[G2NK] Laguna 62482 145

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 27.11.2011 roku

Wyświetleń 62482

Odpowiedzi 145

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wojtexx jeśli mam być szczery to nie chce mi się tego robić bo pracuję nad swoim modem. Powinienem znaleźć jeszcze pliki Laguny (w większości poprawione) na komputerze jednak jak do tej pory hut nie wykazuje się inicjatywą by to dokończyć. W sumie zostały już chyba tylko te tragiczne dialogi. Napiszę zaraz do niego i dowiem się co on na to.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O ile odpowie...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
O ile odpowie...
Odpowiedział, ponoć się tym zajmie chociaż nie wiem czy moje poprawki olewa czy poprosi o nie później bo jak na razie o tym nie wspomina.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

CzarnyMag

CzarnyMag

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

CzarnyMag

Laguna
#124 2012-01-28, 19:15(Ostatnia zmiana: 2012-01-28, 19:18)
Na pewno zagram jak znajde czas :)  pozdrawiam
                                                            Ja też zagram;)
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Przez głupiego moda zyskałem złą reputację... Nie chciałem poprawić tego moda, bo uważałem go po prostu za durnego. Skoro jednak tyle osób czeka na patcha, wydam go, potrzebuję teraz jednak pełnej listy błędów w dialogach, potworki już zbalansowałem, pozostają dialogi. Mógłby mi ktoś wypisać listę, czy ... ech, poszukam.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie tylko przez moda zyskałeś taką a nie inną reputację, tak jak na początku byłem pozytywnie nastawiony do Cb a negatywnie do Wojtexxa to po pewnym czasie w którym pisaliście moja opinia zmieniła się diametralnie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Laguna
#127 2012-01-30, 23:10(Ostatnia zmiana: 2012-01-30, 23:12)
Nie  tylko przez moda zyskałeś taką a nie inną reputację, tak jak na początku  byłem pozytywnie nastawiony do Cb a negatywnie do Wojtexxa to po pewnym  czasie w którym pisaliście moja opinia zmieniła się diametralnie.
Pierdolisz? :lol2:
Przez głupiego moda zyskałem złą reputację... Nie chciałem poprawić tego moda, bo uważałem go po prostu za durnego. Skoro jednak tyle osób czeka na patcha, wydam go, potrzebuję teraz jednak pełnej listy błędów w dialogach, potworki już zbalansowałem, pozostają dialogi. Mógłby mi ktoś wypisać listę, czy ... ech, poszukam.
Pierdol reputacje, zbieraj propsy :ok:
Spójrz chociażby na Edka kredka, którego jeszcze rok temu wszyscy jebali z błotem bo nie potrafił się poprawnie wysłowić a piana leciała mu z ust, kiedy widział w swoim temacie tekst zaczynający się od słów -"Nie podoba mi się...". Dostał kilka rad tak, jak i Ty je dostałeś od wielu osób, skorzystał z nich i wyszedł (trochę ;p ) na ludzi. Zaczął racjonalnie myśleć, nie wkurwia się o byle komentarz a efekty z tego co widać po screenach (inaczej tego sprawdzić niestety nie można, więc trzeba wierzyć na słowo honoru) poprawiły się znacznie od początku jego "kariery". Weź sobie rady innych do serca, dopracuj raz a porządnie tą modyfikacje i nie czekając na wytykanie błędów przez innych sam rusz dupę i zacznij ich szukać. Skończysz to zadowalając tym samym większość, którzy oglądają ten temat a przysięgam oficjalnie, że obsypie Cię propsami. Tylko na miłość Boską, człowieku... weź się wreszcie w garść a nie piszczysz jak nienasmarowane zawiasy w drzwiach ;x
 

Seba

Seba

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy

Seba

Laguna
#128 2012-01-31, 12:43(Ostatnia zmiana: 2012-01-31, 12:58)
Wlasnie chwile zagralem, calkiem spoko mod, dialogi tylko skoszone.
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przez głupiego moda zyskałem złą reputację... Nie chciałem poprawić tego moda, bo uważałem go po prostu za durnego.
To po co go robiłeś? Nie, inaczej - jak można swój twór nazwać "durnym"? O ile pamiętam twórca broni swoje dzieło (przyznając się do błędów, owszem) a nie dobija je. Teraz żałuje, że nie ruszyłem d**y i sam z adaną tego nie zrobiłem. Cóż, mój błąd.
 

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Linki wygasły...
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chętnie zagrałbym  w modyfikację tylko proszę o nowe linki
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chętnie zagrałbym  w modyfikację tylko proszę o nowe linki
Napiszę do Hutnika, ja już tej modyfikacji nie posiadam, a wątpię by ktoś w ogóle niezwiązany z tą modyfikacją trzymał ją na dysku.  
Hutnik miał też zrobić patcha, niedawno słyszałem że wrócił do moddingu (chyba coś tam z Survivalem 2 planował) więc zapytam czy jest szansa na poprawioną wersję Laguny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czytałem wątek, więc wiem mniej więcej jak się sytuacja z modyfikacją przedstawia ale i tak chciałbym zagrać i samemu ocenić. Dzięki za zaangażowanie  :ok:
 

KacperG2

KacperG2

Użytkownicy
posty30
Propsy1
  • Użytkownicy
Prosiłbym o re-uploud bo działa tylko mirror 2 ale jak z niego ściągam to jest ta wersja gry, że co chwila wywala.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Huntink przyznał że powrócił do moddingu, ale robi innego moda, a Lagunę uznaje za zamknięty rozdział. Odnośnie ostatniej wersji Laguny, Huntnik zrobił format i nie ma już dalej plików modyfikacji, ze mną tak samo, mogę jeszcze zapytać Adany, ale również wątpię.
Tak czy inaczej, jeżeli nie uda się odzyskać modyfikacji to i tak żadna strata, a może nawet to i lepiej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KacperG2

KacperG2

Użytkownicy
posty30
Propsy1
  • Użytkownicy
Ok, z góry dzięki
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ok, z góry dzięki
Adana również nie ma plików moda, jeżeli nie ma ich żaden z graczy to modyfikacja przepadła.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ThePanko

ThePanko

Użytkownicy
posty43
Propsy2
  • Użytkownicy

ThePanko

Laguna
#138 2012-07-15, 20:41(Ostatnia zmiana: 2012-07-15, 20:50)
umnie też cos się zaczeło z modem psuć ;/ a juz byłem dobrej myśli po pierwszych 20 minutach bezproblemowej gry ;[
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Laguna
#139 2012-07-17, 10:00(Ostatnia zmiana: 2012-07-17, 10:05)
Skoro tak prosicie o reupload:
https://dl.dropbox.com/u/67704253/Laguna.rar
Gdzieś się zawieruszyło na dysku.

Edit: Chyba że to ta 'zła' wersja moda.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry