nowa krotka fabula 4049 6

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 27.08.2011 roku

Wyświetleń 4049

Odpowiedzi 6

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie a mianowicie chcę zrobić małego moda do gothic 1 i chcę pozbyc sie startych npc usunac wszystkie qesty,zadania zapisy w dzienniku, gildie,rozdzialy,listy,ksiazki,i tym podobne zebym mogl od nowa zrobic krotka fabule chcialbym zostawic potwory i waypointy gdzie to wszytsko mam usunac?

Prosze o pomoc
 
some things are meant to be

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Najlepiej to zrób to w skryptach.
Pousuwaj wszystkie skrypty postaci, itemów itd.

Tylko nie wiem czy nie będzie błędów, bo nigdy tego nie próbowałem.

Jeżeli nie wiesz jak usunąć postacie itd. na forum jest dużo poradników itd.

Jeżeli naprawdę masz problem to napisz na gg 12666813

pozdro

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pousuwaj wszystkie skrypty postaci,
Ot wielki skrypter, jak pousuwa skrypty postaci a nie usunie ich z startup to nawet gry nie uruchomi ponieważ dostanie unknow identifer.

I po co bawić się w usuwanie?
Nie lepiej napisać własny startup z naszymi postaciami?
A poprzedniemu zmienić nazwę na np. startup1? Tym sposobem jak coś sknocimy to możemy to porównać.

Zadania, wpisy w dzienniku itp zrób analogicznie do powyższego.

Nie pobierałem tego nigdy ale słyszałem o "pustych skryptach" jak się nie mylę są to wszystkie skrypty wymagane do zrobienia moda bez zawartości (tak słyszałem nie bić jak to nie tak działa :lol: )
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Przeglądałem forum i znalazlem cos co moglo by mi pomoc linkale to nie dziala sa bledy w linijkach
 
some things are meant to be

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy

Meldor12

nowa krotka fabula
#4 2011-09-11, 14:39(Ostatnia zmiana: 2011-09-11, 14:43)
Kolega Sawik dobrze mówi pousuwaj komendy przywołania npc w startupi i dopisz własne :)
Dopisek:Chyba że chcesz tylko usunąć zadania od innych npc.wtedy czeka cię mozolne czyszczenie dialogów  :D  
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak będzie robił to z głową to nie będzie takie znowu mozolne.
 

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
Jak będzie robił to z głową to nie będzie takie znowu mozolne.
Też prawda :)  Jak będzie się ciogle mylił to tak szybko tego nie zrobi  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry