@MrSnooker ło Panie. Ja się tym nie zajmuję od 2011 roku.
Piszesz po 11 latach, a teraz ja odpisuję po kolejnych 3.
Widać w kolonii karnej czas płynie inaczej.
Jestem prawie pewny, że rozumiem twój problem i pamiętam jak się to robiło.
Otóż z samego punktu widzenia modelowania robiło się tak, że miało się jeden plik z całym światem.
Z tego exportowało się większe kawałki do osobnych plików.
Te większe kawałki były osobnymi obiektami, ale wszystkie miały ten sam punkt centralny, ten sam "origin".
Dzięki temu po wrzuceniu do Spacera te kawałki od razu były dobrze do siebie dopasowane.
Widać to dobrze jak np weźmiejsz nowy czysty plik Blendera i importujesz do niego kolejne fragmenty świata z G2.
Gdzieś tam w plikach z gry są model .3DS miasta Khorinis, klasztoru itd.
Jak je wszystkie zaimportujesz do jednego pliku Blendera to widać jak one są równo ustawione i same się dopasowują.
Mam nadzieję, że to pomogło.
Należy się 10 bryłek rudy.