Z instance, condition i information i rozmowy usuń ID npc'a może coś da
Tak to by wyglądało:
//*********************************************************************
// List
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_Paul_List (C_INFO)
{
npc = SLD_1002_Paul;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_Paul_list_Condition;
information = DIA_SLD_Paul_list_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam lista!";
};
FUNC INT DIA_SLD_Paul_list_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Thekla_list))
&& (npc_hasitems (other, ItWr_List69) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_Paul_list_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Paul_list_15_00"); //Cześć!
AI_playani (other, "T_SEARCH");
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Paul_list_15_01"); //Mam list od Matki Eugeni!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_02"); //Naprawdę? No to chyba odwiedzę ją kiedy indziej, a ty do niej lepiej nie idź!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_03"); //Naprawdę? Pokaż!
B_giveinvitems (other, self, ItWr_List69, 1);
B_usefakescroll ();
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_04"); //O nie, Eugenia nie ma kartofli!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_05"); //Chodź za mną! Musisz mi pomóc!
B_LogEntry (TOPIC_list, "Paul każe mi iść za nim i chyba muszę...");
B_GivePlayerXP (XP_Paul_list);
Npc_ExchangeRoutine (self, "GO");
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_StopProcessInfos (self);
};
EDIT: To chyba nie to bo dopiero teraz zauważyłem że w innych opcjach to jest...