Jak zablokować możliwośći edit_abilities 5316 15

O temacie

Autor Mateusza

Zaczęty 12.08.2011 roku

Wyświetleń 5316

Odpowiedzi 15

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś z was grał w demo moda gothic 1 wielka wojna (to starsze).Tam było że jak cokolwiek zmieniłeś w konsoli edit_abilities to nie działało.I tu jest moje pytanie jak to zrobić?
 

gothic1210
  • Gość
Po co ci coś takiego??  :blink:
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Bo robie moda i chce zablokować cheaterów.
Możliwe że wkrótce o nim usłyszycie
 

gothic1210
  • Gość
Nie rób tego. To, że ktoś używa kodów to jego indywidualna sprawa.

EDIT: @Po co robicie z siebie jakiś weteranów. Ja umiem przejść g1, g2  i pewnie też g3 bez kodów a się nie chwalę.  :lol2:
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Mój kolega proponował żeby użycie kodów wyłączało grę nie zgodziłem się więc proszę o poradę jak zablokować edit abilities
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Widze, że z myśleniem u autora tematu jest słabo. Czy Ty uwazasz, że kody są tylko dla cheaterow? A pomyślałeś, o osobach, które tworzą machinime i komiksy w grze Gothic? Wyłączanie jakichkolwiek cheatow jest bezsensu. Tak jak napisał Gothic1210 - używanie cheatów to indywidualna sprawa. Natomiast same cheaty są bardzo pomocne dla osoby tworzące jakąkolwiek twórczość w Gothicu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Możesz spróbować z warunkiem if który by zwracał oryginalne wartości za każdym razem gdy nie będzie to się zgadzało z nimi.

Swoją drogą jeżeli używasz czegoś takiego upewnij się że w twoim modzie nie ma żadnych bugów ponieważ ludzie często używają kodów gdy nie ma innego sposobu przejścia gry.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Mi chodzi o podrasowanie postaci przez cheaterów dla reżyserów będą inne rzeczy ale dopiero po premierze
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wlasnie mi też chodzi o podrasowanie postaci. Rezyserzy machinim, twórcy komiksów itd czasami potrzebuję herosa, cioty albo kogokolwiek, do czego potrzebne jest podrasowanie postaci. Tak na przykład, że trzeba jeden hit aby wrog lezal itd.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem tej kłótni.
Reżyserzy mogą się trochę wysilić i albo przywołać characterhelpera albo wykonać kawałek najprostszego skryptu.

Co do twojego problemu pisałem kilka postów wyżej.
Możesz spróbować z warunkiem if który by zwracał oryginalne wartości za każdym razem gdy nie będzie to się zgadzało z nimi. Wywołuj to z tick_tocka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Naprawde? A od kiedy to w G1 na przyklad jakakolwiek inna postac poza PC_Hero moze uzywac characterhelpera? A wszystkie postacie w filmie wyglądajace jak PC_Hero raczej nie byłyby plusem..

Jesli chodzi o walke to mozna uzywac Apply Overdlamys czy jak to tam, ale jesli o sile to juz bez Edit Abilities byłby problem..
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czemu nie skomentujesz drugiej opcji?
A i jest jeszcze trzecia używać materiałów z poza modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ponieważ nie znam sie na skryptach :|

Mozna uzywać, ale to np. żeby zrobić killera trzeba było wziaść np. Gomeza, a może reżyser chce inny model glowy lub teksture (z tekstura to nie problem)..
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Można wyłączyć całą konsole za pomocą ikarusa są dwie metody ja jedną niechcący odkryłem.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Nie rozumiem tej kłótni.
Reżyserzy mogą się trochę wysilić i albo przywołać characterhelpera albo wykonać kawałek najprostszego skryptu.

Co do twojego problemu pisałem kilka postów wyżej.
Możesz spróbować z warunkiem if który by zwracał oryginalne wartości za każdym razem gdy nie będzie to się zgadzało z nimi. Wywołuj to z tick_tocka.

Trzeba wtedy przerobić także funkcje skryptowe, których będzie używał w dialogach u nauczycieli tak, by nadpisywały wartości, do których mają być porównywane te, z których korzysta skrypt przywracania w wypadku zmiany za pomocą konsoli kodów.
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Reżyserzy niech się nie martwią stworzona będzie postać której będzie można wszystko zmienić ale fabuły nią nie będzie można prowadzić
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry