pole scemeName 2488 5

O temacie

Autor mateo658

Zaczęty 11.11.2011 roku

Wyświetleń 2488

Odpowiedzi 5

mateo658

mateo658

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
INSTANCE ItMi_Broom (C_Item)
{
   name             =   Miotła;

   mainflag          =   ITEM_KAT_NONE;
   flags             =   ITEM_MULTI;

   value             =   Value_Broom;

   visual             =   ItMi_Broom.3DS;
   material          =   MAT_WOOD;

   scemeName         =   BROOM;
   on_state[0]         =    Use_Broom;
   description         =    name;
   
   TEXT[5]            =    NAME_Value;   
   COUNT[5]         =    value;
};

Witam, mam pewne pytanie. Czy da się (a jeśli tak to gdzie to można zrobić) zdefiniować zmienną (nie wiem czy w tym przypadku jest to właściwe określenie ale w każdym bądź razie to czym jest BROOM) którą można by później użyć w scemeName? Mniemam że BROOM odpala animację z miotłą, jeśli tak nie jest to proszę wyprowadzić mnie z błędu.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

pole scemeName
#1 2011-11-11, 19:52(Ostatnia zmiana: 2011-11-11, 19:53)
Ustala się w to w Humans.mds (są to chyba trzy czy dwie animacje) i trzy linijki w tym mds'ie można z tym się pobawić i ciekawe rzeczy wymyślić ja tak zrobiłem rąbanie drewna.
 

mateo658

mateo658

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

mateo658

pole scemeName
#2 2011-11-11, 23:44(Ostatnia zmiana: 2011-11-11, 23:47)
W pliku Humans.mds mam coś takiego:
Spoiler
ani        ("T_BROOM_STAND_2_S0"              1               "S_BROOM_S0"                  0.2 0.0  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            F  0   5)                    
{
*eventTag (5 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_RIGHTHAND")
}
ani        ("S_BROOM_S0"                      1               "S_BROOM_S0"                  0.0 0.0  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            F  6   6)                    
ani        ("T_BROOM_S0_2_STAND"              1               ""                            0.0 0.2  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            R  0   5)                    
{
*eventTag (5 "DEF_REMOVE_ITEM")
}
ani        ("T_BROOM_S0_2_S1"                 1               "S_BROOM_S1"                  0.0 0.0  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            F  7   35)                    
ani        ("S_BROOM_S1"                      1               "S_BROOM_S1"                  0.0 0.0  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            F  35  85)                    
{
*eventSFX (40 "MOB_SWEEP" EMPTY_SLOT)
}
ani        ("T_BROOM_S1_2_S0"                 1               "S_BROOM_S0"                  0.0 0.2  M. "HUM_FEGEN_A01.ASC"                            R  5   35)                    

Są to wszystkie słowa BROOM występujące w tym pliku i w żadnym wypadku nie jest ono takie jak w scemeName, tylko ma jakieś dopiski. Więc chyba nie do końca to jest to.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To jest to a żeby zrobić nowe scenename robisz tak(wiem bo sam robiłem):
              ani        ("T_RABANIE_STAND_2_S0"              1               "S_RABANIE_S0"                  0.2 0.0  M. "animka.ASC"                            F  0   5)                    
                {
                        *eventTag (5 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_RIGHTHAND")
                }
                ani        ("S_RABANIE_S0"                      1               "S_RABANIE_S0"                  0.0 0.0  M. "Animka.ASC"                            F  6   6)                    
                ani        ("T_RABANIE_S0_2_STAND"              1               ""                            0.0 0.2  M. "KolejnaAnimka.ASC"                            R  0   5)                    
                {
                        *eventTag (5 "DEF_REMOVE_ITEM")
                }
                ani        ("T_RABANIE_S0_2_S1"                 1               "S_BROOM_S1"                  0.0 0.0  M. "animka.ASC"                            F  7   35)                    
                ani        ("S_RABANIE_S1"                      1               "S_RABANIE_S1"                  0.0 0.0  M. "animka.ASC"                            F  35  85)                    
                {
                        *eventSFX (40 "MOB_SWEEP" EMPTY_SLOT)
                }
                ani        ("T_RABANIE_S1_2_S0"                 1               "S_RABANIE_S0"  
 

mateo658

mateo658

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Dziwne, wydaje się że powinno być takie samo. No nic, ważne że działa. Dziękuję ci za pomoc, temat do zamknięcia.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jeszcze aby działało coś takiego w tedy w polu scenename wpisujesz:
sceneName = "Rabanie";
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry