Jak zrobić żeby po wyborze, np
Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_zgoda);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_zgoda,"Jedno ręczny", DIA_Sld_3023_Coen_zgoda_1H);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_zgoda,"Dwu ręczny", DIA_Sld_3023_Coen_zgoda_2H);
i dopisaniu dalej tych wyborów dało się żeby npc nie przechodził do tego drugiego dialogu tylko żeby przeszedł do "menu" dialogów danej postaci.
Myślałem że to jest dialog_back ale nie chce działać bo wyskakuję expected "=" no i nie da się tak. Wie ktos jak to zrobić??
Następne pytanie:
czy skrypt zmiany wyglądu postaci powinien tak wyglądać??
Mdl_SetVisualBody (hero, "hum_body_Naked0", 2, 1, "Hum_Head_Pony",3, Face_N_bezi,-1, -1);
w tym skrypcie chcia.łbym jedynie zmienić texturę twarzy.