Nowa zbroja 4819 3

O temacie

Autor Lord sklilen

Zaczęty 26.06.2011 roku

Wyświetleń 4819

Odpowiedzi 3

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Nowa zbroja
2011-06-26, 11:34(Ostatnia zmiana: 2011-06-26, 12:03)
Osatnio sciągnąłem texture zbroi go gothica 2 nk. Próbowalem dodać ją do gry (Nie podmieniać za jakąś inną, jak radzi właściciel zbroi!!), ale zbroja jest cały czas taka sama jak "skórzana zbroja". Może dlatego, że wykorzystałem plik 3ds skórzanej(teraz nazywa sie "ITAR_WIEDZMINSKA_ZBROJA1.3DS") zbroi i tylko zmieniłem nazwę. Ściągnołem i dodałem też pliki .asc oraz skopiowalem plik skórzanej zbroi, zmieniłem nazwe oraz bitmapy na *BITMAP "ITAR_WIEDZMINSKA_ZBROJA.tga" dwa razy (oczywiście zbroje w .tga też dodalem do textures). Gdy kompiluje nie wychdzą błędy i wszystko idzie dobrze. Zbroja ma odpowiednie parametry tylko wygląd jest zły.

Gdy wyrzucam zbroje z ekwipunku to wygląda tak jak powinna, ale gdy ubieram ją to wygląda jak skórzana zbroja. Wie ktoś gdzie zrobiłem błąd??

Tu dam linka do filmiku z tą zbroją, jak ktoś chce może ją pobrać od właściciela.

https://www.youtube.com/watch?v=wq-ECQMC8KM


Tutaj mam skrypty zbroi:

Cytuj
INSTANCE ITAR_wiedzminska_zbroja (C_Item)
{
   name                =   "Zbroja wiedzminów";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   75;
   protection [PROT_BLUNT] =    75;
   protection [PROT_POINT] =    85;
   protection [PROT_FIRE]    =    65;
   protection [PROT_MAGIC] =    120;

   value                =   VALUE_wiedzminska_zbroja;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ITAR_WIEDZMINSKA_ZBROJA1.3DS";
   visual_change          =   "wiedzminska_zbroja.asc";
   visual_skin          =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Spróbuj Zmienić visual change z

visual_change = "wiedzminska_zbroja.asc";

na visual_change = "ITAR_Wiedzminska_zbroja";
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

danielmanu94

danielmanu94

Użytkownicy
posty19
Propsy3
  • Użytkownicy
 
Reżyser machanimy i początkujący modder



https://www.youtube.com/watch?v=danielmanu9

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
:idea:  No dobra sam rozwiązałem ten problem :naughty:  

Mianowicie: Gothic cały czas odmieniał mi pancerz wiedzmina na skórzany pancerz, co mnie bardzo denerwowało. W końcu pomyślałem i podmieniłem plik mtextury skórzanego pancerza na tan wiedzmina , a IT_armors podmieniłem pliki .asc i .tga na te z skórzanego pancerza. W grze wyświetlił mi się nareszcie mój pancerz wiedzmina :lol2:  , ale jako tekstura do mojej nowej zbroi, jak i do skórzanego pancerza. No to moje stare pliki wiedźmińskiego pancerza(.asc i .tga) dodałem do IT_armors do visual i visual_change (czy jakoś tak) skórzanego pancerza i prosze skórzana zboja ma stary wygląd, a wiedzminska zbroja ma ten nowy leprzy.

I tak rozwiązalem ten problem, ale pewnie i tak nikt oprócz mnie nie wie jak to zrobiłem, bo napisałem to bardzo chaotycznie, ale jak ktoś będzie miał taki sam problem jak ja to pisać na privie.

Dałbym sobie propsa ale nie moge.  :cool:  
Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry