Tharona 8183 14

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 2.08.2011 roku

Wyświetleń 8183

Odpowiedzi 14

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tharona
2011-08-02, 14:36(Ostatnia zmiana: 2011-08-04, 12:54)
Fabuła

Opis Fabuły :
Gracz wciela się w postać Mordraga, znanego nam z Gothic'a 1. On i dwójka farmerów z farmy Akilla, zostali porwani przez bandytów, gdzie szybko nadarzyła się okazja na ucieczkę i zabicie bandytów. W modyfikacji żadnym wybrańcem bogów, zwykłym najemnikiem który chce się wyrwać z tego miejsca. W modyfikacji będziemy musieli wybić bandytów, lecz nigdy nie sami. Ale i wydostać się z wyspy, ale już jak nie zdradzę: )



[Nie otwieraj jeżeli nie chcesz wiedzieć co się będzie działo]

Spoiler
   Rozdział I
 Razem z dwiema postaciami znanymi z Gothic 2 Noc Kruka (Farmerzy)
    przybywamy do dziwnego miejsca, otoczonymi górami. Bandyci trzymają nas
    w zamkniętym namiocie. Mordrag na khorinis był złodziejem. Więc gdy
    dostaje wytrychy, nic nie staje mu na przeszkodzie. Otwiera drzwi, razem
    z przyjaciółmi nie wiecie gdzie jesteście. Farmerzy zostają w obozowisku bandytów,
    a ty ruszasz do osady/wioski na wzgórzu. Tam dowiadujemy się, że w osadzie stacjonują
    również Niebieskie Kruki, (gildia wojowników). Od wędrownych kupców, że istnieją również
    dwa inne obozy, myśliwych (gildia łowców) i magów wody (gildia magów). Musimy do któregoś
    dołączyć...

    Rozdział II

    Po dołączeniu do jednego z obozów możemy wykonać reszte zadań pobocznych. Naszym głównym
    celem będzie wybicie 3 oddziałów bandytów i zrozumienie, jak ludzie się tu pojawiają.
    Będziemy mogli również wynegocjować z 2 farmerami, o dołączenie do gildi Wojowników (pomogą nam
    w 3 rozdziale) Gdy wykonamy główne misje (jeżeli należymy do myśliwych)
    , dostaniemy bonusową misje "Ognisko". Będziemy musieli naciąć drewna i kupić piwo w
    osadzie. Gdy wrócimy do ..... (postać z G1 :)  ) pojawi się krótki przerywnik filmowy,
    opowiadający o jego historii (.....) i po przerywniku będzie noc. Czyli czas na
    skończenie misji "ognisko".

    Rozdział III
    Rozdział IV
    (I może będzie) Rozdział V

    Tego się dowiecię jak modyfikacja wyjdzie.

Co będzie oferowała :
>Wytwarzanie nowych mikstur
>Przerywniki filmowe zależne od gildii
>Dwa zakończenia
>Nowe zbroje i tak dalej
>Hełmy
>Około 50-100 npc'ów.
>Około 35/40 zadań pobocznych
>Około 7/10 zadań głównych
>Czas gry - <jak go zrobię, to wypełnię>
>Chcesz wiedzieć więcej? Czekaj na moda.
>Walające się po świecie ciała ludzi jak i potworów.

>Premiera< - >Planuję na koniec Sierpnia, choć wątpię.<


Screeny/Filmy z modyfikacji :
Mały pokaz :http://www.youtube.com/watch?v=dWjnn53Lxns
Aktualne prace nad światem :
http://s4.ifotos.pl/img/zommerwys_hseqaqp.JPG
http://s4.ifotos.pl/img/obozy_hsweepp.JPG

'coś w stylu' team'u :
zommer128 - Skrypty, Level Desinger, Modele 3D i tekstury
Vayurax/Sulejman - Model Świata
0rlan18 - Tekstury



[Moda tworzę sam, choć, no nie w 100% ; P Vayu (SulejMan/Vayurax) robi świat. I pewnie będę mu jeszcze po coś innego dupę truł]
[Dla nie kumatych, świat będzie inny]
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
jeśli chcesz zachęcić do gry, usuń streszczenie fabuły i wklej jej opis. to żadna przyjemność grać i wiedzieć co się stanie
 

FraseR
  • Gość
Cytat: zommer
>Hełmy i tak dalej ; P

 :ayfkm:  

Po za tym radzę popracować nad teksturami pancerzy, gdyż zmieniliście jedynie kolory. Nic nowego.
A to godło czy coś na tym pancerzu najemnika raczej do wyrzucenia.

Rozumiem, że 35/40 oznacza ile zadań już oskryptowaliście?
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tharona
#3 2011-08-02, 14:45(Ostatnia zmiana: 2011-08-02, 14:46)
Zrobionych mam 30 npc'ów (bez waipointów co logiczne)i
nowe mikstury
I duali ani tarcz, czy coś podobnego nie mam zamiaru robić.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Na filmiku gówno widać po co zbliżałeś widok :ayfkm:
Ten screen z blendera mnie rozwalił :lol2:
I o co chodzi z tym:
Cytuj
>Hełmy i tak dalej ; P
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tharona
#5 2011-08-02, 14:54(Ostatnia zmiana: 2011-08-02, 14:55)
Co? Vayu chciał z painta to ma z painta : P

Chodzi o to że będą hełmy, coś mi się pomyliło i przez przypadek dopisałem "i tak dalej"


Trailer będzie jutro do godziny 20, bo Vayu dziś (raczej) da mi świat a jutro po vobowaniu coś zrobię
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Zommer, sorry, ale jeśli widzę taką sprzeczność...

Cytuj
W modyfikacji żadnym wybrańcem bogów

Cytuj
W modyfikacji będziemy musieli wybić bandytów

...to coś jest nie tak - nie chcesz z niego robić herosa, a mimo to okaże się bohaterem wybijając tą bandę pojebusów. Zwykły człowiek znalazłby inne rozwiązanie, uciekłby, nawet może zrobiłby podkop. :D
 
Комиссар RBT

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Tak, można było to źle zrozumieć. Bo za szybko to pisałem.

Nie będziemy sami ich wybijać i nie wybijemy wszystkich obozów. (będzie kilka małych), i nie jest to pomysł Mordraga, tylko dowódców gildii.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Trzeba było tak od razu.
 
Комиссар RBT

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
przestańcie z tymi filmikami. Proszę o wrzucenie screenów w .jpg. Nie dość że mam fchuj wolną radiówkę, to jeszcze podzieloną na sześc kompów, a przy jednym z nich siedzi właśnie kuzyn i gra w guild warsa. Nie mam zamiaru czekać aż mi się łaskawie "profeszjonalna prezentacja" załaduje.
 
makin' bacon

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tharona
#10 2011-08-03, 14:25(Ostatnia zmiana: 2011-08-04, 12:54)


Kolejne zdjęcie od Vayuraxa
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
nowe screeny
 

Seba

Seba

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy
zapowiada sie ciekawie, napewno zagram
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chyba jednak nie bo jak dobrze pamiętam zommer porzucił ten projekt na rzecz innego moda. A i tam się dawno nie udzielał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Seba

Seba

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy
^^  no to hoojnia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry