Spacer odpalanie [G1] 2716 4

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 23.08.2011 roku

Wyświetleń 2716

Odpowiedzi 4

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Spacer odpalanie [G1]
2011-08-23, 15:28(Ostatnia zmiana: 2011-08-23, 15:35)
Witam mam problem z odpaleniem plików w Spacerze z tego folderu "C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Worlds" a mianowicie gdy odpalam wyskakuje taki błąd link gdy klikam OK wyskakuje takie cuś link a gdy klikam end task wyskakuje ten problem link i zamyka się SPACER.

Dodam jeszcze że spacer pokazał się po zainstalowaniu "GothicIModTools" który był sciagniety z tej strony a paczke zainstalowalem na czystym gothicu 1 bez wczesniej zainstalowanych modow typu mroczne tajemnice

Proszę o pomoc
 
some things are meant to be

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ponieważ używasz spacera do g2 użyj tego do g1 i będzie git.





chyba
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Spacer odpalanie [G1]
#2 2011-08-23, 16:09(Ostatnia zmiana: 2011-08-23, 16:10)
W tym rzecz że pobrałem paczke stąd http://themodders.org/index.php?/topic/5047-gothic-i-mod-tools/ a zainstalowany gothic to pierwsza czesc serii wiec jak mogl sie pokazac spacer do 2 czesci gothica.Mysle ze problem tkwi w czyms innym.
 
some things are meant to be

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Spacer odpalanie [G1]
#3 2011-08-23, 16:38(Ostatnia zmiana: 2011-08-23, 16:39)
Nie bawiłeś się teksturami ??

zobacz czy w folderze "gothic\data\" plik Textures ma rozszeżenie .vdf czy .vdf.disable

jeśli jest .disable zmień na .vdf ;)

Instalator jest okej bo sam korzystałem nie raz z "GothicIModTools" ;)

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Spacer odpalanie [G1]
#4 2011-08-23, 21:39(Ostatnia zmiana: 2011-08-23, 23:22)
Musiałem zmienic z world.zen na world.vdf i wszystko dziala . Dzieki za pomoc
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry