Ok rozwiązałem to tak
INSTANCE Info_Diego_Picie(C_INFO)
{
npc = PC_Thief;
nr = 999;
condition = Info_Diego_Picie_Condition;
information = Info_Diego_Picie_Info;
permanent = 1;
description = "Pij (10 butelek piwa)";
};
FUNC INT Info_Diego_Picie_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID Info_KONIEC_All()
{
if (upity == 0){
if (przegrana == 0){
PrintScreen ("WYGRAŁEM", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
}else{
PrintScreen ("Remis", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};
}else{
PrintScreen ("Przegrałeś", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};
Info_ClearChoices (Info_Diego_Picie);
Info_AddChoice (Info_Diego_Picie,"Koniec" ,Info_EXIT_All);
};
FUNC VOID Info_Diego_Picie_Info()
{
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Picie_11_00"); //Okej zmierzę sie z tobą dajesz 5 butelek mi i 5 zostawiasz sobie
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Picie_15_01"); //Gotowy ?
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFoBeer,5);
CreateInvItems (self,ItFoBeer,5);
losuj_piwo = Hlp_Random (5 - 1);
//PrintScreen (IntToString(losuj_piwo), -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
AI_UseItem (self, ItFoBeer);
AI_UseItem (hero, ItFoBeer);
Info_ClearChoices (Info_Diego_Picie);
Info_AddChoice (Info_Diego_Picie,"WRÓĆ" ,Info_EXIT_All);
Info_AddChoice (Info_Diego_Picie,"Pij ..." ,picie_tojeto);
};
Func int FUNC_bitwa_kto_1(){
Mdl_ApplyOverlayMDS (self,"Humans_drunken.mds");
przegrana = 0;
if (upity == 0){
Info_KONIEC_All();
};
if(upity > 0){
Info_KONIEC_All();
};
};
Func void picie_tojeto(){
Info_ClearChoices (Info_Diego_Picie);
//Info_AddChoice (Info_Diego_Picie,"WRÓĆ" ,Info_EXIT_All);
Info_AddChoice (Info_Diego_Picie,"Dalej ..." ,picie_tojeto);
if (upity == 0){
AI_UseItem (hero, ItFoBeer);
AI_UseItem (self, ItFoBeer);
if (losuj_piwo == 0){FUNC_bitwa_kto_1();};
if (losuj_piwo == 1){FUNC_bitwa_kto_1();};
if (losuj_piwo == 2){FUNC_bitwa_kto_1();};
if (losuj_piwo == 3){FUNC_bitwa_kto_1();};
if (losuj_piwo == 4){FUNC_bitwa_kto_1();};
}else{
Info_KONIEC_All();
};
};
Ale jeśli ktoś wie jak rozwiązać problem tak aby skrypt był w osobnej funkcji poza dialogiem to był bym wdzięczny.