Rozdział I
Razem z dwiema postaciami znanymi z Gothic 2 Noc Kruka (Farmerzy)
przybywamy do dziwnego miejsca, otoczonymi górami. Bandyci trzymają nas
w zamkniętym namiocie. Mordrag na khorinis był złodziejem. Więc gdy
dostaje wytrychy, nic nie staje mu na przeszkodzie. Otwiera drzwi, razem
z przyjaciółmi nie wiecie gdzie jesteście. Farmerzy zostają w obozowisku bandytów,
a ty ruszasz do osady/wioski na wzgórzu. Tam dowiadujemy się, że w osadzie stacjonują
również Niebieskie Kruki, (gildia wojowników). Od wędrownych kupców, że istnieją również
dwa inne obozy, myśliwych (gildia łowców) i magów wody (gildia magów). Musimy do któregoś
dołączyć...
Rozdział II
Po dołączeniu do jednego z obozów możemy wykonać reszte zadań pobocznych. Naszym głównym
celem będzie wybicie 3 oddziałów bandytów i zrozumienie, jak ludzie się tu pojawiają.
Będziemy mogli również wynegocjować z 2 farmerami, o dołączenie do gildi Wojowników (pomogą nam
w 3 rozdziale) Gdy wykonamy główne misje (jeżeli należymy do myśliwych)
, dostaniemy bonusową misje "Ognisko". Będziemy musieli naciąć drewna i kupić piwo w
osadzie. Gdy wrócimy do ..... (postać z G1

) pojawi się krótki przerywnik filmowy,
opowiadający o jego historii (.....) i po przerywniku będzie noc. Czyli czas na
skończenie misji "ognisko".
Rozdział III
Rozdział IV
(I może będzie) Rozdział V
Tego się dowiecię jak modyfikacja wyjdzie.