Dwa błędy w modzie 3518 7

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 31.05.2011 roku

Wyświetleń 3518

Odpowiedzi 7

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cześć. Moduje sobie ostatnio z nudów znów Gothica. I mam pewien problem odnośnie npc'ta bandyty i "barda" :)
Cytuj
instance VLK_5020_SzefunioBandy (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Szefunio Bandy";
Npctype = Npctype_ROGUE;
guild = GIL_NONE;  
level = 20;
voice = 1;
id = 5020;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 15;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 15;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 50;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 50;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 1,"Hum_Head_Fighter",14, 1,ORG_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_02);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_5020;
};
FUNC VOID Rtn_start_5020 ()
{
TA_Guard (12,45,09,00,"OW_PATH_1_5_B");
TA_Guard (09,00,12,45,"OW_PATH_1_5_B");
};


Tak wygląda skrypt bandyty, który nie wiem dla czego, mnie nie atakuje. Tylko ma mnie gdzieś.

Cytuj
instance STT_5013_Ricki (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Ricki";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_STT;
level = 20;
voice = 12;
id = 5013;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 200;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 200;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 200;
attribute[ATR_MANA] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",13, 1,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sickle_01);
CreateInvItems  (self,ItMiLute,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_5013;
};
FUNC VOID Rtn_start_5013 ()
{
TA_Guard (09,00,17,45,"OBOZ_6");
TA_PlayTune (17,45,09,00,"OBOZ_6");
};

A tak wygląda skrypt Barda. Wszystko jest dobrze. Tylko że on wyciąga gitarę i ją chowa. Nie ma jakby środkowej animacji grania.

Proszę o szybką odpowiedź :)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dwa błędy w modzie
#1 2011-05-31, 20:23(Ostatnia zmiana: 2011-05-31, 20:24)
w G1 musisz jeszcze dodać do
_Work\Data\Scripts\Content\Story\B\B_SetRoguesToHostile.d

pewne rzeczy żeby działało atakowanie ;d

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Thx, najważniejsze zrobione :)
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Nie moduję w G1, tylko w G2NK ale pewnie będzie bardzo podobnie, Sprawdź czy na waypoincie (17,45,09,00,"OBOZ_6"); masz obok tego Freepoint.
Jest on potrzebny min. do tego aby postać usiadła na ziemi itp.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Niestety, nadal to samo :(
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Matko... kogo ja tu widzę toż to zoomerek z youtube (Tutaj rybak199562). No człowieku ale tu mnie załamałeś... Zamień GIL_NONE na GIL_BDT czy jak to w g1 jest :wink:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dwa błędy w modzie
#6 2011-05-31, 22:32(Ostatnia zmiana: 2011-05-31, 22:39)
Matko... kogo ja tu widzę toż to zoomerek z youtube (Tutaj rybak199562). No człowieku ale tu mnie załamałeś... Zamień GIL_NONE na GIL_BDT czy jak to w g1 jest :wink:
oO  dobrze zrobił to nie zależy od gildii bo np. gildie bandytów mają bandyci z tej nory koło NO co pędzą bimber ;d  a oni nie atakują od razu ;d
dla udowodnienia łap ORYGINALNY skrypt szefa bandytów koło kanionu trolli

Spoiler
instance ORG_858_Quentin (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Quentin";
Npctype = Npctype_ROGUE;
guild = GIL_NONE;    
level = 12;

voice = 7;
id = 858;

//-------- abilities --------

attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 184;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 184;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 2,"Hum_Head_Pony", 8,  1, ORG_ARMOR_M);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);

fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;


//-------- Talente --------                                    

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);

//-------- inventory --------
                                   
CreateInvItems (self, ItKeLockpick,1);
CreateInvItems(self, ItMiNugget, 15);
CreateInvItems (self, ItFoRice,8);
CreateInvItems (self, ItFoBooze, 3);
CreateInvItems (self, ItLsTorch, 2);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_01, 2);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Plate_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
CreateInvItem (self, ItAt_Claws_01);
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_War_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_01);
CreateInvItems (self, ItAmArrow, 20);

//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_858;
};

FUNC VOID Rtn_start_858 ()
{
    TA_StandAround (13,00,14,00,"LOCATION_11_13");
    TA_StandAround (14,00,13,00,"LOCATION_11_13");
};

FUNC VOID Rtn_OMFull_858 ()
{
TA_StandAround (13,00,14,00,"LOCATION_11_13");
    TA_StandAround (14,00,13,00,"LOCATION_11_13");
};

P.S. zommer już z atakowaniem sobie poradził
Cytuj
Thx, najważniejsze zrobione :)

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Taa, Rybak. Wiem jak jest w G2 ^^ . Ale mi się zrypało, za dużo usuwałem :P I dla tego moduje G1. Ale granie na lutni nadal nie działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry