Zmiana liczby PN w zależności od poziomu 1770 4

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 24.07.2011 roku

Wyświetleń 1770

Odpowiedzi 4

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak jak napisałem w tytule chciałbym zmienić liczbę PN w zależnie od poziomu, a dokładnie:
Poziom = PN
0-30 = 10PN
31-50 = 15PN
51-...= 20PN
Czy takie coś jest możliwe? Jeśli tak proszę o odpowiedź.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
oczywiście ze jest

musisz wpisać w odpowiednie miejsce coś takiego :D

if (hero.lvl <= 30 ) {

hero.lp = hero.lp + 10

};

if (hero.lvl <= 50 )
&& (hero.lvl >= 31 ){

hero.lp = hero.lp + 15

};

if (hero.lvl >= 51 ){

hero.lp = hero.lp + 20

};

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dobra. ale teraz wyskakuje mi bład
Cytuj
U:PAR: CONTENT\STORY\B_STORY\B_GIVEPLAYERXP.D:unknow identifier : C_NPC.LVL
przeszukałem skrypt lecz tego brak. oto skrypt
// **************
// B_GivePlayerXP
// **************

func void B_GivePlayerXP (var int add_xp)
{
if (hero.level == 0)
{
hero.exp_next = 500;
};
//----------------------------------------------------------------------------
hero.exp = hero.exp + add_xp;

//----------------------------------------------------------------------------
var string concatText;
concatText = PRINT_XPGained;
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(add_xp));
PrintScreen (concatText, -1, YPOS_XPGained, FONT_ScreenSmall, 2);

//----------------------------------------------------------------------------
if ( hero.exp >= hero.exp_next ) // ( XP > (500*((hero.level+2)/2)*(hero.level+1)) )
{
hero.level = hero.level+1;
hero.exp_next = hero.exp_next +((hero.level+1)*500);

hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + HP_PER_LEVEL;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_PER_LEVEL;

if (hero.lvl <= 30 )
{

hero.lp = hero.lp + 10 ;

};

if (hero.lvl <= 50 )
&& (hero.lvl >= 31 )
{

hero.lp = hero.lp + 15 ;

};

if (hero.lvl >= 51 )
{

hero.lp = hero.lp + 20 ;

};

PrintScreen (PRINT_LevelUp, -1, YPOS_LevelUp, FONT_Screen, 2);
Snd_Play ("LevelUp");
};
B_Checklog ();
};
proszę o pomoc
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wielkie sorry zamiast
hero.lvl napisz
hero.level;)

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dzięki temat można zamknąć
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry