Mam taki drobny problem z teksturą pancerza.Dawno się nie zajmowałem moddowaniem i dzisiaj naszła mnie ochota na przerobienie szaty guru.No i albo zapomniałem,jak się to robiło,albo coś skopałem.Od razu mówię,że czytałem tutorial na forum(napisany chyba przez Kazzmira)i obejrzałem 3 tutoriale na yt,ale dalej mi coś nie wychodzi.Napiszę w punktach,co zrobiłem,a może ktoś znajdzie błąd.
1)Wypakowałem Gomanem teksturę Szaty Guru z pliku Textures.vdf(z Gothic I)i zapisałem ją na pulpicie w formacie .jpg,by ją przerobić.
2)Nie chciało mi się męczyć,więc w programie Paint dałem opcję odwróć kolory i zapisałem zmiany.
3)Ponownie otworzyłem Gomana i zaimportowałem obraz .jpg
4)Zaimportowany obraz zapisałem jako .tex i .tga w folderach
_Work\data\Textures\_compiled (.tex)
_Work\data\Textures\NPCs\Armor (.tga)
5)Zrobiłem skrypt pancerza(podam pod koniec).
6)Skopiowałem plik Hum_GurM_Armor.asc i zmieniłem mu nazwę na Hum_Szata_Guru.asc
7)Zmieniłem linijki
BITMAP "HUM_GURM_ARMOR_V0.tga"
BITMAP "Hum_GurM_Armor_V0.tga"
na
BITMAP "HUM_BODY_NAKED_V1.tga"
BITMAP "HUM_GURM_ARMOR_V1.tga"
8)Zapisałem zmiany i po założeniu pancerza nie ma tekstury.
A teraz skrypt:
Spoiler
// ******************************************************
INSTANCE Szata_Guru (C_Item)
{
name = "Szata guru";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 20;
protection [PROT_BLUNT] = 20;
protection [PROT_POINT] = 20;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 30;
value = 5000;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "gurm.3ds";
visual_change = "Hum_Szata_Guru.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_LEATHER;
description = "Szata guru";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Ewentualnie jeśli ktoś może,to niech sprawdzi pliki:
Tekstury+asc