Brama, która zamyka się o wybranej godzinie 6655 3

O temacie

Autor Hraoldzix

Zaczęty 22.08.2011 roku

Wyświetleń 6655

Odpowiedzi 3

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
To mój pierwszy tutek więc proszę o wyrozumiałość :D
Gybyście wykryli jakieś błędy proszę o poiformowanie mnie o tym.

Najpierw musimy zrobić Trigger Script’a (http://themodders.org/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1)

Teraz w skrypcie naszego Tick Tock’a piszemy:
func void TICK_TOCK()

{
if (Wld_IsTime(9,00,19,00))
{
(9,00,19,00)  To godzina, o której nasza brama ma się otwierać/zamykać. Jeśli chcemy aby otwierała się o godzinie 14 a zamykała o 22 wpisujemy: (14,00,22,00)
{

Następnie w story globals piszemy:
const int Zmienna  = 0;Oczywiście zamiast ‘zmienna’ możemy napisać coś innego
I w skrypcie Tick Tock’a:

if (Zmienna  == 1)
{
Wld_SendTrigger (Brama);
„Brama” to nazwa naszego mover’a dodanego w Spacerze. Możemy oczywiście wykożystać istniejącego mover'a. Dalej dopisujemy:

Zmienna  = 0;


};
};


if (Wld_IsTime(19,00,9,00))
{

if (Zmienna  == 0)
{

Wld_SendTrigger (Brama);

Zmienna  = 1;
};
};
};

Gotowe!
:D

Zakaz kopiowania tutoriala bez zgody autora!
(No dobra bez zgody Rafała Budzisa też nie wolno kopiować  :lol2:  )
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
yyy ... dlaczego tu jest skrypt który ci wysłałem na gg ???

czasem dla przejrzystości kodu warto używać TAB ;)
func void TICK_TOCK()
{
if (Wld_IsTime(9,00,19,00))
{
if (Zmienna  == 1)
{
Wld_SendTrigger ("Brama");
Zmienna  = 0;
};
};

if (Wld_IsTime(19,00,9,00))
{
if (Zmienna  == 0)
{
Wld_SendTrigger ("Brama");
Zmienna  = 1;
};
};
};
Nie jest lepiej ??

gothic1210
  • Gość
Mi to nie działało. Brama tylko się zamykała, ale nie wracała do góry o odpowiedniej godzinie.
Gorąco polecam funkcję:
Wld_SetObjectRoutine (20,00,"EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER",1);
   Wld_SetObjectRoutine (06,00,"EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER",0);
false - otwarta
true - zamknięta
Odnosimy się do nazwy movera (w moim wypadku jest to brama na plac wymian).
 

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przepraszam za odkop, ale który skrypt działa rzeczywiście?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry