Unkown indetifier 4609 10

O temacie

Autor LordKielbasian

Zaczęty 20.07.2011 roku

Wyświetleń 4609

Odpowiedzi 10

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
Zrobilem dialog wg. wskazowek Czipa 17 i wyskakuje mi takie cos

U:PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_SLD_1002_PAUL.D: Unkown indentyfier : DIA_PAUL_LIST

A oto skrypt i nie wiem ktora to linijka w dodatku:

Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_siema   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_siema_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_siema_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_siema_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_siema_01_01"); //Umieram...

};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Umierasz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_1002_Paul_siema))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_15_00"); //Umierasz?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_01_01"); //Tak, bo od 10 minut nie dostałem sera, który jest niezbędny do życia.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_zadanie_01_02"); //Możesz mi przynieść ser? Będe dozgonnie wdzięczny.

   Log_CreateTopic (TOPIC_ser, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_ser, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_ser, "Paul potrzebuje sera");

};


//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_ser   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_ser_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_ser_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam serek!";
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_ser_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_1002_Paul_zadanie))
   && (npc_hasitems (other, itfo_cheese) >= 1)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_ser_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_ser_15_00"); //Mam serka!
   B_giveinvitems (other, self, itfo_cheese, 1);
   B_UseItem (self,ItFo_Cheese);
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_ser_01_01"); //Bożesz ty, życie mi ratujesz! Weź te parę złotych monet w podzięce.

   Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
   B_LogEntry (TOPIC_ser, "Dałem Paulowi ser.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_ser, LOG_SUCCESS);
   B_GivePlayerXP (XP_Paul_ser);
};


//*********************************************************************
//      List
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_List   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_list_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_list_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam lista!";
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_list_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_Thekla_list))
   && (npc_hasitems (other, ItWr_List69) >= 1)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_list_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_list_15_00"); //Cześć!
   AI_playani (other, "T_SEARCH");
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_list_15_01"); //Mam list od Matki Eugeni!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_list_01_02"); //Naprawdę? No to chyba odwiedzę ją kiedy indziej, a ty do niej lepiej nie idź!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_list_01_03"); //Naprawdę? Pokaż!
   B_giveinvitems (other, self, ItWr_List69, 1);
   B_usefakescroll ();
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_list_01_04"); //O nie, Eugenia nie ma kartofli!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_1002_Paul_list_01_05"); //Chodź za mną! Musisz mi pomóc!
   
   B_LogEntry (TOPIC_list, "Paul każe mi iść za nim i chyba muszę...");
   B_GivePlayerXP (XP_Paul_list);
   Npc_ExchangeRoutine (self, "GO");
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
   AI_StopProcessInfos (self);

};

//*********************************************************************
//      Farma
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_1002_Paul_farma   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_1002_Paul;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_1002_Paul_farma_Condition;
   information = DIA_SLD_1002_Paul_farma_Info;
   permanent   = FALSE;
   important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_SLD_1002_Paul_farma_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_Paul_List))
   && Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), "NW_BIGFARM_ALEE_04")
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_farma_Info()
{
   AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_1002_Paul_farma_01_00"); //Wiesz? Tak sobie myślę że samemu odwiedzę Eugenię.
   AI_Output (other, self ,"DIA_SLD_1002_Paul_farma_15_01"); //No rzeczywiście bo była nieźle wkurzona!
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_1002_Paul_farma_01_02"); //Gdyby nie ty  w ogóle zapomniał bym o tych głupich kartoflakach!
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_1002_Paul_farma_01_03"); //Wybierz sobie nagrodę...

   Info_ClearChoices (DIA_SLD_1002_Paul_farma);
   
      Info_AddChoice (DIA_SLD_1002_Paul_farma,"Wezme złoto",DIA_SLD_1002_Paul_Farma_zloto);
      Info_AddChoice (DIA_SLD_1002_Paul_farma,"Wezme broń",DIA_SLD_1002_Paul_Farma_bron);

      
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_farma_zloto ()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_farma_zloto_01_00"); //Proszę bardzo!

   Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
   B_LogEntry (TOPIC_list, "Wybrałem w nagrodę pieniądze");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_list, LOG_SUCCESS);
   B_GivePlayerXP (XP_Paul_list);
   Npc_ExchangeRoutine (self, "FARMA");
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
   AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_SLD_1002_Paul_farma_bron ()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_1002_Paul_Farma_bron_01_00"); //A oto Leśne ostrze Wilka! Proszę bardzo!

   Createinvitems (self, ItMw_1h_Mis_Blas_02, 1);
   B_giveinvitems (self, other, ItMw_1h_Mis_Blas_02, 1);
   B_LogEntry (TOPIC_list, "Wybrałem w nagrodę broń");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_list, LOG_SUCCESS);
   B_GivePlayerXP (XP_Paul_list);
   Npc_ExchangeRoutine (self, "FARMA");
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
   AI_StopProcessInfos (self);
};


pomocy!!!!
 

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy

Hraoldzix

Unkown indetifier
#1 2011-07-20, 15:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 16:01)
Z instance, condition i information i rozmowy usuń ID npc'a może coś da
Tak to by wyglądało:

//*********************************************************************
 // List
 //*********************************************************************
 INSTANCE DIA_SLD_Paul_List (C_INFO)
 {
 npc = SLD_1002_Paul;
 nr = 1;
 condition = DIA_SLD_Paul_list_Condition;
 information = DIA_SLD_Paul_list_Info;
 permanent = FALSE;
 description = "Mam lista!";
 };

 FUNC INT DIA_SLD_Paul_list_Condition()
 {
 if (npc_knowsinfo (other, DIA_Thekla_list))
 && (npc_hasitems (other, ItWr_List69) >= 1)
 {
 return TRUE;
 };
 };

 FUNC VOID DIA_SLD_Paul_list_Info()
 {
 AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Paul_list_15_00"); //Cześć!
 AI_playani (other, "T_SEARCH");
 AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_Paul_list_15_01"); //Mam list od Matki Eugeni!
 AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_02"); //Naprawdę? No to chyba odwiedzę ją kiedy indziej, a ty do niej lepiej nie idź!
 AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_03"); //Naprawdę? Pokaż!
 B_giveinvitems (other, self, ItWr_List69, 1);
 B_usefakescroll ();
 AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_04"); //O nie, Eugenia nie ma kartofli!
 AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_Paul_list_01_05"); //Chodź za mną! Musisz mi pomóc!

 B_LogEntry (TOPIC_list, "Paul każe mi iść za nim i chyba muszę...");
 B_GivePlayerXP (XP_Paul_list);
 Npc_ExchangeRoutine (self, "GO");
 self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
 AI_StopProcessInfos (self);

 };

EDIT: To chyba nie to bo dopiero teraz zauważyłem że w innych opcjach to jest...
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy

LordKielbasian

Unkown indetifier
#2 2011-07-20, 15:59(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 16:08)
ID to numer?
Dobrze sprawdze...
To samo...
Próbowałem podminic tez to co jest dalej...
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy

Codeman

Unkown indetifier
#3 2011-07-20, 18:15(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 18:16)
A masz zrobiony skrypt tego listu? Według mnie o to chodzi.

Linika tego błędu to
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Paul_List))Wystarczy użyć opcji wyszukiwania w edytorze tekstu.
 

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
sprawdzalem to nie to mam ten skrypt listu no coz sproboje zrobic jeszcze raz inny dialog na tej podstawie to sprawdze jaki to blad popelnilem
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Najłatwiej będzie, jeżeli jeszcze raz obejrzysz poradnik czipa bo nawet widzę, że tekstami też się z niego wzorowałeś :ok:
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Ja się uczyłem na ... makerach. tak! Wygeneruj sobie skrypt i przeanalizuj go kilka razy.
Potem będzie z górki :)
 

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
robilem w easy dialog makerze tez ale nie bylo tego ze trzeba wybrac postac ktora cos mowi i trtzebabylo recznie dopisywac!!!
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy

Codeman

Unkown indetifier
#8 2011-07-22, 12:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 12:23)
Może zamiast DIA_PAUL_LIST trzeba wpisać instancję listu? Spróbuj :)

Chyba że to jest instancja ...
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy

Look M.M

Unkown indetifier
#9 2011-07-22, 14:16(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 14:17)
Połowa zgadza się z poradnikiem Czipa,bo również na podstawie tego poradnika modowałem,lecz w ogóle nie było tam mowy o takich opcjach dialogowych.Mi coś nie pasuje w funkcji if w dialogu o liście.
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy

LordKielbasian

Unkown indetifier
#10 2011-07-22, 15:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 15:57)
wiecie co ci tu nie pasowalo? Leci props :lol:   dla Look'a! Twoja wypowiedz uswiadomila mi ze w poprzednich napisalem cala instancje np:
DIA_SLD_1002_Paul_ser a w tym o Thekli bylo:
DIA_Thekla_list wiec dodalem jeszcze numer do tego  i "BAU" i gotowe ale zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie...

Gotowe ctemat do zamkniecia :cool:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry