Pytania dotyczące modyfikacji 21216 40

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 12.07.2011 roku

Wyświetleń 21216

Odpowiedzi 40

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Pytania dotyczące modyfikacji
2011-07-12, 20:19(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 20:31)
Jeśli chcesz wiedzieć coś o modyfikacji pytaj tutaj.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Na ile godzin myślisz modyfikacja dostarczy rozrywki?
Wiem że sporo nad nią czasu spędzasz i zastanawiam się czy tylko visal i sprawy techniczne robisz czy też coś z fabułą i questami pobocznymi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Na razie tak jak mówisz visual i sprawy techniczne ale fabułę znam tylko ja i ja ją stworzę. Ile to będzie trwać nie wiem ale gra zostanie wzbogacona o dwa rozdziały więc trochę. Misje poboczne zostawiam na sam koniec i w tym będę szukał jakiejś pomocy.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dzięki za info zapytam jeszcze jedno :D  

Czy kołczan (wiem że robiłeś) będzie ograniczał ilość strzał ??
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Kołczan na razie porzuciłem z powodu bugu jaki napotkałem (gothic mnie nie lubi) choć teraz po pojawienia się pakietu LeGo może coś uda mi się stworzyć.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.Będzie możliwość otwierania zamków za pomocą magi ?
2.Będą teleporty do nowych lokacji ?
3.Będzie nowa magia ?

na razie to tyle.
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
1 Nawet o tym nie myślałem choć za pomocą ikara można by spróbować stworzyć coś takiego
2 Oczywiście
3 Będzie
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.Zbroje będą wymagać siły zręczności many etc. ?
2.Jak szybko będą się niszczyć zbroje ?
3.Czy bronie tez będą się niszczyć ?

więcej pytań wkrótce.
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
1 Tak.
2 Nie będzie czegoś takiego jak niszczenie zbroi nie wiem zkąd to wziąłeś.
3 Może i tak jeszcze o tym nie myślałem.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Kuken

Pytania dotyczące modyfikacji
#9 2011-07-13, 09:56(Ostatnia zmiana: 2011-07-13, 09:57)
"-Płatnerstwo(możliwość tworzenia własnych zbroi, naprawy zniszczonych oraz modernizacji już istniejących)" no to na jakiej zasadzie będą zniszczone ? Jest to cytat z dyskusji ogólnej o modzie.
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Tu chodzi głównie o dwie zbroje które znajdziemy (jedna całkowicie zniszczona a druga bardzo stara). I dzięki tej zdolności będzie można przywrócić zbroją ich dawny wygląd i moc (nawet tą magiczną).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1.Czy twój grafik zrobi jakies nowe tekstury ziemi czy tylko dla mieczy itp beda nowe?
2.Nie pamietam wiec zapytam :D  Minas Tirth ma byc troche wieksze od NewWorld tak? (Dla nie kumatych NewWorld=Khorinis)
3.Czy swiat jest juz ovobowany ?

No narazie tyle jak sobie cos przypomne to jeszcze dodam :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ponieważ Edka nie ma, a w teamie jestem to odpowiem.

1. Nie wiem, czy tekstury ziemi będą, ale nie tylko mieczy ;))
2. Minas Tirth? A nie Minen Thor?
3. Troche tak, jeszcze work in progress.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

jackaligator

jackaligator

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Ponieważ Edka nie ma, a w teamie jestem to odpowiem.

1. Nie wiem, czy tekstury ziemi będą, ale nie tylko mieczy ;))
2. Minas Tirth? A nie Minen Thor?
3. Troche tak, jeszcze work in progress.


Kiedy planujecie wydanie moda?
Czy będzie jakieś małe demo?
Czy będzie możliwość wyrabiania włóczni i strzał?
Czy będą jakieś śmieszne wątki śmieszne ?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
1. Nie odpowiem, błogosławieni którzy czekają.
2. Hmm... w tą kwestie akurat wtajemniczony nie jestem.
3. Slodka tajemnica (Po polsku - nie mam pojęcia, co nasz mistrz na ten temat szykuje)
4. Napewno coś sie znajdzie ;) Aczkolwiek mod ma być poważny :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
ThorusOrc pytania pozostaw mi ok?
@sawik
1 Raczej tak.
2 Tak jak orc napisał Mine Thor nie jest ono mniejsze ale każdy świat został wzbogacony o nowy kawałek.
3 Zostały tylko zioła ale już też z nimi kończe.
@aligator
1 Nie wiem.
2 Nie.
3 Łuków i strzał.
4 Tak.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
błogosławieni którzy czekają.

Błogosławieni cisi, którzy czekają.

Macie jakiś swój soundtrack orginalny do gry czy tylko vista point i parę innych z G3?
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Parę takich i parę takich.
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Moje pytanie jest jedno:
Będą FaceHead'erzy. Bo wiesz w wielu modach nie ma! Ale jak patrzyłem to nie jest trudno to zrobić (oczywiście sprawdzałem w skryptach! :D )
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Co to jest??
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry