Gothic: Wojna 6755 19

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 27.08.2011 roku

Wyświetleń 6755

Odpowiedzi 19

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hey everyone! Pragasek wraca po kilku miesięcznej?? przerwie od moddingu. Jako iż strasznie mi się ostatnio nudzi postanowiłem zrobić moda ale już takiego dopracowanego i bez błędów nie co to Gothic HB lub PB. Tym razem chciałbym zrobić coś większego. No więc tak ...

Cytuj
Polska Nazwa Moda - Gothic: Wojna
Angielska Nazwa Moda - Gothic: Wars
Platforma - Gothic 1
Długość modyfikacji - Jeszcze nie znana
Dubbing - Planowany

Teraz powiem troszkę o fabule.

(Jak coś to mogą być zmiany w fabule więc...)

Fabuła :
Cytuj
Trzynaście lat po stworzeniu bariery. Wszystko z zewnątrz wygląda na
wspaniałą kolonię karną gdzie zmusza się ludzi do pracy za ich złe uczynki w mieście
Khorinis no cóż tak uważają ludzie którzy nie mieszkają w Kolonii.
Ale nikt tak na prawdę nigdy nie poinformował Króla o tym co się tam na prawdę dzieje!
Ataki na kopalnię! Bitwy pomiędzy obozami itd. Cóż niestety Król z tym nic nie może zrobić.
A wracając do bitew zaczęło się to pewnego deszczowego dnia kiedy ludzie ze starego obozu
poszli na plac wymian odebrać swe towary z Khorinis. Nikt nie wiedział, że to była pułapka.
Najemnicy i Bandyci zaatakowali Straż i odebrali im ich cenne towary. Gomez powiedział DOSYĆ!
Wysłał zapieczętowaną wiadomość do Króla z nowinami co się dzieje w Górniczej Dolinie.
W piśmie tym napisał aby zakazać i odizolować kolonie karną, iż to nie była już kolonia karna
a miejsce wojny. Od tamtej pory nikt nie został wrzucony poza barierę. Z czasem bitwy były coraz potężniejsze,
nie było już Starego Obozu ani Nowego Obozu. Zostały tylko schronienia i pola walki. Ludzie skrywali się
po całej kolonii by uniknąć wojny. Niestety nie udawało się to im. Każdy od tamtej pory musiał walczyć dla samego siebie i o przetrwanie. Cztery miesiące po rozpoczęciu wojny. Spike (nasz bohater) był myśliwym w Khorinis.
Jego najlepsze miejsce polowań było niedaleko bariery gdzie były największe ścierwojady. Niestety pewnego dnia
został otoczony przez te potwory i by się uratować został zmuszony wskoczyć do koloni karnej. Zmęczony i poobijany Spike budzi się. Dalsze losy Spike zostały ukazane w modzie.

Tak wiem trocha długa fabuła ale to dopiero pierwsza wersja.

A w modyfikacji zobaczymy (mniej więcej):

  • Nowe NPC
  • Nowe Questy i Zadania
  • Bardzo zmieniony świat Gothica 1
  • Nowe Bronie
  • Całkowicie nową fabułę
  • Brak powiązania z fabułą główną gothica
  • System Reputacji
  • Mnóstwo nowych obozów
  • Wiele Niespodzianek
  • Trzy/Dwa sposoby ukończenia gry

Na razie tyle wiem. Lecz jak coś nowego zaplanuje to tu dodam.

Jeszcze parę screenów pokaże. Pokażą one kilku nowych npc i tak jakby nowy obóz? lub lepiej skrytkę ludzi.

http://imageshack.us/photo/my-images/69/gothicmod20110827231103.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/801/gothicmod20110827230915.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/689/gothicmod20110827230942.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/692/gothicmod20110827231014.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/834/gothicmod20110827231033.png/

Wiem banał i każdy umie coś takiego zrobić lecz dopiero dzisiaj zacząłem się bawić z modem.
Jeżeli jednak ktoś uważa, że umie lepiej niech nie komentuję tylko jak ma wolny czas niech napisze na GG (12666813) lub PW ponieważ skorzystałbym na jakiejkolwiek pomocy dobrego Level Designera.

Także jak ktoś chętny do pomocy, niech pisze.

A inni niech trzymają za mnie kciuki i tyle.

Pozdrawiam

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pokazujesz mod, który został rozpoczęty tego samego dnia co jego temat i oczekujesz, że jakiś dobry level-designer ot tak się dołączy do jego tworzenia? Powodzenia. :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Fabuła ma potencjał można ją ukazać na kilka ciekawych sposobów, oraz nie próbujesz wcisnąć tarcz, duali i tego całego gówna.
Nie jest to też twoja pierwsza modyfikacja więc możliwe że zdołasz uniknąć błędów (w każdym razie za dużej ich ilości).

Co do level designera napisz do mnie na gg (24180766) a podam Ci numer kumpla jest dobrym level designerem oraz obecnie szuka "pracy" jak go zainteresujesz projektem to Ci pomoże.

Ode mnie masz propsa ale na więcej nie licz chyba że pokażesz coś ciekawego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Od cholery błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych w fabule. No i screeny w .png...
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic: Wojna
#4 2011-08-28, 11:13(Ostatnia zmiana: 2011-08-28, 11:14)
A ja mam pytanie do placu wymian : Po co ogradzać to jeziorko , ktoś z niego ucieknie ?
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Niestety, mieszkam w Anglii już 5 lat i nie mam za bardzo styczności z Polskim, więc nie umiem już tak ładnie układać zdań/pisać.

@UP

Dla estetyki, powiedzmy, że któryś z nich się upije i wypadnie do jeziorka ... No cóż może tak być :]

diegot

diegot

Użytkownicy
posty62
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
Dla estetyki, powiedzmy, że któryś z nich się upije i wypadnie do jeziorka ... No cóż może tak być :]
a wtedy niebieski piorun mu włep pierdyknie i otrzeźwieje :naughty:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Teraz to już zwykłe czepianie się.
Zostawcie go w spokoju a czas pokaże czy mój props nie poszedł na marne. Chłopak popracuje trochę i zobaczymy co mu wyjdzie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Gothic: Wojna
#8 2011-08-28, 15:54(Ostatnia zmiana: 2011-08-28, 16:01)
Uwielbiam, ale to bardzo uwielbiam osoby, które używają terminologii "level-designer" nie bardzo wiedząc czym jest ten level-designer, i jakie zadania mu przyświecają.

PS: Pragasek, dla twojego dobra zamiast szukać dobrego level-designera radziłbym ci znaleźć jakieś dobrego grafika 3D. Ile można wałkować temat kolonii, w której było więcej wojen(chodzi o mody) niż podbojów Hitlera.

PS2: post będzie jeszcze edytowany jak coś mi przyjdzie do głowy.

EDIT:

1. Fabuła - jak zwykle oklepane i na siłę, wyżej wspomniałem co sądzę na temat wałkowania wojen w kolonii po raz n-ty.

2.
Cytuj
A w modyfikacji zobaczymy (mniej więcej):

Mniej czy więcej?

3. Pomijam już te założenia, bo prócz trzech zakończeń to znów są te same obiecanki-cacanki.

4. Screeny - masz rację, to banał. Nie mam zamiaru Cię zniechęcać, ale pokazywanie takich screenów nie ma racji bytu. Już sam format tych screenów prosi o pomstę.
 
Комиссар RBT

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Polska Nazwa Moda - Gothic: Wojna
Angielska Nazwa Moda - Gothic: Wars
Mówisz że mieszkasz w Angli 5 lat to czemu jest Gothic: Wars a nie War??
Co do reszty to sie nie wypowiem bo szkoda się powtarzać...
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mówisz że mieszkasz w Angli 5 lat to czemu jest Gothic: Wars a nie War??
Po angielsku napisał, a w polskiej nazwie się pomylił :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po angielsku napisał, a w polskiej nazwie się pomylił :ok:
Niestety tu się nie zgodzę ponieważ powinno być (w angielskiej nazwie)
Gothic the War(s) (-s jeżeli miało być że kilka wojen)
Naklepał błędów ortograficznych to fakt ja czekam na postępy z prac by moda skrytykować/pochwalić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
Zaraz mnie ch*j strzeli.

NAUCZCIE SIĘ WRESZCIE, ŻE NIE MOŻNA NAPISAĆ : "Nowe Bronie" PISZE SIĘ: "Nowa Broń". TAK SIĘ motyla noga PISZE TEŻ W LICZBIE MNOGIEJ!
 
Spoiler

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gothic: Wojna
#13 2011-08-30, 21:54(Ostatnia zmiana: 2011-08-30, 22:03)
Zaraz mnie ch*j strzeli.

NAUCZCIE SIĘ WRESZCIE, ŻE NIE MOŻNA NAPISAĆ : "Nowe Bronie" PISZE SIĘ: "Nowa Broń". TAK SIĘ motyla noga PISZE TEŻ W LICZBIE MNOGIEJ!

Najłatwiej chyba napisać po prostu oręż. Może i bym się pokusił o pomoc Tobie, gdyby nie fakt, że tak na prawdę opis modyfikacji nic nie przedstawia, zresztą screeny podobnie. W ciemno nic nie robię.. chyba, że chodzi o sawusia :lol2:


Cytuj
Trzynaście lat po stworzeniu bariery. Wszystko z zewnątrz wygląda na
wspaniałą kolonię karną gdzie zmusza się ludzi do pracy za ich złe uczynki w mieście
Khorinis
no cóż tak uważają ludzie którzy nie mieszkają w Kolonii.

Chyba chodziło Ci o wyspę Khorinis

Cytuj
W piśmie tym napisał aby zakazać i odizolować kolonie karną, iż to nie była już kolonia karna
Po primo kolonia karna od samego początku była odizolowana przez to, że została otoczona barierą :ayfkm:

Sekundo, nie uważacie, że dziwnie brzmi "odizolować kolonie karną, to nie była już kolonia karna" :facepalm:  To tak, jakby napisać "kopnąć konia w dupę, nie wpieprzył całego siana". Radzę poduczyć się trochę gramatyki polskiej :ok:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaraz mnie ch*j strzeli.

NAUCZCIE SIĘ WRESZCIE, ŻE NIE MOŻNA NAPISAĆ : "Nowe Bronie" PISZE SIĘ: "Nowa Broń". TAK SIĘ motyla noga PISZE TEŻ W LICZBIE MNOGIEJ!
Najzabawniejsze jest to, że ten sam błąd można zobaczyć w normalnych grach, np. Fable 3 czy Tomb Raider - the Angel of Darkness.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
na pudełkach z grami, reklamach... tego już się nie da powstrzymać, Nestor. Tak jak "piąty październik" czy "włanczac".

A co do moda: Tylko jeden mod zdołał mnie zaciekawić po nieudolnej prezentacji. A temat wojen w kolonii sratatata był wałkowany milion razy i prawie (?) zawsze projekt kończył się niepowodzeniem. Nie wróżę modowi dobrze.
 
makin' bacon

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A właśnie.

Z autora moda dupa a nie fan Gothica bo gdyby nim był wiedziałby że bariera istniała 10 lat.
Tak więc akcja moda dzieje się w czasach kiedy Bezi hulał po Myrtanie/Arganie/Feshyr.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ojoj... moje niedopatrzenie.

Z autora moda dupa a nie fan Gothica bo gdyby nim był wiedziałby że bariera istniała 10 lat.
Tak więc akcja moda dzieje się w czasach kiedy Bezi hulał po Myrtanie/Arganie/Feshyr.

  • Całkowicie nową fabułę
  • Brak powiązania z fabułą główną gothica
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Fabuła a realia i historia to co innego więc i tak fail.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przez te wszystkie posty wszystkiego mi się odechciało. I nie problem w tym, że nie znoszę krytyki tylko w tym, że na nic więcej jak nowa fabuła, nowe bronie skrypty itd. mnie nie stać. Teraz widzę, że sam skrypter nie ma co brać się za robienie moda. Chyba dołączę do jakiegoś teamu i będę robił to co najbardziej lubię czyli skrypty.

Temat można zamknąć i również chciałem podziękować wam, że otworzyliście mi oczy.

Pozdro i przepraszam :/


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry