Crysis 9232 15

O temacie

Autor eto

Zaczęty 5.06.2011 roku

Wyświetleń 9232

Odpowiedzi 15

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis
2011-06-05, 02:30(Ostatnia zmiana: 2011-06-05, 02:34)
Crysis zawitał na półkach sklepowych w roku 2007. Gra nie miała krętej i skomplikowanej fabuły a rozgrywka była prosta i przewidywalna. Lecz "Kryzys" wyglądał fenomenalnie. Palmy poruszane przez wiatr, morskie fale, a do tego zachód słońca i jego promienie przedzierające się między liśćmi - ten widok znany jest nie tylko ze "Słonecznego patrolu", lecz teraz także z pełni interaktywnej i pięknej grze komputerowej, które oczywiście znamy i kochamy. Poziomy w grze były ogromne, lecz jednoczeście liniowe, przez co gracz nie nudził się. Wydanie gry było momentem wręcz przełomowym, gdyż zwróciło uwagę na grafikę, oraz zupełnie nowe doświadczenia płynące nawet z tego samego gatunku gier w nowoczesnej otoczce. Wiele osób ją porzuciło, oczekując od gry tylko mocnej akcji stworzonej przez Crytek. Jednak prawdziwą gratką okazał się edytor, nazwany jakże trafnie Sandbox, oznaczony numerkiem 2.


O dziwo, po uruchomieniu programu nie wyskakuje na nas masa okienek, przycisków, znaczków czy ilość tekstu nie do ogarnięcia. Na górze pojawia się bardzo znany pasek narzędzi, pod nim duże okno perspective, oczywiście renderujące na bieżąco naszą scenę, a na samym dole kilka przydatnych opcji związanych z przemieszczaniem kamery oraz konsola, obsługująca zupełnie inne komendy niż te w grze, aczkolwiek jest niemal niezbędna. Po prawej zaś duży i przejrzysty pasek "RollupBar", absolutnie niezbędny, gdyż to dzięki niemu możemy ustawiać nowe obiekty, edytować teren, tekstury czy elementy czysto kosmetyczne, wpływające na nasze wirtualne środowisko, jak np. kolor oceanu, siła i kierunek wiatru czy rodzaj skyboxa. Oczywiście wszystkie te i dodatkowe okna możemy wyłączać, włączać, zmniejszać i przemieszczać. Możemy pozostawić tylko to, co nam jest aktualnie potrzebne.


Sandbox jest prosty w obsłudze, szybki (wszelkie zmiany zauważymy od razu!) i intuicyjny. A zakres możliwości wprowadzanych rzeczy w naszym modzie jest nieograniczony. Do naszej dyspozycji oddano masę narzędzi z kolejną masą opcji. Przy bardziej zaawansowanym stadium rozwojowym naszego moda ilość obiektów może sięgać w przypadku małego rozmiaru lokacji kilka tysięcy obiektów + ewentualnie dodatkowe kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy obiektów typu vegetation (rośliny), które nota bene nie są traktowane jak zwykłe obiekty. Taka ilość może się wydawać spora, lecz posiadamy menedżer wartsw, na których możemy wszystko uporządkować, oraz przyjemne okno wyboru obiektu o konkretnej nazwie z konkretnej kategorii (Brush, Geom Entity, TagPoint, ForbiddenArea, itp). Oczywiście każdemu obiektowi możemy nadać nazwę, by móc go odróżnić od innych. Manipulacja obiektami jest taka jak wszędzie, tzn. przemieszczanie, obracanie i skalowanie, wszystko ułatwione przez odpowiednie skróty klawiszowe, które z resztą możemy zmienić w dowolnym momencie. Lecz nie samym wstawianiem Brushy człowiek żyje, wręcz to hańba ograniczać się tylko do tego mając tak potężne narzędzie jak Crytekowski Sandbox.

Mamy do dyspozycji Material Editor, gdzie dowolnie ustalimy wersję kolorystyczną, kolor odbić świetlnych czy też ich siłę. Zmienimy też tilowanie tekstury (w dwóch wymiarach ofkorz), jej przezroczystość oraz parę innych rzeczy. A wszystkie zmiany wprowadzane są w czasie rzeczywistym.


Skoro możemy odwzorować dowolne miejsce na ziemi, przydała by się też odpowiednia manipulacja słońcem czy księżycem. Tej oczywiście nie brakuje, za pomocą okna Terrain Lighting ustalimy trasę słońca i księżyca wraz z jego wysokością nad horyzontem. Nic nie stoi na przeszkodzie aby pomajstrować z czasem trwania dnia i nocy, a także wschodów i zachodów słońca. Kilka kliknięć i noc trwa godzinę, a wschód i zachód słońca po minucie.


Możemy też tworzyć i edytować animacje, zarówno całego ciała jak i twarzy. W przypadku animacji twarzy, możemy samodzielnie zmieniać położenie knkretnych kości, co oczywiście trwa wieki. Lecz istnieje możliwość korzystania z utworzonych przez Crytek "emocji", np. smutku, radości, zdziwienia, podniesienia środkowej części lewej powieki, wymowa konkretnej głoski itp. Emocje te możemy dowoli łączyć, więc nic nie stoi na przeszkodzie by stworzyć maszego własnego trollface'a :D .


Edycja właściwości, dajmy na to pojazdów, jest prostsza i dająca więcej możliwośći od zapewne niejednej gry wyścigowej. Za pomocą Vehicle Editora możemy ingerować w niemal dowolne, nawet małe pierdółki związane z pojazdami i nie wiąże się to absolutnie z jakimś głupim pisaniem skryptów i kompilowaniem ich. Wszystko wykonamy w edytorze, a każdą zmianę możemy zauważyć oczywiście od razu. Prędkość maksymalna, przyspieszenie, jakość hamulców, nawet obroty silnika są niezwykle proste do zmiany, wystarczy kilka kliknięć i włala! Ze starego koreańskiego jeepa zrobiliśmy poduszkowiec :D


Shadery to cudowna sprawa, wystarczy poświęcić trochę czasu na dobór opcji, i możemy zmiażdżyć klimatem konkurencję. Zarówno dostępne jest utworzenie jak najbardziej realistycznego shadera, jak i również zrobić sobie różowe śłońce, zielony księżyc, czerwony horyzont, podkręcić kontrast, ustalić dowolnie HDR, poustawiać gwiazdy w południe, ustalić wartość saturacji, jasności, gammy, wysharpenować tekstury, włączyć efekt ziarna, zmienić odległość i siłę głebi pola widzenia i wiele więcej. Wszystko działa na krzywych, więc przejścia będą odpowiednio płynne. Wszystkie ustawienia możemy wyeksportować do pliku .tod, by np. wykorzystać je później czy podzielić się pracą z innymi. W tym oknie możemy również odpowiednio zmienić prędkość dnia, by np. cała doba trwała 4 sekundy.


I najlepsze na koniec, rzecz która jest cudowna, banalna w obsłudze, posiadająca ograniczenia chyba tylko w postaci wyobraźni użytkownika, a nosi bardzo odpowiednią nazwę - FlowGraph (wskrócie FG). Zabrzmi to banalnie, lecz polega na łączeniu strzałeczek innymi strzałeczkami. I to w zasadzie wszystko :D . We FG wyróżniamy podzielone na wiele kategorii Node'y, których "wejścia" i "wyjścia" łączymy ze sobą. Niezbędne do ustalania zachowania SI (patrol, wejście do pojazdu, jazda pojazdem, poruszanie się, patrzenie na konkretny punkt, strzał w konkretny punkt), lecz tworzyć możemy wszystko. Dajmy na to po wejściu w obiekt Area, aktywuje się "wyjście" Enter, które możemy połączyć np. ze spawnem 4 granatów w naszym ekwipunku (oczywiście możemy połączyć każdego Node'a z każdym innym możliwym!). Z kolei jeśli spawn 4 granatów w ekwipunku się powiódł, to możemy sprawić by dany obiekt Area został usunięty. Efekt końcowy? Po wejściu do strefy otzrymujemy 4 granaty, lecz tylko raz, gdyż po ich otrzymaniu obiekt Area został usunięty, a co za tym idzie, możliwość ponownego wejścia również została usunięta. Automatyczne drzwi? Nic prostszego. Jeśli gracz znajduje się w określonej strefie, określone drzwi otwierają się, a jeśli gracz opuszcza daną stefę, drzwi się zamykają. Zabicie przeciwników uruchamione wciśnięciami klawiszy? Proszę bardzo. Jeśli wciśnięty np. jest lewy control ORAZ lewy alt ORAZ przycisk "J", konkretni przeciwnicy (obiekty Entity) stają się "Dead". Chciałbyś zobaczyć Tigera po 4.2 sekundy od rozpoczęcia gry? Już się robi. Jeśli Start jest "Done", aktywuje się odliczanie 4.2 sekundy, po zakończeniu którego aktywuje się "Wejście" "FadeIn" u Node'a ScreenFader, które umieszcza na ekranie przygotowany wcześniej obraz tego niezwykłego trunku zamojskich bogów. Wyskakujący w górę samochód? Zmiana shadera po śmierci bossa? Inercja broni wykraczająca poza skalę dostępną w opcjach gry? Usunięcie AA jeśli przeciwnik przejedzie samochodem w określone miejsce? Odnowienie energii skafandra po zabiciu przeciwnika? Symulacja ostrzału artylerysjkiego (losowy wybór miejsca spawnu efektu cząsteczkowego i odpowedniego dźwięku)? To wszystko jest bardzo proste, i co najważniejsze, wykonalne z poziomu edytora i możliwe do przetestowania od razu po utworzeniu FlowGrapha!


Oczywiście Sandbox to wiele więcej, a to wszystko opisałem bardzo ogólnie. Lecz wszystko po trochu, oczekuję tylko odpowiedzi na pytanie:

Czy ktoś jest chętny do moddingu Crysisa?

Dam wam linki, pomogę jeśli będę potrafił, dam dobrą radę, itp. Lecz aby pomóc muszę mieć osoby które tej pomocy potrzebują :D  Warto też zapoznać się z interfejsem programu, gdyż za niedługo premiera Sandboxa3. Zainteresowanych zapraszam na pw/gg.
Jeśli są jakieś pytania odnośnie edytora, nie krępować się, może znam odpowiedź na pytanie.

Pozdrawiam i liczę na zainteresowanie tematem,
eto
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
jak i również zrobić sobie różowe śłońce, zielony księżyc, czerwony horyzont, podkręcić kontrast, ustalić dowolnie HDR, poustawiać gwiazdy w południe, ustalić wartość saturacji, jasności, gammy, wysharpenować tekstury, włączyć efekt ziarna, zmienić odległość i siłę głebi pola widzenia i wiele więcej
Efekt jarania zielska :lol2:  :lol2:  :lol2:    

I najlepsze na koniec, rzecz która jest cudowna, banalna w obsłudze, posiadająca ograniczenia chyba tylko w postaci wyobraźni użytkownika, a nosi bardzo odpowiednią nazwę - FlowGraph
Zupełnie jak Kismet w UDK

Czy ktoś jest chętny do moddingu Crysisa?
Do samego Krajsisa nie, ale w sierpniu (córka rybaka czemu na koniec wakacji?) wyjdzie CryEngine w formie podobnej do UDK.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Zupełnie jak Kismet w UDK
Odpalam sobie sporadycznie UDK z nadzieją że mnie nie odrzuci po kilkunastu minutach. Niestety bezskutecznie, Sandbox jest bardziej przejrzysty imo i ma mniej okien. :D

Cytuj
Do samego Krajsisa nie, ale w sierpniu (córka rybaka czemu na koniec wakacji?) wyjdzie CryEngine w formie podobnej do UDK.
No ale na naukę chociażby interfejsu edytora nigdy nie jest za późno.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

swordancer

swordancer

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy
Szkoda, że Sandbox3 jest taki niestabilny. CryEngine3 w porównaniu z dwójką różni się wyglądem i jakością. Sandbox 3 wrzuciłem na dysk chomikuj jak by ktoś chciał wypróbować, ale widać że na zwykłym kompie to sobie na nim nie popracujemy.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis
#4 2011-06-06, 16:47(Ostatnia zmiana: 2011-06-06, 16:50)
Cytuj
Szkoda, że Sandbox3 jest taki niestabilny. CryEngine3 w porównaniu z dwójką różni się wyglądem i jakością. Sandbox 3 wrzuciłem na dysk chomikuj jak by ktoś chciał wypróbować, ale widać że na zwykłym kompie to sobie na nim nie popracujemy.
Hmmm... pomyślmy... bo to był mało stabilny build pokazywany dziennikarzom z połowy roku temu? I nie piracimy, nie wolno :D

Zależy też co masz na myśli mówiąc "zwykły komp". Jeśli wyjątkowo słaby to masz przecież Sketch Mode :pokerface:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis
#5 2011-06-25, 00:58(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 01:31)
O niee, tanio skóry nie sprzedam.

Mod Russia 2028, jeszcze w produkcji:
http://img87.imageshack.us/img87/5853/screen2lt.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/1968/screen3wd.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/5855/screen4le.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/383/screen5dk.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/9105/screen10g.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/3562/screen13cj.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/8056/screen15b.jpg

Extreme Immersive Mod:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=UGRqSTQ1Lms
[/media]

Crysis Roll'd
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=jRyX1tC2OS0
[/media]

Financial System
http://www.youtube.com/watch?v=q9OnafPmBUI

Bu sabah... kurna, Istambuł na CE2 :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=Ar2dGn2Lzv4

Porównanie configów (takie gothicowe pliki ini, tylko że więcej można zrobić ofc):
http://www.youtube.com/watch?v=pRcESFGId-I

edit:przypomniał mi się jeszcze jeden, ZAJEBISTY dla konsolowców mod :D  :
http://www.youtube.com/watch?v=INmLFYDHIkg

Shadery autorstwa Cry-Pupppy (co prawda "Crytek Staff Member" mówi samo za siebie, no ale shadery każdy może zrobić):
http://i44.tinypic.com/24nl5i0.jpg
http://i41.tinypic.com/23gzred.jpg
http://i42.tinypic.com/10rmw0m.jpg
http://i40.tinypic.com/30rs2zt.jpg
http://i40.tinypic.com/2zqa0j7.png
http://i40.tinypic.com/27y8mmg.png
http://i41.tinypic.com/xm2xyu.png
http://i42.tinypic.com/23hum88.jpg
http://i44.tinypic.com/k4zhht.jpg
znalazłyby się setki configów, shaderów oraz modów wartych uwagi. niestety na crymodzie padł download, jest lipa :lol:

+ mały bonus:
http://www.youtube.com/watch?v=kXG9ly4Y19A

jeśli ktoś ma pytania - śmiało
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
No to może zacznijmy z innej strony... Ostatnio spotkałem się ze stwierdzeniem 'Co ty chcesz moddować w FPS'ie?' Co prawda dla mnie to dziwne, ale dla innych może nie. Czy też tak uważacie? Czy gra RPG jest w jakimś stopniu lepsza w moddingu? Jeśli macie jakieś pytania odnośnie możliwości Crysisa & Crysisa 2, różnicy w edytorach, etc., zapraszam tutaj albo jak kto woli - na pw.

Na gg też możecie ale z kolei mi się nie chce logować :lol:  :ok:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Crysis
#7 2011-07-03, 15:11(Ostatnia zmiana: 2011-07-03, 15:11)
W Gothicu możecie do rozmowy z każdą osobą dodać
PlayVideo("LoveScene.bik"); :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
IMO jeden z lepszych edytorów jaki obsługiwałem. Co mi się w nim spodobało to tworzenie terenu - wystarczy pomalować pędzelkiem po "wodzie", zmienić parę parametrów etc. i w kilka chwil mamy już w miarę ładny teren, który można jeszcze doszlifować. Jeszcze dołożyć kolejne parę minut i mamy lokację pełną obiektów, wegetacji i tak dalej. Spacer to przy tym śmietnik, a nie "edytor świata".
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis
#9 2011-07-06, 18:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-06, 18:59)
Cytuj
W Gothicu możecie do rozmowy z każdą osobą dodać
W Crysisie możesz w absolutnie każdym momencie dyktowanym niemalże każdym warunkiem: Goła baba na monitorze wyświetlana przy każdym punkcie kontrolnym? 32 gołe baby losowane co 10 sekund? erotyczna gra flash wyświetlana przy próbie otwarcia zamkniętych drzwi (co prawda wymaga to stworzenia nowego noda, wymaga tylko wiedzy na temat programowania [mega smuta])?
Żaden problem, podstawowa znajomość Flowgraph Editora :ok:

Więc to wyrenderowane poza silnikiem lovescene.bik to istny i dosłowny kutas przy tym co oferuje Sandbox.

Cytuj
IMO jeden z lepszych edytorów jaki obsługiwałem. [...]
Timotei :3 Napisz jeszcze parę takich postów, a nuż się ktoś przekona :D
Vegetation tool ci się podobało? Bo imo to zajebiste i fhuj potężne narzędzie :ok:
I TOD jest też zajebisty, co prawda możliwości nie ma najbardziej zajebistych, ale bajeczna prostota i niesamowita szybkość działania (jak całego edytora zresztą) tak mi się spodobały, że nowy shader to nie problem (ten który pokazałem na dniu screena był moim pierwszym, i robionym w 2 godziny, a nie znałem tam ŻADNEJ opcji, a wydaje mi się że nie wyglądał na pierwszy).

polecam kanał:
http://www.youtube.com/user/CryModJR

filmy są mało popularne, ale to on tam wyczynia to jest sobór watykański na CryEngine2.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
I tak wolę UDK

Samo UDK potrafi przerabiać meshe na niskie LOD
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Czy ktoś jest chętny do moddingu Crysisa?

Właściwie to ja, ale to tak pod koniec lipca. Kontaktowałem się nawet z tobą wczoraj na gg, ale odpowiedzi nie było.

 
Cytuj
I tak wolę UDK

Wynocha, zdrodniarzu, zakładać temat z UDK. :D
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
I tak wolę UDK
skąd ja wiedziałem że to napiszesz :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Z braku zajęć postanowiłem "coś" odpicować w Sandboxie 2. Ściślej mówiąc, zrobiłem kawałek miasta - dzięki takiemu zajęciu nauczyłem się nieco o decalach, brushach, używaniu vegetation tool, teksturowaniu, tworzeniu dróg i rzek, entities, a także załapałem troszkę wiedzy o lightach(ciekawe opcje zawarte w nich są) i podłapałem podstawy o TODach(troszkę przyciemniłem i zmieniłem kolor nieba, to niewiele). Nie przećwiczyłem jeszcze kształtowania terenu - jest to dla mnie cholernie trudne i wychodzą mi śmieszne kształty. Również pozostało mi opanowanie AI i FlowGraph, co mam uczynić w niedalekiej przyszłości.

Nie jest to dzieło sztuki, ale ja tylko ćwiczyłem i robiłem to z nudy(jak mi się zachce, to może wykonam całe miasto):


Wprawne oko powinno zauważyć użycie decalów na ulicy i chodniku.

PS: Do zrobienia tego, co pokazałem użyłem paru assetów zamieszczonych na crymod.com z racji, iż Crysis nie posiada takich budynków mieszkalnych, już nie wspominając o przystanku autobusowym.

Werdykt: na pewno lepiej się z tym edytorem pracuje niż w wypadku spacera. :P
 
Комиссар RBT

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Crysis
#14 2011-07-08, 21:21(Ostatnia zmiana: 2011-07-08, 21:23)
Post pod postem, ale skoro eto pokazał parę modów, shaderów i innych bajerów pokazujących możliwości sandboxa, to może ja też przedstawie jakieś modyfikację. Mam nadzieje, że kogoś jeszcze "podsycą" do obejrzenia i zabawy w Sandboxie.


http://www.moddb.com/mods/cryzone-sector-23 - czyli S.T.A.L.K.E.R na CryEngine 2. Na początku mi się to widziało, ale teraz to jakoś nie widzę Stalkera w Crysisie. Jednak i tutaj można zauważyć, że da się zrobić system dialogów podobny do tego z gry na silniku X-Ray.

http://www.moddb.com/mods/the-call-of-the-fireflies - jeden z lepszych modów do Crysisa, gdzie broń i nanoskafander ustępują logicznemu myśleniu. Żadnej akcji, tylko zagadki, zagadki i jeszcze raz zagadki - coś jak Valve'owy Portal.

http://www.moddb.com/mods/petrograd - modyfikacja niestety zawieszona w produkcji, ale ogrom pracy chłopaków pokazuje coś innego niż tropikalne dżungle.

http://www.moddb.com/mods/mechwarrior-living-legends - modyfikacja do Crysis Wars, w której(sic!) sterujemy robotem. Da się? Da!
 
http://www.moddb.com/mods/far-crysis - autor chyba zrezygnował z dalszego tworzenia tej modyfikacji. IMO jednak pomysł z ukazaniem Far Cry 2 na CryEngine 2 okazał się trafny.

http://www.moddb.com/mods/project-far-cry1 - czyli próba remake'u Far Cry - tym razem na CryEngine 2, choć z tego co wyczytałem, to twórcy zamierzają stworzyć modyfikację na najnowszej edycji silnika, użytego w Crysis 2.

Jest tego więcej, ale osobiście to mi przypadło do gustu.
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis
#15 2011-07-08, 22:38(Ostatnia zmiana: 2011-07-08, 22:40)
Cytuj
autor chyba zrezygnował z dalszego tworzenia tej modyfikacji.
ano zrezygnował, ale demko można pobrać :D

Cytuj
modyfikacja do Crysis Wars, w której(sic!) sterujemy robotem. Da się? Da!
a sam mod dostał nagrodę na moddb dla chyba najlepszego moda któregoś tam roku (albo podium), a (po raz kolejny o tym napiszę) autorzy przyjęci do cryteku :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry