Unkown identifier Mobsi_CAULDRON 2446 3

O temacie

Autor Godefroy93

Zaczęty 30.05.2011 roku

Wyświetleń 2446

Odpowiedzi 3

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Witam już poraz któryś próbuje robić gotowanie przeszukałem forum, ale ciągle mi się to pojawia;(, i po naprawieniu masy błędów, tego niewiem jak naprawić
Robiłem to na podstawie Potion_Alchemy. A dokładnie chodzi o testowy skrypt gotowania zupy rybnej

W spacerze przy kotle dałem ontatefuncCAULDRON

A oto skrypt:.


Cytuj
// ****************************************************
// CAULDRON_S1
// --------------
// Funktion wird durch Labortisch-Mobsi-Benutzung aufgerufen!
// benötigtes Item dafür: ItMi_Flask
// *****************************************************
FUNC VOID CAULDRON_S1 ()
{
   var C_NPC her;    her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
   
   if  (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
   {   
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
      PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   =   MOBSI_CAULDRON;
      Ai_ProcessInfos (her);
   };
};

//*******************************************************
//   CAULDRON Dialog abbrechen
//*******************************************************
INSTANCE PC_CAULDRON_End (C_Info)
{
   npc            = PC_Hero;
   nr            = 999;
   condition      = PC_CAULDRON_End_Condition;
   information      = PC_CAULDRON_End_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_CAULDRON_End_Condition ()
{
   if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_CAULDRON)
   
   && (Gotuj == FALSE)
   
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_CAULDRON_End_Info()
{
   CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};

//*******************************************************
//Gotuj Tränke
//*******************************************************
var int Gotuj;
//----------------------
INSTANCE PC_Gotuj_Start (C_Info)
{
   npc            = PC_Hero;
   nr            = 6;
   condition      = PC_Gotuj_Start_Condition;
   information      = PC_Gotuj_Start_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = Przygotuj gotowany posiłek;
};

FUNC INT PC_Gotuj_Start_Condition ()
{
   if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_CAULDRON)
   && (Gotuj == FALSE)
   
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_Gotuj_Start_Info()
{
   Gotuj = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_Gotuj_Stop (C_Info)
{
   npc            = PC_Hero;
   nr            = 99;
   condition      = PC_Gotuj_Stop_Condition;
   information      = PC_Gotuj_Stop_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = DIALOG_BACK;
};

FUNC INT PC_Gotuj_Stop_Condition ()
{
   if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_CAULDRON)
   && (Gotuj == TRUE)
   {   
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID PC_Gotuj_Stop_Info()
{
   Gotuj = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_ItFo_FishSoup (C_INFO)
{
   nr             = 2;
   npc            = PC_Hero;
   condition      = PC_ItFo_FishSoup_Condition;
   information      = PC_ItFo_FishSoup_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = Zupa rybna;
};

FUNC INT PC_ItFo_FishSoup_Condition()
{   
   if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_CAULDRON)
                && (PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_01] == TRUE))
   && (Gotuj == TRUE)
   {      
         return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_ItFo_FishSoup_Info ()
{
   if (Npc_HasItems (hero, ItFo_Fish) >= 1)
   {
      Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_ItFo_Fish,1);
      
      
      CreateInvItems       (hero,ItPo_FishSoup,1);
      Print (PRINT_AlchemySuccess);
   }
      else
   {
      Print (PRINT_ProdItemsMissing);
      CreateInvItems (self, ItMi_Pan,1);
   };   
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz MOBSI_CAULDRON zadeklarowane w AI_Constants.d?

Valhir

Valhir

Użytkownicy
posty13
Propsy6
  • Użytkownicy
Masz "PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_CAULDRON;" a powinieneś mieć "PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_CAULDRON)" po prostu dałeś ";" zamiast ")" i dałeś tylko jeden "=", a powinny być 2. To bardzo proste. :lol:
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytuj
Masz MOBSI_CAULDRON zadeklarowane w AI_Constants.d?
Teraz to dałem i nareście dobrze wszystko jest Wielkie dzięki;]. Propsik.

Cytuj
Masz "PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_CAULDRON;" a powinieneś mieć "PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_CAULDRON)" po prostu dałeś ";" zamiast ")" i dałeś tylko jeden "=", a powinny być 2. To bardzo proste :lol:  .

Ja poprostu skopiowałem skrypt, alchemi i większość tak zostawiłem, ale po wpisaniu do AL_Constants.d już można gotować.
Ale także dzięki za pomoc :)

Temat można zamknąć
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry