoda że mod upadł ;/  zapowiadało się dobrze ..trudno
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry