hum_body_naked0.asc 3314 3

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 29.10.2011 roku

Wyświetleń 3314

Odpowiedzi 3

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
siema
bawilem sie w robienie animacji , ale pojawia sie blad ze nie mam pliku hum_body_naked0.asc
moze mi ktos dac link do tego pliku , szukalem wszedzie , ale wszystkie linki nieaktywne , a nie ogarniam gothic sourcera
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1. Na forum powinien być jeszcze aktywny link. ( w dziale materiały)
2. Jeśli nie jest tutorial do gothicsoucera napisany przez edkasumo.
3. Zaraz pójdę do siebie na komputer i dodam specjalnie dla ciebie ten plik .ASC jakiś serwer lubisz szczególnie? Czy nie ma to znaczenia?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dawałem ten link do tego asc w jakimś temacie. Dostaniesz też tu bo nie mam czasu tego szukać.

http://www.speedyshare.com/files/30975875/HUM_BODY_NAKED0.ASC
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
dzieki za plik i pomoc :)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry