Algorytm symulowanego wyżarzania i problem pakowania 6248 4

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 9.05.2011 roku

Wyświetleń 6248

Odpowiedzi 4

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Złożyło się tak że się "szybko" obudziłem z projektem z NAI i nie wiem za co się zabrać. Ogólnie chodzi o pakowanie w 2 wymiarach, dokładny opis zadania
http://www.ipipan.waw.pl/~stw/nai/proj_s.pdf

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to wykonać, albo ma jakieś materiały które to ułatwią to będę wdzieczny
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A w czym masz problem? W pdfie znajduje się jakiś algorytm...

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
A w czym masz problem? W pdfie znajduje się jakiś algorytm...
W pdf masz algorytm symulowanego wyżarzania i nic więcej
nie wiem jak sie zabrać za to sortowanie klocków oraz  potem jak wrzucić ten algorytm, przy czym go wykorzystać
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

sauron
  • Gość
studenty jebane, w takiej sytuacji człowiek docenia potęgę mapowania uvw  :lol2:
 

tyfej

tyfej

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam, chciałbym was zaprosić na moj devblog, gdzie opisałem symulowane wyżarzanie wraz z kodem źródłowym w pythonie.

http://jakubniwa.pl
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry