Zbroja asasyna 5192 9

O temacie

Autor papasmurf

Zaczęty 30.07.2011 roku

Wyświetleń 5192

Odpowiedzi 9

papasmurf

papasmurf

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy

papasmurf

Zbroja asasyna
2011-07-30, 12:23(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 13:02)
Mam nadzieje, że napisalem w dobrym dziale bo nie wiedziałem gdzie to napisac

Czy można przeniesc zboroje zgothica 3 do 2nk, jezeli nie to czy ktoś mogl by mi podac link do pancerza assasyna bo nigdzie znalezc nie moge
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Nie da rady przenieść, chyba że wymodelujesz cały model na nowo, animację i tekstury tak by działały w G2 :D
Linka chyba nie znajdziesz co najwyżej możesz poszukać na WOG'u :)
 

papasmurf

papasmurf

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
znalazlem texture która mnie iteresuje i co mam teraz zrobic wrzuciłem texture do folderu gothica i czy wystarczy oteksturowac plik znajdujacy sie w folderze meshes? czy musze tez jakos edytowac plik .asc bo tego pliku nie moge otworzyc w spacerze
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
.asc bo tego pliku nie moge otworzyc w spacerze
ASC otwieramy importujemy poprzez program do 3d na przykład blender jest to model z kośćmi bądź sekwencja ruchu (animacja)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

papasmurf

papasmurf

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy

papasmurf

Zbroja asasyna
#4 2011-07-30, 13:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 14:22)
to co musze zrobic zeby ta zbroja dzialala bo oteksturowałem plik w folderze Meshes/items/armor i teraz jak lezy na ziemi to widzc ja normalnie ale jak nakladam to jest tekstura innej zbroi
 

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To znaczy, że w skrypcie visual_change jest źle ustawiony, albo .asc się nie skompilował.
 

papasmurf

papasmurf

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
jak mam skompilowac asc?
 

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy
:facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:             o ja pier.......... ludzie nie umiecie to nie róbcie ..... Krupam ma rację ale UV zbroi można edytować w blenderze , tak samo jak Asc . Samo asc to albo model z kośćmi albo animacja działająca tylko na kościach na których została stworzona* .Modele 3ds potrafi odtworzyć spacer . Modele 3ds to wygląd itemków i wygląd itemków w podglądzie .Miecz może być modelem 3ds ponieważ nie zawiera kości i hero . Zbroja w formacie 3ds nie zawiera kości i jest to wygląd zbroi w ekwipunku i zauważ że gdy wyrzucisz zbroję z ekwipunku nie jest rozłożona tylko złożona tak jak na obrazku w ekwipunku .... ponieważ to 3DS ! Wygląd 3ds nie wpływa na wygląd ASC .


* - odtworzenie animacji na innych kościach nie jest najlepsze ( odtwórzcie sobie animkę konia na modelu człowieka to zobaczycie ..... )
 
"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

ArcymagCienia

ArcymagCienia

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=uBO0iCBlgzs
takie coś może być?
jak coś to to pobieranie jest tu http://chomikuj.pl/arcymagcienia69/Gothic+Materia*c5*82y/Zbroje+udost*c4*99pnione
miłej zabawy
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Brawa dla pana odkop roku ^^
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry