Kilka pytań 4635 15

O temacie

Autor Potter

Zaczęty 20.07.2011 roku

Wyświetleń 4635

Odpowiedzi 15

Potter

Potter

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Mam kilka pytań co do tworzenia modów do G2NK[list=1]
  • Jak zrobić żeby główny bohater pojawił się w nowym świecie ?
  • Jak wstawić stwory ??
  • Jak zrobić żeby po dialogu lub wykonanej czyności pojawić się na innym świecie
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
1. W pliku INI zamiast PC_HERO napisz instancję swojego NPC.
2. Pogrzeb w spacku, ja się jeszcze za to nie brałem.
3. Nie wiem. To według mnie rzecz trudna. Od początku tego nie próbuj zrobić :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Kilka pytań
#2 2011-07-20, 10:49(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 10:51)
1. Załadować nową grę :pokerface:
2. Potrzebujesz ich modeli, skryptów, animacji, textur, żeby wgl z nimi coś zrobić... masz to?
3. Jakaś tam funkcja... nie łatwiej w spacerze ustawić coś takiego, co samo Cię przeniesie do innego Worlda?


EDIT:

@up:

Fartuch szybciej napisał :lol2:
 

Potter

Potter

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Potter

Kilka pytań
#3 2011-07-20, 10:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 11:03)
2.Mam to wszystko
2. sorry nie napisałem do słownie chodzi mi oto żeby się pojawiły w świecie ( wiem że coś w startupie ale co ??)
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
1 Nie bardzow iem o co ci chodzi?? Czy chodzi o to żeby nasz bezi zamiast przy xardasie pojawił się na jarkendarze czy jak pogadam z np hagenem to mnie przenosi do jarkendaru?? Rozwiń trochę temat a napewno ktoś ci pomoże.

2 Jeżeli chcesz dodać nowego npc do gry to musisz mieć skrypty postaci. Jak masz to wq chodzisz do pliku startup.d i piszesz taką linijkę
Wld_InsertNpc (instancja_twojego_npc, "Waypoint_gdzie_ma_się_pojawić");
np:

Wld_InsertNpc (KDF_3010_yenefer, "YENEFER");
I po wczytaniu nowej gry powinien pojawić się nowy npc (oczywiście taki jakiego ustaliłeś w skryptach)

Jeżeli chcesz dodać nowe stwory to tak samo jak npc

np:
Wld_InsertNpc (Bloodfly,"ADW_VALLEY_PATH_017");

Czyli to wygląda tak:


Wld_InsertNpc (instancja_twojego_potwora, "Waypoint_gdzie_ma_się_pojawić");
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Kilka pytań
#5 2011-07-20, 11:54(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 11:55)
2.Mam to wszystko
2. sorry nie napisałem do słownie chodzi mi oto żeby się pojawiły w świecie ( wiem że coś w startupie ale co ??)

  Wld_InsertNpc (NAZWA_TWOJEGO_POTWORA, "JEGO_WAYPOINT");
EDIT:

@up:
Znowu ktoś był szybciej :pokerface:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jeszcze dodam że jak dajesz na weypointach własnej produkcji to wokół niego muszą być freepointy bo inaczej stwory będą stać w miejscu.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka

Godefroy93
Rzeka

Kilka pytań
#7 2011-07-20, 11:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 12:02)
Żeby stworki wstawiać musisz zapisać skrypt w startupie znajduje się on

Work -> Data-> Scripts -> Content -> Story

Otwierasz startup wyszukujesz pod np. NewWorld

takie cuś

Wld_InsertNpc (Wolf, //nazwa zwierzęcia przykładowo wilk NW_TAVERNE_TROLLAREA_MONSTER_04_01);// Waypoint miejsce jego pojawienia w spacerze są odpowiednio oznaczone

PS Przepraszam, nie zauważyłem poprzednich postów.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Żeby uniknąć dalszych pytań dotyczących stawiania freepointów napisze jak to zrobić :D

1. Wczytujesz świat
2. Na pasku poziomowym naciskasz stopę
3. W objectspages dajesz freepoint
4. Wciskasz PPM i insert special
 

Potter

Potter

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
1. Chodzi oto że tworze nowy świat i jak mam zrobić żeby pojawiła się tam nowa główna postać
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
A próbowałeś grać na nowym świecie bez głównego bohatera :pokerface:  ?? To raczej nie możliwe. A nową postać musisz po prosty zmienić wygląd beziemu w skryptach no i będziesz miał całkiem nową postać.
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Cytuj
A próbowałeś grać na nowym świecie bez głównego bohatera :pokerface:  ?? To raczej nie możliwe. A nową postać musisz po prosty zmienić wygląd beziemu w skryptach no i będziesz miał całkiem nową postać.

Albo w pliku INI dać instancję NPC który ma być bohaterem :)
Jak masz NPC który ma być hero to w pliku GothicGame.ini poszukaj 'player=' i po znaku równości zmień PC_HERO na instancję tego NPC :)
 

Potter

Potter

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Mi chodzi o to żeby on się pojawił w tym świecie i w danym miejscu
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Wchodzisz do spacka wczytujesz świat i ustawiasz startpointa w miejscu którym chcesz. Potem w INI szukasz 'world=' i po znaku '=' wpisujesz nazwę świata który ma być umieszczony w _work/worlds.
 

Potter

Potter

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
dzięki
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Kilka pytań
#15 2011-07-22, 23:42(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 23:47)
Jeszcze chyba start_point potrzebny ale nie jestem pewien.
Edit: Sorry albis nie zauważyłem co pisałeś. xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry