NPC nie zmienia rutyny. 1948 1

O temacie

Autor Patax12

Zaczęty 2.08.2011 roku

Wyświetleń 1948

Odpowiedzi 1

Patax12

Patax12

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Jeśli był taki temat to przepraszam.

Mój błąd polega na tym, że NPC nie zmienia rutyny po dialogu.

Część dialogu:

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Rob_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = BAU_001_Rob;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Rob_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Rob_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Czy jest w pobliżu jakaś farma?";
};

FUNC INT DIA_Rob_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Rob_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Rob_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Rob_HELLO2_15_01"); //Czy jest w pobliżu jakaś farma?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Rob_HELLO2_03_02"); //Tak. Jest tutaj farma Bengara.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Rob_HELLO2_03_03"); //Musisz po prostu iść prosto. Nie powinieneś spotkać żadnych niebezpieczeństw.

Log_CreateTopic (TOPIC_farma, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_farma, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_farma, "Spotkałem farmera - myśliwego imieniem Rob. Kazał mi iść na pobliską farmę Bengara.");
NPC_ExchangeRoutine (self, "HOUSE");
};

I skrypt NPC'a:

// -----------------------------------

instance BAU_001_Rob (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Rob";
guild = GIL_BAU;
id = 001;
voice = 12;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 1);

// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ITMW_1H_SLD_SWORD);
EquipItem (self, itrw_Bow_L_01);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItAm_Dex_01, 1);

// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Mordrag, BodyTex_N, ITAR_BAU_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 3);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_001;

};

FUNC VOID Rtn_START_001()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,15,00,"NW_TO_PASS_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (15,00,07,00,"NW_TO_PASS_01");
};

FUNC VOID Rtn_HOUSE_001()
{
TA_Sit_Throne (07,00,12,00,"NW_FARM3_HOUSE_IN_NAVI_2");
TA_Smalltalk (12,00,17,00,"NW_FARM3_HOUSE_IN_NAVI_2");
TA_Sit_Throne (17,00,07,00,"NW_FARM3_HOUSE_IN_NAVI_2");
};

Myślę, że pomożecie.  :wink:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
spróbuj tak:
NPC_ExchangeRoutine (self, "house");
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry