Palenie tytoniu w fajce wodnej 3029 4

O temacie

Autor Ezzam

Zaczęty 1.06.2011 roku

Wyświetleń 3029

Odpowiedzi 4

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Na podstawie skryptu wykuwania broni napisałem monolog, którego zadaniem było dawanie wyboru typu tytoniu do palenia w fajce wodnej. W Spacerze dałem fajce wodnej onStateFunc Waterpipe i zdefiniowałem stałą w AI_Constants.d. Skrypt jest technicznie poprawny (nie wykrywa błędów przy reparsowaniu), a mimo to monolog nie wywołuje się. Czy ktoś mógłby powiedzieć co mogłoby być nie tak? Skrypt:
Spoiler
//*******************************************************
// Waterpipe
//*******************************************************
INSTANCE PC_Waterpipe_End (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_Waterpipe_End_Condition;
information = PC_Waterpipe_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_Waterpipe_End_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_WATERPIPE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_Waterpipe_End_Info()
{
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_Zielsko (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 1;
condition = PC_Zielsko_Condition;
information = PC_Zielsko_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pal tytoń ziołowy";
};

FUNC INT PC_Zielsko_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_WATERPIPE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_Zielsko_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_SumpfTabak) >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_SumpfTabak, 1);
Wld_PlayEffect ("SLOW_TIME", self, self, 0, 0, 0, FALSE);
}
else
{
Print ("Nie masz tytoniu ziołowego");
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
//*********************************************************
INSTANCE PC_Jablko (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 2;
condition = PC_Jablko_Condition;
information = PC_Jablko_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pal tytoń jabłkowy";
};

FUNC INT PC_Jablko_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_WATERPIPE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_Jablko_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_ApfelTabak) >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_ApfelTabak, 1);
B_GivePlayerXP (10);
}
else
{
Print ("Nie masz tytoniu jabłkowego");
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Z aktualizowałeś dialogi i zacząłeś gre od początku?
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Po aktualizacji dialogów i zaczęciu gry od nowa niestety nadal nie działa. Bezi po prostu siada przy fajce i tego by było na tyle.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
musisz zdefiniować funkcję, która ma się wywołać przy użyciu obiektu. w tym wypadku chyba powinna się nazywać Waterpipe_S1. poszukaj sobie i przejrzyj skrypty "sleepabit", "smithabit".
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Dzięki Zysk, działa jak marzenie  :)  
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry