Kusza jako miecz jednoręczny 2949 2

O temacie

Autor skszacik

Zaczęty 22.06.2011 roku

Wyświetleń 2949

Odpowiedzi 2

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy

skszacik

Kusza jako miecz jednoręczny
2011-06-22, 17:12(Ostatnia zmiana: 2011-06-22, 17:16)
Kusza jako miecz jednoręczny. Czy jest to możliwe bez animacji? Żeby wyciągnął jak kuszę ale miał w ręce jako miecz? a i żeby nie robić następnego tematu. w Jaki sposób usunąć "rękawiczki" w Szacie Poszukiwacza? Można to w pliku asc notatnikiem czy trzeba użyć blendera?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kusza jako miecz jednoręczny. Czy jest to możliwe bez animacji? Żeby wyciągnął jak kuszę ale miał w ręce jako miecz?
Jeżeli dasz mu jako mieczowi visual kuszy powinno działać ale będzie walczył kuszą jak mieczem jak by co.

w Jaki sposób usunąć "rękawiczki" w Szacie Poszukiwacza? Można to w pliku asc notatnikiem czy trzeba użyć blendera?
Raczej blender lub inny soft do modelingu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
No dobra dziękuje za pomoc. Masz propsika ;)

Mozna Close
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry