Problem z dialogiem i misją 3152 4

O temacie

Autor GothicGameTV

Zaczęty 5.08.2011 roku

Wyświetleń 3152

Odpowiedzi 4

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Witam , zrobię sobie dialog z misją ! Poniżej daję jego skrypt .

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Strażnik_EXIT(C_INFO)
{
npc             = TJK_889_Strażnik;
nr              = 999;
condition = DIA_Strażnik_EXIT_Condition;
information = DIA_Strażnik_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Strażnik_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Strażnik_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Strażnik_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = TJK_889_Strażnik;
nr           = 900;
condition    = DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_20;
};

FUNC INT DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (20, 43);
};

FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Strażnik_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Strażnik_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Strażnik_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Strażnik_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Strażnik_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = TJK_889_Strażnik;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Strażnik_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Strażnik_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Strażnik_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Strażnik_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Strażnik_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Strażnik_HELLO1_03_02"); //Królem Innosem
    MIS_Nudy_Tu = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Nudy_Tu, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Nudy_Tu, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Nudy_Tu,"Nudno mi motyla noga");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Strażnik_HELLO1_03_03"); //WYPIERDALAJ
};

I co ? Widzicie jakiś błąd ? PS : Misja zrobiona na odpier*** bo chce tylko coś zobaczyć.

Mam taki błąd  przy Skripte Reparsen !!! Daje poniżej screen.



PS : Nie mam nawet takiej linijki w dialogu -.-

I to na 100% musi być błąd tego dialogu bo przed napisaniem i dodaniem go do Dialoge normalnie działało mi.
 

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
W startupie też dodawałeś npc? Może tam jest błąd.
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Sprawdzałem w startupie jest dobrze , już nie chodzi nawet o ten dialog z misją bo go usunąłem ale problem ' ; ' na 1494 linijce nadal jest ;/
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
INSTANCE DIA_Strażnik_EXIT(C_INFO)
W nazwach dialogów, funkcji, zmiennych NIE MOGĄ WYSTĘPOWAĆ POLSKIE ZNAKI

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
INSTANCE DIA_Strażnik_EXIT(C_INFO)
W nazwach dialogów, funkcji, zmiennych NIE MOGĄ WYSTĘPOWAĆ POLSKIE ZNAKI

Dzięki :)  Będę wiedział na przyszłość !!!

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA !
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry