spawnowanie przedmiotow przy zakladaniu zbroi 3008 5

O temacie

Autor FrytaPL

Zaczęty 10.07.2011 roku

Wyświetleń 3008

Odpowiedzi 5

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
jak w temacie ,ostatnio ogladalem filmik jak gosciowi przy zakladaniu zbroi pojawialy sie nowe itemy w eq problem w tym ze ja nie wiem jak to powinno wygladac w skrypcie zbroi i tu prosze o pomoc.. Z gory dziex
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
W skrypcie zbroi (np. pod value) wklejasz
on_equip = Equip_twojafunkcja;
on_unequip = UnEquip_twojafunkcja;
A pod skryptem
func void Equip_twojafunkcja()
{
CreateInvItems (self, instance przedmiotu, ilość); //Ta linijka dodaje itemy
};

func void UnEquip_twojafunkcja()
{
Npc_RemoveInvItems (self, instance przedmiotu, ilość); //Ta linijka usuwa itemy
};
 

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
Nie działa :( możesz sprawdzić?
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Sprawdzałem przed napisaniem posta i wszystko działa jak należy. Jeśli jest błąd to zawsze pisz jaki. Wklej może swój skrypt.
 

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
ok potem wkleje bo musiałem reinstalować gothica

Wyglądało to mniej więcej tak:

on_equip                                =       Equip_Dajkamjenia;
on_unequip                              =       UnEquip_Dajkamjenia;

func void Equip_Dajkamjenia()
{
        CreateInvItems (self, ItMw_MoD_Scinak, 1); //to jest kod na moją nową broń która pali za każdym razem gdy kogoś zaatakuje (TAK DZIAŁA!)
};
       
func void UnEquip_Dajkamjenia()
{
        Npc_RemoveInvItems (self, ItMw_MoD_Scinak, 1);
};
 

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
ok juz wiem w czym problem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry