Mikstura 2952 4

O temacie

Autor koko

Zaczęty 5.06.2011 roku

Wyświetleń 2952

Odpowiedzi 4

koko

koko

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie jak zwiększyć czas działania mikstury biegania (szybkości) z tam 5 min na przykład na 30 min w jakim skrypcie i folderze. Z góry dziękuję za pomoc !!!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
W pliku It_Potions (ścieżka Content->Items) musisz zmienić wartość stałej Time_Speed.
 

koko

koko

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Nie mogę znaleźć tego pliku w folderze (content) mam drugi folder o nazwie (cutscene) a w nim dwa pliki Ou.bin i Ou.scl przypominam że to gothic 2 nk
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy

Look M.M

Mikstura
#3 2011-06-06, 13:46(Ostatnia zmiana: 2011-06-06, 17:20)
Work>Data>Scripts>Content>Items>It_Potions(plik d).Tam powinno być,a raczej tam ma być.
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko dodam ze musisz miec G2mdk/Gmdk z zainstalowanymi skryptami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry